❤️ Terminliste for februarbabyene ❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kan nok bare sette meg på "mistet". Har ikke fått det bekreftet med ultralyd enda, men er 99,9 % sikker på at alt er borte..
 
Kan nok bare sette meg på "mistet". Har ikke fått det bekreftet med ultralyd enda, men er 99,9 % sikker på at alt er borte..

[emoji173]️[emoji22][emoji22][emoji173]️stor klem [emoji170]
 
Likewise ;) har du fått dato for oul enda eller?

Grattis;) He he, legen min mener 15 februar men jeg er sikker på det er 14 februar og jeg hadde rett med datteren min. Skal på tidlig ultralyd i starten av aug og duotest neste uke. Er 38.
 
Skach - først var det 6 februar, men er nå blitt satt til 31 januar, men blir gjerne i februar gruppa allikevel, hvis det er i orden :) Ringerike Sykehus.
 
Grattis;) He he, legen min mener 15 februar men jeg er sikker på det er 14 februar og jeg hadde rett med datteren min. Skal på tidlig ultralyd i starten av aug og duotest neste uke. Er 38.

Aha, skal du på tidlig ul på Ullevål da? Og duotest der også?
En dag avvik fra legen og ens egen termin er ikke så gærent da ;) kom første barnet dere nøyaktig på termindatoen du hadde regnet deg frem til?
 
Aha, skal du på tidlig ul på Ullevål da? Og duotest der også?
En dag avvik fra legen og ens egen termin er ikke så gærent da ;) kom første barnet dere nøyaktig på termindatoen du hadde regnet deg frem til?

Hei, tror det er Rikshospitalet vi skal på duotest og tidlig ultralyd. Men datteren min gikk jeg over tida og ble satt igang. Men på målinger av lengde på foster osv viste min termin seg å stemme. Er så heldig å ha blitt gravid på første forsøk begge ganger, så da vet jeg når det var. Selv om sef det kan avvike en dag "hvis egget ikke var sluppet helt enda." Men ultralyd uke 18 har vi ikke fått innkallelse til, har du? Gøy hvis vi føder på samme dag da;)
 
Hei, tror det er Rikshospitalet vi skal på duotest og tidlig ultralyd. Men datteren min gikk jeg over tida og ble satt igang. Men på målinger av lengde på foster osv viste min termin seg å stemme. Er så heldig å ha blitt gravid på første forsøk begge ganger, så da vet jeg når det var. Selv om sef det kan avvike en dag "hvis egget ikke var sluppet helt enda." Men ultralyd uke 18 har vi ikke fått innkallelse til, har du? Gøy hvis vi føder på samme dag da;)

Skjønner :) da er vi i samme båt, jeg vet også nøyaktig dato for befruktning (eller i det minste EL og påfølgende samleie:) ) på både forrigemann og denne :)
Førstemann kom 2 uker før tiden da, og var ferdig bakt med 3,5 kg og 49 lang :) spent på om denne her er like utålmodig som storesøsteren, utålmodigheten har ikke akkurat gitt seg på hun vi har her så kan bli full rulle hvis nestemann blir lik[emoji85]
Jeg var så redd for å ikke få plass på Ullevål at jeg søkte på egenhånd allerede for 4 uker siden. Mest fordi jeg ikke skal på første kontroll hos legen før i august og det synes jeg var for lenge å vente med å skulle søke om fødeplass. Så jeg har fått svar på innvilget plass og innkalling til oul den 13.september :)
Håper du slipper å gå over denne gangen her!
Fødte du på Ullevål sist også?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp