❤️ IKM uke 21 ❤️

Er bare på cd 6[emoji57] Skal vente til cd 13 tenkte jeg. Enn du?

Er på CD 8, tenker å begynne rundt CD 10-11. Sist gang jeg ble gravid hadde jeg EL på rundt CD 14, men hører mange som bruker Femar/Letrozol får EL senere. Har ikke testet ettrt EL på de to første PP, så vil ikke risikere å gå glipp av den :oops:
 
Hva betyr alle disse forkortelsene? Pp, B1, 2 3 osv, ma,??

El og ikm er greie, de vet jeg hva er[emoji28]
 
Hva betyr alle disse forkortelsene? Pp, B1, 2 3 osv, ma,??

El og ikm er greie, de vet jeg hva er[emoji28]

PP= prøveperiode
B1, W ,3 = barn nr 1, 2, 3 ( altså hvilket barn i rekken du prøver på. B1 er når du prøver på førstemann osv.
MA/SA = Missed abortion/ Spontan abort.

Håper det var oppklarende :)
 
Ja, det hadde vært stas! Mulig vi venter enda en syklus, så vi kommer oss lengre inn i neste år. Jobbtilbud som står høyt på lista, og vil gjerne vise at jeg er dedikert. Med første sleit jeg sånn med bekkenløsning, vil ikke risikere å bli sykmeldt etter bare noen mnd i jobben :depressed:

Ååh, ser den [emoji53] Ja det er litt kjipt, men akkurat helsa/kroppen styrer man lite over- kan selvfølgelig drøye det- men å bli gravid er jo det mest naturlige som fins [emoji7][emoji177]
 
Noen som har begynt å teste etter EL enda? Og i så fall, hvilken CD er du i såfall på? :rolleyes:

Jeg har startet [emoji16] Skal ikke gå glipp av EL her i gården nei [emoji23] Er på CD 11 nå [emoji4]
 
Noen som har begynt å teste etter EL enda? Og i så fall, hvilken CD er du i såfall på? :rolleyes:
Hihi, jeg har begynt allerede! :p Begynte på tirsdag, CD7. Men det er bare fordi jeg har kjøpt et tonn med EL-tester som roper på meg i skuffen. :hilarious: Antar at jeg ikke får positiv test før mot slutten av uka. :)
 
Ååh, ser den [emoji53] Ja det er litt kjipt, men akkurat helsa/kroppen styrer man lite over- kan selvfølgelig drøye det- men å bli gravid er jo det mest naturlige som fins [emoji7][emoji177]
Jeg veeet, og det røsker godt i eggstokkene! Årsvikariat bare, livredd for å ikke få forlenget kontrakten..
 
Jeg veeet, og det røsker godt i eggstokkene! Årsvikariat bare, livredd for å ikke få forlenget kontrakten..

Åååh, ja ser den [emoji15][emoji53] Håper det ordner seg for deg [emoji177]
 
Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]
 
Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]

Oj så spennende [emoji2] Masse lykke til [emoji173]️[emoji257]
 
Oj så spennende [emoji2] Masse lykke til [emoji173]️[emoji257]

Tusen takk[emoji8] etter mange mislykkede runder selv om ting har sett bra ut prøver jeg å ikke bli for entusiastisk[emoji28]
 
Tusen takk[emoji8] etter mange mislykkede runder selv om ting har sett bra ut prøver jeg å ikke bli for entusiastisk[emoji28]

Det skjønner jeg godt [emoji173]️ Vi forsøker å skjerme oss selv fra skuffelser! Håper det klaffer [emoji257]
 
Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]
Så spennende! Lykke til:happy:
 
Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]

Så bra og så spennende!! [emoji7]
Masse lykke til[emoji16]
 
Da har jeg vært hos legen på ultralyd :) for en gangs skyld ser det lovende ut [emoji4] 3 egg, skal sette sprøyta på søndags kveld [emoji2] ifølge legen har vi 36% sjangse for å bli gravide denne runden, og 8% sjangse for tvillinger (hjelp). [emoji28] så da blir nok EL en dag eller to tidligere enn forventet, noe som er helt greit [emoji322]
Det høres jo ut som et veldig bra utgangspunkt, krysser fingrene for dere! :happy::happy:
 
Back
Topp