❤ Skravletråd oktober ❤

Var veldig koselig film. Holdt på spenninga. Hu på snart 7 år var fengsla hvertfall. 11åringen også [emoji14]

Jeg satt vel selv med litt tårer i øya jeg så [emoji23] Blir nok kjøpt på dvd når den tid kommer ja [emoji14]
Nice! Da skal vi også se den :D
 
Altså... Holy shit. Betalte nå og pokker altså. Alt jeg hadde er jo borte! Må jo trene meg helt opp igjen jo og lese eg opp. For jeg fatta nada gitt. Og dyret mitt er borte også [emoji22] Alle mountene er der da [emoji23]
Og alle små pets. Men jaktdyret mitt gitt ...

Nei. Parkerte meg i stormwind og får lese mer opp i morgen. Snart ferdig med alle oppdateringer nå i det minste.

Ja snakker om wow ..

Du skulle jo ta den prøvepakken, hva skjedde med det da? Ble du utålmodig?

:laughing025

Beklager at jeg ler ^^
Klør I fingrene etter å logge på nå ^^
Legetime snart, foreldresamarbeid I kveld og så raid. Om vi er nok folk da.
 
Blæ, hvorfor kjennes det som jeg har bekkenløsning?
 
Du skulle jo ta den prøvepakken, hva skjedde med det da? Ble du utålmodig?

:laughing025

Beklager at jeg ler ^^
Klør I fingrene etter å logge på nå ^^
Legetime snart, foreldresamarbeid I kveld og så raid. Om vi er nok folk da.
Ja... [emoji56][emoji23]

Levert gamle pc på service. Får kjøpe det nyeste på neste lønn nå da.. [emoji23]
 
Like før mensen?
Pleie å få tilbake smertene da
Jeg har ikke hatt mens siden fødsel enda og har hatt spiral siden mai og ikke fått noe mens enda så jeg aner ikke.

Men den følelsen av "vondt i lårene" kan stemme med det. Jeg får rier i lårene og jeg får menssmerter i lårene. Framsiden av låret. Logisk? Nei. Men.

Hmm. Pakke litt ekstra da jeg som skal på tur i morgen. I tilfelle

Gruff, taxi 5.30...
 
Ja heller det enn å få kreft fordi jeg er for pysete. Følte meg ikke særlig høy i hatten, men det får bare være! :)
Det er jo ikke akkurat gøy.
Men noe man bare må gjøre.
 
Fitbiten min er klikka. For lenge siden. Leverte den inn og sa jeg ikke ville ha ny pga jeg får så røde merker rundt håndleddet av den. Virker som jeg er allergisk mot den.

Fikk bytte den i applerv 4 k [emoji1] Måtte betale mellomlegget da [emoji14] Setter det opp nå :D
 
Ja, nå hr hun hatt uhell både i dag og i går :(

Stakkars gutten din :(
Får ikke skolen til å håndtere det?

Så kjedelig med uhell igjen[emoji20]

Skolen har tatt opp at han har et problem og at man ikke skal erte eller le av ham... men er vel umulig å unngå at noen slenger med leppa[emoji20]
 
Back
Topp