❤ IKM uke 22 ❤

Boblebob - PP5 - B1 - EL 15.05 - IKM 28.05

Har noe ustabil syklus, men vil ha en gruppe å forholde meg til :)
 
Vet ikke om syklusen er regelmessig lenger men jeg går utifra det ,og henger meg på :)

_Arielle_ - PP3 - B2 - EL ca 16.05 :) - IKM ca 31.05
 
CD7 her - når starter du å teste etter EL? Jeg tester ikke, men kanskje jeg begynner om det går altfor seint å bli gravid
Jeg begynner når jeg er CD 10. Reknar med el rundt CD14.

Jeg må ha kontroll, hater og ikkje ha kontroll. Kjenner ikkje på kroppen når EL er så da tester jeg.
 
Henger meg på her også (er også med i IKM uke 21). Hadde syklus på rett under 5 uker sist, og før der igjen var den rett over 5 uker. Jobber meg nedover mot 28 dager... Derfor litt rare tall :p Bare plasser meg på 29.05!

Anine - PP? - EL 09.05-15.05 - IKM 23.05-29.05
 
Jeg brant av en test i går. Alt for tidlig, men klarte ikke la være. Er vel ca på CD 5. Testen var negativ, men kom hvertfall en svak strek. I motsetning til etter el i forrige periode, hvor det var helt blankt. Da er det en endring, om ikke annet, og et tegn på at jeg er på «rett» side av el[emoji28]Jeg er så usikker på syklusen, så klamrer meg fast til hvert lille tegn[emoji28]
IMG_5108.JPG
 
Jeg begynner når jeg er CD 10. Reknar med el rundt CD14.

Jeg må ha kontroll, hater og ikkje ha kontroll. Kjenner ikkje på kroppen når EL er så da tester jeg.
Både jeg og mannen merker når jeg har EL, hopper jo på han før han rekker å si agurk liksom [emoji23] var sånn sist jeg slutta med pillen ihvertfall, så spent på om det blir sånn nå også.
 
Betyr det at denne blir sterkere for hver dag/annenhver dag eller hvordan fungerer det? Helt grønn på dette med testing etter EL, så kommer sikkert til å spørre om masse rart[emoji85]
Jeg brant av en test i går. Alt for tidlig, men klarte ikke la være. Er vel ca på CD 5. Testen var negativ, men kom hvertfall en svak strek. I motsetning til etter el i forrige periode, hvor det var helt blankt. Da er det en endring, om ikke annet, og et tegn på at jeg er på «rett» side av el[emoji28]Jeg er så usikker på syklusen, så klamrer meg fast til hvert lille tegn[emoji28]Vis vedlegget 256910
 
Back
Topp