❤ Skravletråd oktober ❤

Bare 45 minutter denne gang på å sovne :)
 
Ja er noe med det da [emoji14] Dahliatoppen hadde så mye å følge med på feks at den var også gøy å strikke :D Gikk så fort når man ble hekta :D

Der er mye å følge med på ja, det ser jeg.

Vel, nå strikker jeg ensfarget lilla, og om jeg ikke hadde lagt nede med lilemor siste timen (jeg sovna git...) så hadde jeg kommet lenger enn jeg har. Hun er våken igjen (og på vie opp trappa) så jeg tar kvelden. (Mannen tar henne nå altså mens jeg avslutter og går på badet)
 
Der er mye å følge med på ja, det ser jeg.

Vel, nå strikker jeg ensfarget lilla, og om jeg ikke hadde lagt nede med lilemor siste timen (jeg sovna git...) så hadde jeg kommet lenger enn jeg har. Hun er våken igjen (og på vie opp trappa) så jeg tar kvelden. (Mannen tar henne nå altså mens jeg avslutter og går på badet)
Fort gjort å sovne på den måten [emoji14] Får ha en god natt. Tatt frem gensern til svigermor. Jeg hater å strikke den. Men er bare en arm igjen pluss bryst/hals igjen. Får prøve å få den ferdig. Holdt på så lenge med den. Mest fordi alt annet var mer kjekkere enn den [emoji23]
 
Once upon a time sesong 6 da :)

Så akkurat ferdig that 70s shoe, fuller house og supernatural så [emoji23]
 
Må legge meg, men gruer meg til natten. Lillejenta har vært mye våken de siste nettene. Hun kaver og vil ha pupp, men klarer ikke å roe seg ned. Håper vi får en rolig natt nå, jeg er trøtt som en strømpe!
 
Må legge meg, men gruer meg til natten. Lillejenta har vært mye våken de siste nettene. Hun kaver og vil ha pupp, men klarer ikke å roe seg ned. Håper vi får en rolig natt nå, jeg er trøtt som en strømpe!
Krysser fingre for ei rolig og fin natt med masse søvn [emoji169]
 
Må legge meg, men gruer meg til natten. Lillejenta har vært mye våken de siste nettene. Hun kaver og vil ha pupp, men klarer ikke å roe seg ned. Håper vi får en rolig natt nå, jeg er trøtt som en strømpe!
Lykke til og god natt [emoji171]
 
Jeg tror kroppen min kræsjer snart :( Begynte på vanndrivende for 4 uker siden, men kroppen min samler da altså på vann så nå har jeg ødem i hender og føtter. Weird thing.
 
Æsj. Mye ødem også? Sånn plagsomt mye? [emoji33]
Ja :( Litt rart. Jeg tror jeg må få de til å sjekke elektrolytter igjen, for det kan være litt tøft på nyrene. Denne ringen faller vanligvis av på egenhånd men nå sprenger det i alle ender.
49e917a315dc5c3cca76f41cce2ea2b3.jpg
 
Må legge meg, men gruer meg til natten. Lillejenta har vært mye våken de siste nettene. Hun kaver og vil ha pupp, men klarer ikke å roe seg ned. Håper vi får en rolig natt nå, jeg er trøtt som en strømpe!
Kryssar fingrarna att dere får en fin natt :) god natt sov gott
 
Ja :( Litt rart. Jeg tror jeg må få de til å sjekke elektrolytter igjen, for det kan være litt tøft på nyrene. Denne ringen faller vanligvis av på egenhånd men nå sprenger det i alle ender.
49e917a315dc5c3cca76f41cce2ea2b3.jpg
Oj! Det så rett og slett ubehagelig ut altså. [emoji33]
 
Hjelper ikke ned med b mennesker når man skal på jobb, og alle er treige om morgenen nettopp fordi de er trøtte...
Vel jeg begynner 7.00, på det tidligste som betyr at jeg rekker jobben fint om jeg står opp 6.30
Resten kan godt sove til 7.30 spørs litt på når mannen skal opp.

Før har jeg hvert oppe ca 8.00, med barna [emoji54]
 
Back
Topp