❤ IKM uke 22 ❤

1 uke til EL ifølge flo appen, har alle barna hjemme denne helgen - får prøve på stillesex da...er liksom ikke så veldig gøy når 17 åringen sier han hører oss dagen etterpå [emoji849][emoji85][emoji28]
 
:Twinni - pp 4 - b3- el ca.14.05 - ikm ca.28.5
 
Betyr det at denne blir sterkere for hver dag/annenhver dag eller hvordan fungerer det? Helt grønn på dette med testing etter EL, så kommer sikkert til å spørre om masse rart[emoji85]

Jeg er helt grønn på dette selv, så tester litt nå og da for å prøve å se om det sier meg noe. Men sånn jeg har forstått det på andre så blir den sterkere og sterkere for mange, før den blir negativ igjen. Tenkte teste igjen om noen dager, siden det er litt tidlig i forhold til når jeg forventer (les håper) og ha el. Men egentlig burde man vel teste hver dag når det nærmer seg?!
 
Jeg er helt grønn på dette selv, så tester litt nå og da for å prøve å se om det sier meg noe. Men sånn jeg har forstått det på andre så blir den sterkere og sterkere for mange, før den blir negativ igjen. Tenkte teste igjen om noen dager, siden det er litt tidlig i forhold til når jeg forventer (les håper) og ha el. Men egentlig burde man vel teste hver dag når det nærmer seg?!
Jeg ville begynt på CD11-12 hvis du har syklus på 28 dager. Da tester du hver dag frem til du får positiv test. Hvis du bare tester annenhver dag kan du i teorien gå glipp av når eggløsningen er. Når du først har fått positiv test er det ikke vits i å svi av flere tester, spar de heller til en evt. ny PP.

Jeg har (enn så lenge) litt lengre syklus enn 28 dager, så venter noen dager ekstra før jeg begynner å teste:)
 
Noen som vet hvor mange sykluser man bør følge med på for å finne ut sykluslengde? Jeg tar utgangspunkt i 28 dager nå når jeg er i 1.pp, men kommer til å legge inn aksjer helt til jeg evt får TR [emoji23] ihvertfall annenhver dag[emoji28]
 
Noen som vet hvor mange sykluser man bør følge med på for å finne ut sykluslengde? Jeg tar utgangspunkt i 28 dager nå når jeg er i 1.pp, men kommer til å legge inn aksjer helt til jeg evt får TR [emoji23] ihvertfall annenhver dag[emoji28]
Jeg bruker app, og legger inn når jeg har TR og evt. EL der. Veldig enkelt og praktisk! Så kan man sjekke syklushistorikk i ettertid.

Hvis du har lik syklus 2-3 ganger, og ikke har noen medisinske grunner til at den skal endre seg, så kan du vel anta at den blir lik videre også. Jeg går på medisiner som forhåpentligvis til slutt gjør at jeg ender opp på 28 dager til slutt. Noen har stabile sykluser som er lengre enn 28 dager, og det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt :) Men før jeg begynte på p-pillen hadde jeg 28 dager, og man kunne nesten stille klokken sin etter den... Så jeg håper jo at jeg ender opp der igjen:hilarious:

Vi legger inn aksjer annenhver dag mellom hver TR, så slipper vi å tenke noe særlig på akkurat når EL er. Er jo kjekt å øve seg uansett:D Høres ut som du har en fornuftig plan:happy:
 
Tok en EL test idag jeg :hilarious::hilarious:negativ da seff men da vet jeg vertfall DET:hilarious::hilarious: fikk 70 stk i posten idag:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg ville begynt på CD11-12 hvis du har syklus på 28 dager. Da tester du hver dag frem til du får positiv test. Hvis du bare tester annenhver dag kan du i teorien gå glipp av når eggløsningen er. Når du først har fått positiv test er det ikke vits i å svi av flere tester, spar de heller til en evt. ny PP.

Jeg har (enn så lenge) litt lengre syklus enn 28 dager, så venter noen dager ekstra før jeg begynner å teste:)

Takk for tips! Det er nok litt tidlig å teste. Men neste uke kan jeg begynne å teste skikkelig tenker jeg[emoji4]Jeg vet jo egentlig ikke hvor lang syklus jeg har. Men tar bare utgangspunkt i 28 dager, så har jeg noe å forholde meg til. Så får vi se da, hvordan det egentlig blir[emoji51]
 
Back
Topp