❤️ IKM uke 44 ❤️

Her har det vært blinke-smiley på testen siden i går morges, så vi er også godt i gang med aksjene! CD11 i dag, fikk EL allerede CD 13 forrige måned (mot vanligvis 15/16) så håper den kommer tidlig denne gangen også! Mye lettere å få til nok aksjer i helga, jeg er så mye borte i ukedagene:) hvordan ligger dere andre an?

Samme her, hatt blinke-smil siden i går morges, men er kun CD 7 i dag! Hatt tidlig el før, så aksjer ble lagt både i går og i dag[emoji28] håper el er rett rundt hjørnet men tipper tirsdag eller onsdag. El CD 11 forrige syklus, så enda noen dager igjen!
 
Oi oi oi nå hadde jeg pittelitt blod i utflodslimet da jeg var på do. Det betyr vel at el skjer temmelig snart! Tror jeg må ta en el-test før jeg legger meg ikveld.
 
El skjer nå! Jeg kjenner det på kroppen i dag til og med at noe er i gjære. Og i tillegg fikk jeg jo litt blod i el slimet tidligere ikveld. Spennende å teste etter el.:D
IMG_0785.JPG
 
Er denne positiv eller nesten positiv el? første bilde er etter ca 5 min, siste bilde er en stund etter det(10 min kanskje). Pleier ha positiv 2-3 dager på rad når jeg tester på morgenen.
a7aa464a73884a73cc4922fe3562be5c.jpg
ab3d71d099d6115fe72f13c9be9514c5.jpg
 
Er denne positiv eller nesten positiv el? første bilde er etter ca 5 min, siste bilde er en stund etter det(10 min kanskje). Pleier ha positiv 2-3 dager på rad når jeg tester på morgenen.
a7aa464a73884a73cc4922fe3562be5c.jpg
ab3d71d099d6115fe72f13c9be9514c5.jpg

Ville vel egentlig sagt at den der er negativ. (Nesten positiv). Med mine øyne er teststreken klart svakere enn kontrollstreken, og i hvertfall ikke strekere enn kontrollstreken.
 
Dere er kommet så langt! CD4 bare på meg. Vet jo ikke en gang om jeg havner med ikm i uke 44, men hvis el kommer neste helg, blir jeg sistemann ut i uke 44, så må liksom henge litt her likevel [emoji56]. Lykke til med aksjene dere som er i gang med det allerede...
 
Dere er kommet så langt! CD4 bare på meg. Vet jo ikke en gang om jeg havner med ikm i uke 44, men hvis el kommer neste helg, blir jeg sistemann ut i uke 44, så må liksom henge litt her likevel [emoji56]. Lykke til med aksjene dere som er i gang med det allerede...

CD 8 her, dagene går treeegt! Du får henge her også, så håper jeg el kommer snart for oss begge!
 
CD 8 her, dagene går treeegt! Du får henge her også, så håper jeg el kommer snart for oss begge!

CD8 begynner å ligne noe - jeg kryper sakte etter [emoji222][emoji222]. Håper strengt tatt at el kommer rundt cd13-14, for sist spottet jeg etter mensen nesten helt frem til el, så aldri i livet om slimhinnene hadde rukket å bygge seg opp til å ta vare på noen spire. Men du vet, når dpo dagene starter stiger håpet likevel... rart hvor lett hjernen lar seg overtale når man ønsker seg noe [emoji854]
 
Dere er kommet så langt! CD4 bare på meg. Vet jo ikke en gang om jeg havner med ikm i uke 44, men hvis el kommer neste helg, blir jeg sistemann ut i uke 44, så må liksom henge litt her likevel [emoji56]. Lykke til med aksjene dere som er i gang med det allerede...

Jeg er bare på CD6 og har ikm på søndag i uke 44. Så føler med deg. Fortsatt over 1 uke til EL for meg.
 
CD8 begynner å ligne noe - jeg kryper sakte etter [emoji222][emoji222]. Håper strengt tatt at el kommer rundt cd13-14, for sist spottet jeg etter mensen nesten helt frem til el, så aldri i livet om slimhinnene hadde rukket å bygge seg opp til å ta vare på noen spire. Men du vet, når dpo dagene starter stiger håpet likevel... rart hvor lett hjernen lar seg overtale når man ønsker seg noe [emoji854]

Aldri hørt at det skal være et problem, men høres jo i og for seg logisk ut. Forventer el på tirsdag eller onsdag her. Bør man begynne å legge inn aksjer hver dag nå, hva er mest optimalt? *måleggeenplan* [emoji28]
 
Aldri hørt at det skal være et problem, men høres jo i og for seg logisk ut. Forventer el på tirsdag eller onsdag her. Bør man begynne å legge inn aksjer hver dag nå, hva er mest optimalt? *måleggeenplan* [emoji28]

Det skal holde i massevis med annenhver dag, men jeg synes jo jeg har gjort en bedre innsats hvis jeg vet at det har kommet påfyll de fleste dagene rett før el [emoji56]
 
Får tydeligvis el på cd12 jeg. Det er tidlig! Ikke rart jeg syns det går i forteste laget før el. Er jo såvidt ferdig med tr før el kommer. Nå begynner de langsomme dpo dagene her. Hehe.
 
9244032aaf6d2168e34022aac998271e.heic
Veldig spent på om denne stiger ila helgen, eller om forrige 25 dager lange syklus bare var et engangstilfelle...

Mistenker forøvrig at syklusen (som egentlig har vært ikke-eksisterende i 2017) ble kickstartet litt av dietten jeg gikk på i 13 dager i september - lavkalori/-karbohydrat. Fikk el rett etter dietten. Har lest at lavkarbokosthold kan hjelpe folk med pcos. Nå har jeg ikke fått diagnosen enda, men privat gyn i april mistenker alvorlig pcos. Venter på ny gyntime i slutten av mnd.

Ingen stigning ila helgen, så da antar jeg at syklusen er på bærtur igjen. Bør prøve lavkarbodietten på nytt, for å se om det kickstarter syklusen. Ingen el i helgen, da kan det vel egentlig være det samme... Samboeren reiser på jobbuke i morgen, tilbake neste onsdag. :/
 
Back
Topp