❤ Graviditetstestene våre ❤

Er det bare meg som har 1 test? Denne er fra 23.juli, morgenen. Blir ikke å kjøpe flere. IMG_7054.JPG
 
Woho, nå får jeg faktisk svaaaak strek på disse dritt testene :p
IMG_7154.jpg
Det har jeg ikke fått tidligere og er i dag 11 dpo og har fått masse andre tydelige steker på andre tester :p
 
Er det bare meg som har 1 test? Denne er fra 23.juli, morgenen. Blir ikke å kjøpe flere. Vis vedlegget 269187
Året som prøver før nr.1 kom og første året som prøver på nr.2 testa eg kun rundt IKM. Vart den negativ testa eg igjen om mens uteblei. Vart den positiv så var eg gravid, ferdig med det og hipp hurra.

Etter å ha vore gjennom prosessar med kjemisk, MA osv så har ting forandra seg. No er det iķkje lenger hipp hurra berre ved positiv test. Føler derfor for å teste meir, for å betrygge meg sjølv litt langsmed.

Men den testen der var veldig fin strek på! [emoji7] Om du klarer så er det beste å berre slå seg til ro med at du er gravid og glede seg over det [emoji3] [emoji173]
 
Året som prøver før nr.1 kom og første året som prøver på nr.2 testa eg kun rundt IKM. Vart den negativ testa eg igjen om mens uteblei. Vart den positiv så var eg gravid, ferdig med det og hipp hurra.

Etter å ha vore gjennom prosessar med kjemisk, MA osv så har ting forandra seg. No er det iķkje lenger hipp hurra berre ved positiv test. Føler derfor for å teste meir, for å betrygge meg sjølv litt langsmed.

Men den testen der var veldig fin strek på! [emoji7] Om du klarer så er det beste å berre slå seg til ro med at du er gravid og glede seg over det [emoji3] [emoji173]

Å, nei du! Jeg slår meg ikke til ro. Jeg orker bare ikke teste og tyde masse streker. Jeg mista uke 10+0 min første graviditet. Så er mange uker til jeg roper hipp hurra! Jeg er livredd hver gang jeg går på do for om det er blod i trusa eller papiret. Og jeg skal ta tidlig ultralyd for å se om det er liv om noen uker. Så jeg er så absolutt ikke rolig!
 
Å, nei du! Jeg slår meg ikke til ro. Jeg orker bare ikke teste og tyde masse streker. Jeg mista uke 10+0 min første graviditet. Så er mange uker til jeg roper hipp hurra! Jeg er livredd hver gang jeg går på do for om det er blod i trusa eller papiret. Og jeg skal ta tidlig ultralyd for å se om det er liv om noen uker. Så jeg er så absolutt ikke rolig!
Uff, så leit..
Då er vi i samme båt [emoji6]
Ingen hipp hurra her før vi ser bankende hjerte på TUL..

Skulle ønske eg ikkje hadde så sterk testetrang. Eg hadde vel ikkje gått ut og kjøpt nye testar etter positiv test. Men når eg har eit lager på typ 30stk blir fristelsen for stor.
"Måtte" sjekke stigning et par dager fordi det var så tidlig - 9, 10 og 11 dpo.
No venter eg på IKM-dato.
Tar nok ny test då eller etter. Vil få 2-3 på digital før eg bestiller legetime (for henvisning til tul).
 
Uff, så leit..
Då er vi i samme båt [emoji6]
Ingen hipp hurra her før vi ser bankende hjerte på TUL..

Skulle ønske eg ikkje hadde så sterk testetrang. Eg hadde vel ikkje gått ut og kjøpt nye testar etter positiv test. Men når eg har eit lager på typ 30stk blir fristelsen for stor.
"Måtte" sjekke stigning et par dager fordi det var så tidlig - 9, 10 og 11 dpo.
No venter eg på IKM-dato.
Tar nok ny test då eller etter. Vil få 2-3 på digital før eg bestiller legetime (for henvisning til tul).

Å? Får du henvisning? Jeg fikk ikke det sist, og regner ikke med å få det nå heller. Så jeg betaler det selv. Uansett er det ikke største utgiften, så det går helt fint.
 
Det øker [emoji2]
10 - 11 - 12 dpo
IMG_7162.jpg
 
Å? Får du henvisning? Jeg fikk ikke det sist, og regner ikke med å få det nå heller. Så jeg betaler det selv. Uansett er det ikke største utgiften, så det går helt fint.
Eg tenker å prøve. Forklare at vi har prøvd langt over et år, at dette er tredje svangerskap berre i år, og at eg gikk med BO heilt til veke 12 i vinter, uten at kroppen ordna opp. MA i tillegg, liksom. Oppdaga kun fordi eg bestilte privat UL på 11+6.

Ikkje interessert i å gå lenge uten at det er liv en gang til.

Får eg ikkje offentlig så bestiller eg berre privat [emoji6]
Men er eit par timar kortare kjøretid til offentlig i tilfelle (endel avstander utpå bygda), så tenker å prøve [emoji6]
 
erfart at mine tester blir sterkere på kvelden, nederste er tatt i tidligere i dag mens den over ble tatt i går kveld. Skal ta en senere i kveld :) Det er vel ikke en negativ ting at testene blir sterkere utpå kveldingen?
 

Vedlegg

  • 3+5.jpg
    3+5.jpg
    25,2 KB · Visninger: 77
Endelig,5+1 :)
 

Vedlegg

  • 1090D6C6-0834-464F-BA8B-68FEF0A9FC1F.jpeg
    1090D6C6-0834-464F-BA8B-68FEF0A9FC1F.jpeg
    165,7 KB · Visninger: 63
Allerede på 3+6[emoji173]️
IMG_7195.jpg
Bare vent en ukes tid før jakten på 3+ starter - har tre digitale til liggende så [emoji2]
 
Fin økning på babyplan strimlene også [emoji173]️
IMG_7191.jpg
10-11-12-13 dpo morgen
 
Fikk disse 5+1
 

Vedlegg

  • BEFA5ED7-DABA-4879-849D-45CC678F7DBA.jpeg
    BEFA5ED7-DABA-4879-849D-45CC678F7DBA.jpeg
    987,1 KB · Visninger: 65
  • E424708D-5D07-4075-8398-37D46C13F849.jpeg
    E424708D-5D07-4075-8398-37D46C13F849.jpeg
    900,9 KB · Visninger: 65
sterkeste testen jeg har ever fått, så er veldig rørt og fornøyd nå<3
 

Vedlegg

  • 4+2 .jpg
    4+2 .jpg
    46 KB · Visninger: 60
Back
Topp