❤ IKM UKE 29 ❤

Nei, nei, nei:(

Dumt ja :(
Men skuffelsen holder på å gå over nå.
Litt spekeskinke og hvitvin når tanta er på besøk, så blir jeg nok motivert til en ny runde snart. :)
Er jo jammen snaaart EL igjen :D
Takk Gud for normal syklus! Iallefall en positiv ting oppi dette :)
 
Vi prøvde sånn, uhm, litt i januar (brukte ikke prevensjon, men tima det ikke så veldig.
Februar gikk det ikke.
Mars klaffa det, men vi mistet i uke 8.
Juni klaffa det, men kjemisk.
Juli klaffa det ikke.

Da blir vel august pp6?
 
Huff, du også ja :(
Stor klem :Heartred
Men hey, må jo bli mai-baby på oss nå altså :) :love017
Jepp, sånn går det dessverre.
Takk ❤️
Blir aprilbaby her, på slutten av måneden, hvis EL kommer når den skal. Hvis ikke blir det fort en maibaby ;) Noen må jo få det også ❤️
 
Vi prøvde sånn, uhm, litt i januar (brukte ikke prevensjon, men tima det ikke så veldig.
Februar gikk det ikke.
Mars klaffa det, men vi mistet i uke 8.
Juni klaffa det, men kjemisk.
Juli klaffa det ikke.

Da blir vel august pp6?
Det blir det da ja :)
 
Jepp, sånn går det dessverre.
Takk ❤️
Blir aprilbaby her, på slutten av måneden, hvis EL kommer når den skal. Hvis ikke blir det fort en maibaby ;) Noen må jo få det også ❤️

Aprilbaby høres bra ut! :)
 
Dumt ja :(
Men skuffelsen holder på å gå over nå.
Litt spekeskinke og hvitvin når tanta er på besøk, så blir jeg nok motivert til en ny runde snart. :)
Er jo jammen snaaart EL igjen :D
Takk Gud for normal syklus! Iallefall en positiv ting oppi dette :)

Høres deilig ut:)
Forsøker også å motivere meg selv med at det om ikke altfor lenge kommer en ny mulighet. Selv om jeg aner ikke når EL kommer igjen da. Syklusene mine er ofte ustabile og lange. Men den kommer nok:)
 
Klarte ikke vente til i morgen og tok en test i dag. Helt hvit! IKM på søndag

e21448de34e8be5747c076f40a1bb1a9.jpg


Hadde ikke trodd jeg skulle bli så skuffa, siden det er første pp etter p-pille slutt og jeg vet det tok lang tid når vi prøvde på førstemann! Da håper jeg at syklusen er normal ihvertfall, så jeg slipper å gå og ikke vite..
 
Venter IKM i dag, hadde ikke så mye murring eller stiknknger i går. Ingen store symptomer på noe foreløpig. Er noe oppblåst, Litt tydeligere blodårer på brystene, men det har jeg hatt tidligere uten graviditet. Så vanskelig å si. Er forberedt på TR. Men holder dere oppdatert :)
 
Klarte ikke vente til i morgen og tok en test i dag. Helt hvit! IKM på søndag

e21448de34e8be5747c076f40a1bb1a9.jpg


Hadde ikke trodd jeg skulle bli så skuffa, siden det er første pp etter p-pille slutt og jeg vet det tok lang tid når vi prøvde på førstemann! Da håper jeg at syklusen er normal ihvertfall, så jeg slipper å gå og ikke vite..

Jeg og tok en test som var like hvit. Jeg også så IKM på søndag. Dette er 1pp etter heg tok ut hormonspiralen. Trodde ikke jeg skulle bli så skuffet.. men hadde såå mange symptomer frem til i går..
 
Last edited:
Jeg og tok en test som var like hvit. Jeg også så IKM på søndag. Så kjenner på skuffelsen..
Hvor sensitive er de testene der? Jeg har også IKM på søndag, men i følge appen jeg tracker med er den i dag. Kan nok ha noe med det å gjøre at siste mens var første etter MA og varte lenger enn normalt. Klarer ikke helt å slappe av før søndagen og mandagen er over uten tr. Kjøpt CB digital i dag og tenkte å ta den på morgenurin i morgen.
 
Ikm i går. Har begynt med spotting og brunt, så regner med at tr er på vei.
 
Jeg og tok en test som var like hvit. Jeg også så IKM på søndag. Dette er 1pp etter heg tok ut hormonspiralen. Trodde ikke jeg skulle bli så skuffet.. men hadde såå mange symptomer frem til i går..

Samme her! Kjente på flere symptomer, som jeg ikke kjenner lenger nå. Må jo være mest psykisk, siden de ble borte når testen var negativ [emoji85]
 
Hvor sensitive er de testene der? Jeg har også IKM på søndag, men i følge appen jeg tracker med er den i dag. Kan nok ha noe med det å gjøre at siste mens var første etter MA og varte lenger enn normalt. Klarer ikke helt å slappe av før søndagen og mandagen er over uten tr. Kjøpt CB digital i dag og tenkte å ta den på morgenurin i morgen.
I beskrivelse fra testen står det 10mlU/ml
 
Samme her! Kjente på flere symptomer, som jeg ikke kjenner lenger nå. Må jo være mest psykisk, siden de ble borte når testen var negativ [emoji85]

Hehe ja det er rart med det! Jeg var HELT sikker på at NÅ er jeg gravid.. men så etter negative tester så roet alt seg, og symptomene er mye mildere nå..[emoji849] Hehe rart hvordan kroppen klarer å lure oss sånn.. eller kanskje det er hodet som lurer kroppen?[emoji848]
Uansett så tenker jeg å ta en test på søndag IKM dagen. Hvis den også er negativ så får jeg prøve å se positivt med at vi kan prøve igjen neste pp..[emoji849][emoji177]
 
Back
Topp