❤ Skravletråd oktober ❤

God morgen.

Oktober. Høst.

Ikke min favoritt-tid på året dette.

Men året går nå sin gang

I oktober skal jeg feire at min niese fyller 7 neste uke.
Jeg skal på årets eneste jobbreise, med kurs og julebord i Kristiansand i slutten av måneden.
Jeg skal helst få bestilt resten av det som skal bestilles til julekalenderene (sliter veldig med mannen!!)
Jeg skal lede slankekrigen her på bv og prøve å holde meg med dem så lenge jeg klarer, derfor skal ikke høst-dagene startes med en deilig, stor kopp kakao...
I oktober skal jeg rett og slett mye MINDRE enn de siste mnd har hatt på planen, og derved få tid til å handle litt. Begynne å tenke jul (kjøttet er bestilt med levering på torsdag) og høre med svigermor om hun har tenkt seg hitover i høst eller til jul. Tenke på såvel julekort som fotokalender og hjemmelagede gaver
Jeg skal fortsette mine forsøk på en ryddigere basis, forsøke ytterligere en gang å få rutine på klesvasken, få støvsuget gangen oftere og denslags
Jeg skal få satt ned løk i et bed og helst fjerne noen ripsbusker.
 
Lille skjønne sniken min.

Kommer inn i stuen hvor lille U sitter og leker fra kjøkkenet.
Han ser demonstrativt bort fra meg når jeg ser på han.

Han passer på å se bort fra meg hele tiden, og jeg begynner å bli nysgjerrig på hvorfor.
Går bort til han, og han snur seg bort...

Så ser jeg det, smokken, den som bare skal være i munnen om natten.....
 
Iiik, alt oktober! Snart kommer snøen :p Ikke mange planer denne mnd, bortsett fra en positiv graviditetstest (forhåpentligvis) ;)
 
Favoritt mnd i året. Alle fargene. Høsten og utfordrings mnd [emoji14]

Skal minimum ta et bilde med kamera ( ikke mobil) for vær dag for å gjenopplive deviantbrukern min... savner det å ta bilder men har ikke latt meg selv ha tid til dette. Så nå skal jeg opp og ut og fotografere:p

Ellers så må jeg fokusere på å begynne å trene, og få pakka ut disse dumme kassene.

Skal ha dåp slutten av denne mnd også!
Blir dere mange i dåp?
 
Hei! Så var oktober her ja.
Mamma satt barnevakt her i stad, i fire timer.. Og seriøst, babyen sov hele tiden. Våknet bare litt for mat og bleieskift. [emoji23]
Før det, sov hun også.. Og jaggu, etter mating og kveldsstell osv, så sovnet hun nå også. Og små"ler" i søvne [emoji23]

... Også kom jeg på at pappa har bursdag nå i oktober. Ææh. Gavetips?
hva liker han da?
 
God morgen ja.

Skal bli litt godt neste helg å trolig bare ha våre egne unger i helga.
Og helst en frisk mann.

Så kan jeg kanskje faktisk få ligge lenger en dag...
Her har elgjakta startet denne uka, så jeg kan nok glemme å få sove lenge før i desember sikkert[emoji85] og i tillegg har frøkna som pleier å våkne mellom 7 og halv 8 bestemt seg for at det er morran mellom 6 og halv 7.
Godt det snart kommer en baby som sikkert ikke sover natta i det hele tatt[emoji6]
 
God morgen og god oktober [emoji4]
Her er planen å få startet med julegavehandling. Og få kjøpt vinterdress til tuppeluren. Og slik bortsett fra at jeg er jaktenke hver helg fremmover så er det en rolig mnd.
 
Oktober Ja! Snart jul nå ;) god morgen alle sammen:)
 
Trøtt i tryne. Det er søndag....kaffe tørst. Drømmere så mye mellom ammingen....kom akkurat fra en krigssone
Tidlig oppe du var [emoji28] Skiftet bleie her for snart en time siden. Vesla ble trøtt igjen, så vurderer sove enda mer.
Drømmer også mye rart [emoji85]
 
God morgen og god oktober [emoji4]
Her er planen å få startet med julegavehandling. Og få kjøpt vinterdress til tuppeluren. Og slik bortsett fra at jeg er jaktenke hver helg fremmover så er det en rolig mnd.
Kjøpte faktisk to gaver i går :) plutselig er julen her!
 
Back
Topp