❤ IKM uke 22 ❤

Takk, håper virkelig det. Men en del av meg er fortsatt livredd for nok en abort.. Håper det klaffer for dere snart <3

Det er det jo helt naturlig at du er, den frykten må vi vel bare leve med.. og heller håpe at man klarer å glede seg i korte stunder! Jeg prøver å tenke at jeg blir ikke egentlig mindre lei meg av en ny abort om jeg også har turt å kjenne litt på de gode følelsene..:Heartred men det er vanskelig. Husk at akkurat NÅ, og inntil det motsatte er bevist, er du GRAVID:happy::happy:
 
Nyter et glass vin i solsteiken. Forhåpentlig siste helgen :)
 
6 dpo idag, og jeg har skikkelig mye menssmerter idag [emoji848] Pluss tidligere idag hadde jeg no slags stikkinger i livmora! Kan det virkelig være feste på gang? [emoji85][emoji28] Krysser fingrene for det hvertfall [emoji1374][emoji1]
 
6 dpo idag, og jeg har skikkelig mye menssmerter idag [emoji848] Pluss tidligere idag hadde jeg no slags stikkinger i livmora! Kan det virkelig være feste på gang? [emoji85][emoji28] Krysser fingrene for det hvertfall [emoji1374][emoji1]

Det er hvertfall tiden for feste[emoji4]Krysser fingrene for deg!
 
6 dpo idag, og jeg har skikkelig mye menssmerter idag [emoji848] Pluss tidligere idag hadde jeg no slags stikkinger i livmora! Kan det virkelig være feste på gang? [emoji85][emoji28] Krysser fingrene for det hvertfall [emoji1374][emoji1]

Krysser alt jeg kan[emoji1][emoji106]
 
6 dpo idag, og jeg har skikkelig mye menssmerter idag [emoji848] Pluss tidligere idag hadde jeg no slags stikkinger i livmora! Kan det virkelig være feste på gang? [emoji85][emoji28] Krysser fingrene for det hvertfall [emoji1374][emoji1]
Krysser fingre for deg!
 
5dpo! Flere enn meg som sjekker «appen» som det første dere gjør om morgenen, bare for å se at man virkelig er en dag nærmere testing/termin ol?[emoji23]
Sa til meg selv i går at jeg ikke skulle sjekke appen før utti neste uke...men det var tydeligvis glemt imårrest når jeg klikket meg innpå appen kl 6 [emoji85][emoji23]
 
Back
Topp