~❤ Eggløsningstestene våre Mars 2017 ❤~

3f2cffa5399b48e082812a2ca4bc65ea.jpg

Hva tror dere? Positiv test på CD 14? :)
Ja det vil jeg si :)
 
Er det sånn at man skal kun se på testen når det har gått 5 min? Min ble ganske sterkere på bare noen få minutter lenger[emoji4] kanskje 8-9 min[emoji848]
Egentlig er det det. Og når den er tørket helt så blir den hvertfall veldig sterk. Men jeg bruker å vente litt lenger enn 5 min hvis det fortsatt er mye rosa over hele, for da er jo ikke fargestoffet helt fordelt enda.
 
Dagens test i dag (den var knall positiv i går tidlig), når kan en regne en test som negativ a? Må den være helt blank? Svak? Hva er vanlig? Første gang jeg tester med EL-tester. Virker som egget ikke vil slippe helt enda, da det lugger godt nedi høyre eggstokk :p
 

Vedlegg

  • IMG_2632.JPG
    IMG_2632.JPG
    114,2 KB · Visninger: 51
Dagens test i dag (den var knall positiv i går tidlig), når kan en regne en test som negativ a? Må den være helt blank? Svak? Hva er vanlig? Første gang jeg tester med EL-tester. Virker som egget ikke vil slippe helt enda, da det lugger godt nedi høyre eggstokk :p

Hvordan så den ut i går? For noen er det der positiv men f.eks for meg hadde den vært på grensen til negativ. Det kommer litt an på utgangspunktet. Den må ikke være blank eller helt svak, nei, bare svakere enn kontrollstreken. Noen har også positiv i 2 dager og EL først på dag 3 :)
 
Hvordan så den ut i går? For noen er det der positiv men f.eks for meg hadde den vært på grensen til negativ. Det kommer litt an på utgangspunktet. Den må ikke være blank eller helt svak, nei, bare svakere enn kontrollstreken. Noen har også positiv i 2 dager og EL først på dag 3 :)

Denne er fra i går tidlig. Så syns den i dag er bittelitt svakere.

Aha, kan ta en i kveld igjen :) Hvis den er svakere igjen da, betyr det at EL er i morgen?
 

Vedlegg

  • IMG_2625.JPG
    IMG_2625.JPG
    127 KB · Visninger: 59
Denne er fra i går tidlig. Så syns den i dag er bittelitt svakere.

Aha, kan ta en i kveld igjen :) Hvis den er svakere igjen da, betyr det at EL er i morgen?

Ja, enig. Den er nok på vei til å bli negativ igjen :) Min bruker litt tid på å bli negativ fordi den blir så sterk, det er nok tilfelle her.

Ja, ville tatt utgangspunkt i det :)
 
Dagens test i dag (den var knall positiv i går tidlig), når kan en regne en test som negativ a? Må den være helt blank? Svak? Hva er vanlig? Første gang jeg tester med EL-tester. Virker som egget ikke vil slippe helt enda, da det lugger godt nedi høyre eggstokk :p

Jeg har også disse el-testene. Men kastet bruksanvisningen [emoji85] skal de dyppes 3 eller 15 sek i urinen?
 
Back
Topp