❤ Skravletråd oktober ❤

Lille skjønne sniken min.

Kommer inn i stuen hvor lille U sitter og leker fra kjøkkenet.
Han ser demonstrativt bort fra meg når jeg ser på han.

Han passer på å se bort fra meg hele tiden, og jeg begynner å bli nysgjerrig på hvorfor.
Går bort til han, og han snur seg bort...

Så ser jeg det, smokken, den som bare skal være i munnen om natten.....
Hadde lyst på den litt mer enn på natten da
 
Blir servert frokost og biola med krem[emoji23][emoji23][emoji23] og en smakebit av dagens kake[emoji7][emoji7]
dc7f006d727dd35a493cfc7570fbe635.jpg
Biola med krem var nytt
 
God morgen og god oktober [emoji4]
Her er planen å få startet med julegavehandling. Og få kjøpt vinterdress til tuppeluren. Og slik bortsett fra at jeg er jaktenke hver helg fremmover så er det en rolig mnd.
deilig med en rolig måned da
 
hva liker han da?
All teknologiske dingser. Ting å fikle med liksom. Han leser også litt, og kan finne på å gå turer i skog og mark. Filmer.. Og brettspill...
Hm. Og kaffe. Kanskjeee en kaffekvern og noe kaffebønner? Han sitter og drikker kaffe hele dagen, og har vært veldig glad i kaffe siden han var liten.. Jeg mener.. Kaffe er til og med litt av grunnen til at han mangler en del av lillefingeren [emoji28][emoji28]
 
Oktober Ja! Snart jul nå ;) god morgen alle sammen:)



God morgen og god oktober [emoji4]
Her er planen å få startet med julegavehandling. Og få kjøpt vinterdress til tuppeluren. Og slik bortsett fra at jeg er jaktenke hver helg fremmover så er det en rolig mnd.

God morgen til dere!
Her ventes en del julegaver i posten nå. Kommet godt i gang.
 
All teknologiske dingser. Ting å fikle med liksom. Han leser også litt, og kan finne på å gå turer i skog og mark. Filmer.. Og brettspill...
Hm. Og kaffe. Kanskjeee en kaffekvern og noe kaffebønner? Han sitter og drikker kaffe hele dagen, og har vært veldig glad i kaffe siden han var liten.. Jeg mener.. Kaffe er til og med litt av grunnen til at han mangler en del av lillefingeren [emoji28][emoji28]
hlrtes ut som en fin gave til en som liker kaffe ja
 
Back
Topp