❤ IKM uke 13 ❤

Idag kom jeg på at jeg må ta en tidligtest før jeg skal på fest. Jeg måtte ta den på et kafetoalett og klarte å bomme såpass at jeg søle på glasset. Testen ble positiv (se bilde) men jeg tenkt jeg må ta en til for sikkerhets skyld. Tok en til bare en time etter og den ble blenda! Drikke i kveld eller ikke? :eek:
a5a497c0b426ba75cad75c3debd78125.jpg
a13137dcbb96ae47652d79ab6f9dc348.jpg

Så spennende[emoji2] tror nok jeg ville latt være å drikke med en slik test i tilfelle det stemmer [emoji16]
 
Oki! Takk for svar! Da holder jeg meg borte fra drikkingen i dag [emoji56]Hadde en rar følelse av at den skulle bli positiv da jeg kjøpte den og ble liksom ikke overrasket da den umiddelbart ble positiv, men er jo ikke sikker da [emoji85] får vente et par dager å teste på nytt ^^
 
Har lest litt på nettet og funnet ut at det er vanlig å få en positiv test hvis man søler på testvinduet [emoji17]
 

Skal jeg foresten sette deg på gravid? [emoji6]
 
Hva gjorde du????

Jeg tok to tester før festen og begge var blankere enn blankest. Tror nesten jeg ikke har hatt blankere tester :/ begynte festen med en Berg og dalbane av følelser og drakk ikke, men gjør det nå. Tar det med ro med den litt utdanna punsjen. Føler meg for øvrig ikke noe bedre...
 
Jeg tok to tester før festen og begge var blankere enn blankest. Tror nesten jeg ikke har hatt blankere tester :/ begynte festen med en Berg og dalbane av følelser og drakk ikke, men gjør det nå. Tar det med ro med den litt utdanna punsjen. Føler meg for øvrig ikke noe bedre...

[emoji171][emoji171] prøv å kos deg ute[emoji171]
 
Jeg tok to tester før festen og begge var blankere enn blankest. Tror nesten jeg ikke har hatt blankere tester :/ begynte festen med en Berg og dalbane av følelser og drakk ikke, men gjør det nå. Tar det med ro med den litt utdanna punsjen. Føler meg for øvrig ikke noe bedre...

Hm, rare greier..
 
Her ble det negativ CB+ med skygge. Den positive i går var definitivt tull. Kjenner meg nokså skuffa likevel. [emoji17]
ad48761f52b4ddb5bcd77995cca8ae12.jpg
 
Her ble det negativ CB+ med skygge. Den positive i går var definitivt tull. Kjenner meg nokså skuffa likevel. [emoji17]
ad48761f52b4ddb5bcd77995cca8ae12.jpg
Neimen æsj da [emoji17] man skal jo på positive tester [emoji51]
 
Back
Topp