❤ IKM uke 13 ❤

Hihi! Det var ganske oppmuntrende å høre ^^ jeg har ikke så store håp enda da jeg bare er 9 dpo og RFSU har sensitivitet på 25 ^^ takk for at du delte dine erfaringer?
Jeg har babyplan sine med sensitivitet på 10mlu [emoji14] tror ikke de er særlig mye dyrere enn rfsu egentlig.
 
Hihi! Det var ganske oppmuntrende å høre ^^ jeg har ikke så store håp enda da jeg bare er 9 dpo og RFSU har sensitivitet på 25 ^^ takk for at du delte dine erfaringer?

Krysser fingrene for deg! Her er bilde, testene er tatt med samme urin! Stor forskjell..[emoji846]
7d78ae217a9ceedbea00e9ee18855b8d.jpg
 
Den er 14 dager, syklus på 31 dager. Håper det sitter snart. Ma i november og sa forrige mnd, ønsker sårt en til nå.
Leit å høre [emoji17] vi får håpe det sitter denne runden, og ordentlig denne gangen.. [emoji4] du kan jo teste på søndag med meg og Jolanda?
 
Se der, ja! Ville trodd den nederste var negativ [emoji85] hva fikk deg til å ta et annet merke? Hvilken dpo ble de tatt?

Jeg begynte å teste med RFSU 8 dpo, og alle ble blenda.. så leste jeg om mange som hadde dårlige erfaringer med desse testene!
Jeg hadde faktisk en god følelse på at jeg var gravid, så jeg bestemte meg for å prøve CB, jeg klarte jo ikke å holde meg så jeg tok den midt på dagen[emoji23] fikk opp en ekstremt svak strek! Morgenen etter ble den tydelig positiv! jeg fikk helt sjokk da den slo ut!

Disse testene ble tatt 12dpo[emoji846] prøvde en ny RFSU i går og fikk en svaak rosa strek på, å CB ble det er sterk blå strek[emoji3]
 
Velkommen inn hit! :)
Når tenker du å begynne å teste?
Velkommen hit :)

Når blir det testing? Hva sier magefølelsen?

Takk:)
Jeg har ikke bestemt meg helt for når jeg tenker å begynne å teste, rundt 31.mars kanskje. Jeg syns det er bedre å få en negativ test enn å bli "overrasket" av tr:sorry:
Magefølelsen er god, men det har den vært hver pp, så slutta å tro på den:facepalm: men denne gangen fikk jeg i det minste positiv eggløsningstest og det har jeg ikke hatt før. Eggløsningssmertene var også kraftige. Så krysser fingrenexsmile9
Når skal dere teste?
 
Takk:)
Jeg har ikke bestemt meg helt for når jeg tenker å begynne å teste, rundt 31.mars kanskje. Jeg syns det er bedre å få en negativ test enn å bli "overrasket" av tr:sorry:
Magefølelsen er god, men det har den vært hver pp, så slutta å tro på den:facepalm: men denne gangen fikk jeg i det minste positiv eggløsningstest og det har jeg ikke hatt før. Eggløsningssmertene var også kraftige. Så krysser fingrenexsmile9
Når skal dere teste?
Jeg har bestemt meg for å prøve å la være å teste denne gangen, og heller vente på tr.. Har ingen følelse på at det har klaffet.. selv om jeg denne gangen har ligget med beina høyt etter samleie:p
 
Er ikke lenge til jeg begynner å teste. Er en testetøs og har handla inn ca 1 million strimler fra eBay [emoji28] er ca 9dpo i dag. Fikk positiv test 8 dpo med Thea og ved SA'en i feb fikk jeg positiv ca 12dpo. Har ikke helt troen, mangler noen av symptomene som jeg har hatt ved de andre graviditetene. Og det ligner kanskje mer på mens symptomer. Bare så synd at sympt på mens og graviditet er så irriterende lik. [emoji37]
 
Idag kom jeg på at jeg må ta en tidligtest før jeg skal på fest. Jeg måtte ta den på et kafetoalett og klarte å bomme såpass at jeg søle på glasset. Testen ble positiv (se bilde) men jeg tenkt jeg må ta en til for sikkerhets skyld. Tok en til bare en time etter og den ble blenda! Drikke i kveld eller ikke? :eek:
a5a497c0b426ba75cad75c3debd78125.jpg
a13137dcbb96ae47652d79ab6f9dc348.jpg
 
Idag kom jeg på at jeg må ta en tidligtest før jeg skal på fest. Jeg måtte ta den på et kafetoalett og klarte å bomme såpass at jeg søle på glasset. Testen ble positiv (se bilde) men jeg tenkt jeg må ta en til for sikkerhets skyld. Tok en til bare en time etter og den ble blenda! Drikke i kveld eller ikke? :eek:
a5a497c0b426ba75cad75c3debd78125.jpg
a13137dcbb96ae47652d79ab6f9dc348.jpg

Urinen var nok ikke konsentrert nok på nummer 2. Jeg ville nok ikke ha drukket, nei!

Håper du er gravid! Så gøy :)
 
Idag kom jeg på at jeg må ta en tidligtest før jeg skal på fest. Jeg måtte ta den på et kafetoalett og klarte å bomme såpass at jeg søle på glasset. Testen ble positiv (se bilde) men jeg tenkt jeg må ta en til for sikkerhets skyld. Tok en til bare en time etter og den ble blenda! Drikke i kveld eller ikke? :eek:
a5a497c0b426ba75cad75c3debd78125.jpg
a13137dcbb96ae47652d79ab6f9dc348.jpg
Oi, jeg hadde latt være å drikke [emoji87] det der er jo en gravid-strek, men om den er riktig eller ikke.. tror jeg hadde angret om jeg drakk etter positiv test selv om jeg visste at den ikke var helt innafor..
 
Back
Topp