❤ Skravletråd oktober ❤

Føler meg som en dritt-mamma.
Først mister eldste mobilen som blir liggene ute under en busk i flere timer i øsende regn, så må ps3'n skrus fra hverandre siden noen har puttet 3 plater inn i den samtidig og så blir eldste syk.

Og er jeg der for å hjelpe mannen og ta meg av barna, nei jeg er i Bergen jeg....
Shit happens. Man kan jammen ikke kontrollere det. Om man er borte eller hjemme gitt. Like fort gjort :) Ikke noe [emoji90]mamma av den grunn !
 
Endelig siste pinne med mønster på denne snøløvgenseren. Det har tatt tid. Jeg har jo liksom ikke tid.

Og mønsteret ble fort ganske ensformig da.. Tre lilla tre hvite. Tre lilla tee hvite....
Det blir det. Men såpass enkelt å huske man kan se på tv også [emoji14] Går plutselig veldig automatisk gitt [emoji1]
 
Det blir det. Men såpass enkelt å huske man kan se på tv også [emoji14] Går plutselig veldig automatisk gitt [emoji1]
Automatisk ja. Men sannelig var Marius både mer inspirerende og likevel veldig systematisk og greit
 
Automatisk ja. Men sannelig var Marius både mer inspirerende og likevel veldig systematisk og greit
Ja er noe med det da [emoji14] Dahliatoppen hadde så mye å følge med på feks at den var også gøy å strikke :D Gikk så fort når man ble hekta :D
 
Back
Topp