❤ IKM uke 22 ❤

Jeg har appen flo - veldig greit å ha oversikten der[emoji16] merker jo når jeg har EL (gjorde ihvertfall det sist prøverunde), så skal registrere den når den kommer[emoji4] dette er så spennende![emoji23]
Jeg bruker app, og legger inn når jeg har TR og evt. EL der. Veldig enkelt og praktisk! Så kan man sjekke syklushistorikk i ettertid.

Hvis du har lik syklus 2-3 ganger, og ikke har noen medisinske grunner til at den skal endre seg, så kan du vel anta at den blir lik videre også. Jeg går på medisiner som forhåpentligvis til slutt gjør at jeg ender opp på 28 dager til slutt. Noen har stabile sykluser som er lengre enn 28 dager, og det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt :) Men før jeg begynte på p-pillen hadde jeg 28 dager, og man kunne nesten stille klokken sin etter den... Så jeg håper jo at jeg ender opp der igjen:hilarious:

Vi legger inn aksjer annenhver dag mellom hver TR, så slipper vi å tenke noe særlig på akkurat når EL er. Er jo kjekt å øve seg uansett:D Høres ut som du har en fornuftig plan:happy:
 
Så spennende![emoji1] tenker å begynne å teste etter EL om jeg ikke blir gravid innen 3-6 mnd - men synes det er gøy å følge med på dere andre som tester[emoji3]

Åja sånn ja[emoji23] Ja nei jeg tester etter EL hver mnd nå, men begynte ikke med det før pp5[emoji4]er nå inne i pp10.
 
Jeg skal teste, må bare få testene i posten først :angelic: Bestilte på fredag, så syns virkelig de kan komme snart :hilarious: Jeg aner jo ikke når jeg skal ha EL, siden syklusen er på bærtur for tiden! Jeg har lastet ned Flo, og ser at om jeg har innstilling på 28 dager så er det faktisk sjanse for å bli gravid fra idag:eek: Men hvis jeg har på 31 dager (som det har vært siste gangen nå), så er det jo enda en stund til.. Cd7 idag!
 
Ja nå blir det spennende om det jeg har oppgitt i denne tråden blir å stemme pga cystene.. :(
 
Rosalia - pp3 etter MA -Ba -el ca 12 /5- ikm 28/5
 
Da har jeg og resten vert i 90 års dag til min MOMMO. Der fekk vi bekrefta at tippoldebarn nr 3 er venta i september.
Så tempen kan eg glemme i morgon.
 
CD 10, ingen sterkere strek på EL testene idag enda vertfall !
Når bør man starte å se en stigning ?
 
CD 10, ingen sterkere strek på EL testene idag enda vertfall !
Når bør man starte å se en stigning ?

Det er litt forskjellig har jeg hørt[emoji56] Sist gang hadde jeg ikke eggløsning før CD 18 men det kan fort hende jeg har en annen dag denne gangen[emoji56]
Mine ser sånn ut for øyeblikket[emoji1305]
Image1526027580.228161.jpg
 
Absolutt[emoji56] Del gjerne dine også[emoji56] Morsomt å se om man er helt likt med andre, eller selvfølgelig helt forskjellig[emoji5]
Her er mine :)
Veldig svake. Og må bruke BP innimellom for å kontrollere. Stoler ikke helt på OS sine,føler de er så svake,men syns den OS fra idag er LITT sterkere enn igår...
 

Vedlegg

  • A2F79661-3957-4596-9B0F-66F207C5DFB9.jpeg
    A2F79661-3957-4596-9B0F-66F207C5DFB9.jpeg
    621,3 KB · Visninger: 60
Isis - pp2 -b2 - 18.05 - 01.06

Litt ambivalent i pp2. Fikk sterke smerter av bekkenløsning i pp1 og fysio og kiropraktor spekulerer i tidlig SA. Redd for å bli gravid og få bekkenløsning med en gang. Har snart en på 3 år og har to karrierer hvor den ene er dans og det passer særs dårlig da jeg har fått mitt karrieregjennombrudd i slutten av juli. Men vi vil jo gjerne ha nr 2 da.. kroppen altså :)
 
Back
Topp