❤ Skravletråd oktober ❤

Ferdig med settet [emoji1]
67aef99fda8cd969dfafaca6b0453a05.jpg
Helt nydelig [emoji7]
 
Vel jeg begynner 7.00, på det tidligste som betyr at jeg rekker jobben fint om jeg står opp 6.30
Resten kan godt sove til 7.30 spørs litt på når mannen skal opp.

Før har jeg hvert oppe ca 8.00, med barna [emoji54]
Jeg må reise 7.30 for å være på jobb til 8. Eller 6.40 for å rekke ca 7.

Ungene her sover ikke mer enn 6-6.30 og det er egentlig bra, for de skal jo ha vasker og kledd på seg, hvilket de da rekker innen 7, da har jeg ansvar for ungene og mannen dusjer og lufter og mater hunden. Den som skal tidlig på jobb drar da når det er gjort, den andre ordner frokost og matpakker til ungene, som leser/ser på tv fra de er påkledd til maten er klar. De er trøtte selv om de våkner (mellomste vekkes 6.30 om hun ikke er kommet av seg selv) og bruker litt tid på å komme igang.

De må ha spist og pakket matpakken og pusset tenner og kommet seg ut døra klokka 8 de to som skal på skolen, og den som skal levere i bhg bare ut av døra "så tidlig som mulig for å ikke komme så altfor sent. Eller, mannen tar båt som går hver halvtime, så helst før åtte så han kan levere og rekke båten klokka 8.30

I dag har vi bare en unge og jeg har hatt henne på do, vasket og kledd på, vasket håret mitt (ikke dusja, bare vasket håret for mannen lå og lillemor var med meg) og kledd på meg og siden hun ikke skal spise frokost hjemme i dag har jeg nå hatt en ammestund og er klar til avreise.

Men ordinær hverdag med tre unger, morgenstell og frokost, så tar det over 75 minutter fra siste unge står opp til de er klare til avreise.

Jeg har mang en gang lurt på hvor tiden blir av. Men det bare går ikke fortere.
 
Føler meg som en dritt-mamma.
Først mister eldste mobilen som blir liggene ute under en busk i flere timer i øsende regn, så må ps3'n skrus fra hverandre siden noen har puttet 3 plater inn i den samtidig og så blir eldste syk.

Og er jeg der for å hjelpe mannen og ta meg av barna, nei jeg er i Bergen jeg....
Og sånn er det noen ganger, er ikke som om du kunne gjort mye til eller fra selve hendelsene som gjorde at ting må ordnes så uflaks men ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for ihvertfall!
 
Ikke sant? Jeg sendte en mail og fikk vite at de jobber med saken for det gjelder mange men de ville vite hvilken mobil, os og diverse annet. Jeg får se på det når jeg er mer våken enn da jeg fant mailen i femtiden

Krysser fingre for at det snart er i orden[emoji4]
 
Haha eg visa bilde till jenta vår av min syster gutt som blev fødd igår. Hon sa det var min baby hennes lillebror och ikke L sin lillebror :p:D 5 åringen hade og lust på en baby så mamma du må bara gå og spise noen frø sier han:p:p

Haha[emoji23] så herlig!!
 
g
Vel jeg begynner 7.00, på det tidligste som betyr at jeg rekker jobben fint om jeg står opp 6.30
Resten kan godt sove til 7.30 spørs litt på når mannen skal opp.

Før har jeg hvert oppe ca 8.00, med barna [emoji54]
glad vi sjeldeni måtte skyndte oss ut døren på morningen da min gikk i bhg
 
Back
Topp