❤ Skravletråd oktober ❤

Blir servert frokost og biola med krem[emoji23][emoji23][emoji23] og en smakebit av dagens kake[emoji7][emoji7]
dc7f006d727dd35a493cfc7570fbe635.jpg
Så skikkelig digg ut
 
God morgen jenter, da var ny måned i gang :)



God morgen.

Oktober. Høst.

Ikke min favoritt-tid på året dette.

Men året går nå sin gang

I oktober skal jeg feire at min niese fyller 7 neste uke.
Jeg skal på årets eneste jobbreise, med kurs og julebord i Kristiansand i slutten av måneden.
Jeg skal helst få bestilt resten av det som skal bestilles til julekalenderene (sliter veldig med mannen!!)
Jeg skal lede slankekrigen her på bv og prøve å holde meg med dem så lenge jeg klarer, derfor skal ikke høst-dagene startes med en deilig, stor kopp kakao...
I oktober skal jeg rett og slett mye MINDRE enn de siste mnd har hatt på planen, og derved få tid til å handle litt. Begynne å tenke jul (kjøttet er bestilt med levering på torsdag) og høre med svigermor om hun har tenkt seg hitover i høst eller til jul. Tenke på såvel julekort som fotokalender og hjemmelagede gaver
Jeg skal fortsette mine forsøk på en ryddigere basis, forsøke ytterligere en gang å få rutine på klesvasken, få støvsuget gangen oftere og denslags
Jeg skal få satt ned løk i et bed og helst fjerne noen ripsbusker.




God morgen jenter!
 
Tidlig oppe du var [emoji28] Skiftet bleie her for snart en time siden. Vesla ble trøtt igjen, så vurderer sove enda mer.
Drømmer også mye rart [emoji85]
Meningen var å amme da men etter p ha bytta bleia lå han å sov så godt [emoji14]
 
Her har elgjakta startet denne uka, så jeg kan nok glemme å få sove lenge før i desember sikkert[emoji85] og i tillegg har frøkna som pleier å våkne mellom 7 og halv 8 bestemt seg for at det er morran mellom 6 og halv 7.
Godt det snart kommer en baby som sikkert ikke sover natta i det hele tatt[emoji6]
Jeg er sånn fiske enke jeg;) og den sesongen er heldig vis over :)
 
Iiik, alt oktober! Snart kommer snøen :p Ikke mange planer denne mnd, bortsett fra en positiv graviditetstest (forhåpentligvis) ;)
Oioioi! Prøvd lenge?
 
God morgen.

Oktober. Høst.

Ikke min favoritt-tid på året dette.

Men året går nå sin gang

I oktober skal jeg feire at min niese fyller 7 neste uke.
Jeg skal på årets eneste jobbreise, med kurs og julebord i Kristiansand i slutten av måneden.
Jeg skal helst få bestilt resten av det som skal bestilles til julekalenderene (sliter veldig med mannen!!)
Jeg skal lede slankekrigen her på bv og prøve å holde meg med dem så lenge jeg klarer, derfor skal ikke høst-dagene startes med en deilig, stor kopp kakao...
I oktober skal jeg rett og slett mye MINDRE enn de siste mnd har hatt på planen, og derved få tid til å handle litt. Begynne å tenke jul (kjøttet er bestilt med levering på torsdag) og høre med svigermor om hun har tenkt seg hitover i høst eller til jul. Tenke på såvel julekort som fotokalender og hjemmelagede gaver
Jeg skal fortsette mine forsøk på en ryddigere basis, forsøke ytterligere en gang å få rutine på klesvasken, få støvsuget gangen oftere og denslags
Jeg skal få satt ned løk i et bed og helst fjerne noen ripsbusker.
har mye i oktober også du
 
Back
Topp