❤️ IKM uke 44 ❤️

Synes dagene frem til el er ulidelig lange. Etter det er jo symptomjakten i full gang [emoji12]
Huff nei, for meg er symptomer før ikm et dårlig tegn. Betyr mest sannsynlig at tr er i rute. :confused::p Vil komme fortest mulig til 8-9 dpo så man kan begynne å teste. :D
 
Huff nei, for meg er symptomer før ikm et dårlig tegn. Betyr mest sannsynlig at tr er i rute. :confused::p Vil komme fortest mulig til 8-9 dpo så man kan begynne å teste. :D

Jeg trenger ømme pupper for å få noen forhåpninger om spire (eneste konstante symptomet på alle tre svangerskapene mine). Puppene får knadd seg godt fra sånn ca 3 dpo [emoji85].
 
Jeg blir med jeg også! :p Har ganske ustabil syklus men krysser fingrene for at den går tilbake til normalen denne måneden.
Isåfall;
LilleIben - PP5, B0, EL ca. 22/10. IKM ca 5/11
 
Jeg blir med jeg også! :p Har ganske ustabil syklus men krysser fingrene for at den går tilbake til normalen denne måneden.
Isåfall;
LilleIben - PP5, B0, EL ca. 22/10. IKM ca 5/11

Hei, ville bare si at om du prøver på første barn, så skal det stå B1 [emoji847]
 
Tenkte jeg skulle teste for eggløsning denne perioden. Aldri gjort det før så det blir spennende. Men må vel begynne snart da, tida går fort før el. Det er i dpo-land tida snegler seg avgårde. Hehe
Samme her, blir spennende å følge dere alle! :) Har kort syklus selv, så må begynne å teste allerede CD6/7. Har kjøpt tester som ligger klare.
 
Skal finne el ved å bruke cb digital med dobbel hormonindikator denne pp! Noen med erfaringer?
 
10 tester (skal bare teste en gang om dagen), koster 340ish tror jeg det var. Holder til en syklus. Spent selv!

Det blir spennende. Får bruke opp de strimlene jeg har først. Kanskje en annen runde hvis (måtte gudene forby) det ikke klaffer denne runden heller. Hovedtaktikken er annenhver dag fra tr slutter til sikkert inn i dpo-land...
 
Det blir spennende. Får bruke opp de strimlene jeg har først. Kanskje en annen runde hvis (måtte gudene forby) det ikke klaffer denne runden heller. Hovedtaktikken er annenhver dag fra tr slutter til sikkert inn i dpo-land...

Oh la la! Det blir for heftig for oss akkurat nå[emoji28] måtte spiren sitte denne pp for oss begge[emoji173]️ planlegger å legge inn aksjer fra dagen testen viser høy, frem til maksimal og helst 2 dager til, så får se om min bedre halvdel er enig (og klarer det)..når jeg tenker meg om kan det bli mange dager og ganske heftig det og[emoji23]
 
Oh la la! Det blir for heftig for oss akkurat nå[emoji28] måtte spiren sitte denne pp for oss begge[emoji173]️ planlegger å legge inn aksjer fra dagen testen viser høy, frem til maksimal og helst 2 dager til, så får se om min bedre halvdel er enig (og klarer det)..når jeg tenker meg om kan det bli mange dager og ganske heftig det og[emoji23]

Sant! Jeg krever annenhver dag, men han får gjerne bidra hver dag hvis han vil [emoji56]. Ulempen er at det etter hvert blir vanskelig med en "kjappis" .
 
Sant! Jeg krever annenhver dag, men han får gjerne bidra hver dag hvis han vil [emoji56]. Ulempen er at det etter hvert blir vanskelig med en "kjappis" .

Haha ja ikke sant! Skal ikke være helt lett for dem dette, jeg hadde fått skikkelig prestasjonsangst om jeg måtte prestere "all in" så ofte!
 
Skal finne el ved å bruke cb digital med dobbel hormonindikator denne pp! Noen med erfaringer?

Jeg bruker den :) både denne gang og flere ganger før. Dyrt, men stoler på den! Tester morgen og kveld, funker veldig fint. Spør om du lurer på noe:happy:
 
Jeg bruker den :) både denne gang og flere ganger før. Dyrt, men stoler på den! Tester morgen og kveld, funker veldig fint. Spør om du lurer på noe:happy:

Ja nå lurer jeg på hvorfor du tar både morgen og kveld[emoji4] gjør du det hver dag til du oppdager el? Står i bruksanvisningen at man skal ta test en gang om dagen[emoji848] kan man gå glipp av LH-stigningen rett og slett?
 
Back
Topp