❤️ IKM uke 21 ❤️

Jeg er litt spent på denne prøvingen. Med første rakk vi ikke prøve særlig, da hun satt etter en mens etter pilleslutt. Nr 2 kom overraskende på oss i november, men endte dessverre i MA i januar.. Nå har jeg hadd 2 mens etter MA’en og endelig føler jeg meg klar for å prøve igjen. Usikker på hvor hodet er akkurat nå, litt blanda følelser.. :wacky:
 
Samme el og ikm vi da, med medisiner [emoji4] er det din 3 runde med femar? [emoji4]


Ja, ser man det. Blir spennende å følge deg framover med samme datoer som meg :)
Ja, er 3 runden med Femar.
Hvor mange runder med medisiner har du hatt?
 
Noen som har noe spesielt de skal gjøre denne mnd for å forsøke å bli gravid, uten om det åpenbare?[emoji23] Jeg skal ta EL-tester og ha en sukkerfri mnd, for å se om det kan påvirke hormonene positivt.

Går på enkelkur Femar, kommer til å EL-teste, C-vitaminer og trankapsler (ikke at det medisinsk sett har noe for seg, men tenker jo at jo bedre kroppen har det, jo bedre sjanser :rolleyes:) og prøve å stresse minst mulig.
Men kjenner jeg meg selv rett så kommer vel testetøsa til å få overtaket på meg når jeg får inn i dpo-land :hilarious:
 
Ja, ser man det. Blir spennende å følge deg framover med samme datoer som meg :)
Ja, er 3 runden med Femar.
Hvor mange runder med medisiner har du hatt?

Dette er 2 runde med letrozol, 3 med ovitrelle og 6 med merformin for oss [emoji4] sendte henvisning til ivf denne mnd[emoji4]

Begynner du tidlig å teste?
 
Dette er 2 runde med letrozol, 3 med ovitrelle og 6 med merformin for oss [emoji4] sendte henvisning til ivf denne mnd[emoji4]

Begynner du tidlig å teste?

Håper dere kommer i mål snart da :happy:

Forrige PP testet jeg dpo 7 og så testet jeg igjen dpo 10. Hadde heldigvis ikke så mange tester å svi av. Har fått nye etter å ha bestilt nå, men har ikke turt å bestille så mange g-tester i frykt for å få testesyken. Har ikke vær testetøs før, men etter å ha vanket og lest her inne på forumet, så blir man jo litt påvirket :hilarious::shy:
 
Håper dere kommer i mål snart da :happy:

Forrige PP testet jeg dpo 7 og så testet jeg igjen dpo 10. Hadde heldigvis ikke så mange tester å svi av. Har fått nye etter å ha bestilt nå, men har ikke turt å bestille så mange g-tester i frykt for å få testesyken. Har ikke vær testetøs før, men etter å ha vanket og lest her inne på forumet, så blir man jo litt påvirket :hilarious::shy:

Jeg begynte også 7dpo sist og tok helt av med testingen [emoji23] tror jeg ikke kjøper noen tester denne runden før en pakke på apoteket nær ikm... men skal til Dublin på konsert 17 mai, spørs om jeg klarer å ikke teste der nede.. man blir så påvirket på forumet når alle begynner å teste[emoji85]
 
Hei! Jeg hører også hjemme her.

Bifrost - pp1 etter MA - B2 - EL ca 06.05 - IKM ca 21.05

Akkurat ferdig med første mens siden påvist MA og påfølgende Cytotec-kur sent i påskeuka, kjennes forsåvidt godt at kroppen tilsynelatende kom raskt i gjenge igjen.. Jeg er veldig klar for prøving, har vært helt besatt på å bli gravid igjen siden jeg mistet - føler meg helt koko til tider..!
 
Jeg begynte også 7dpo sist og tok helt av med testingen [emoji23] tror jeg ikke kjøper noen tester denne runden før en pakke på apoteket nær ikm... men skal til Dublin på konsert 17 mai, spørs om jeg klarer å ikke teste der nede.. man blir så påvirket på forumet når alle begynner å teste[emoji85]

Hehe... Er nettopp det, tiden i dpo-land går så sakte, og man vil jo bare vite om man har lykkes eller ikke. Spesielt, som du sier, når man ser testene til alle andre. Testesyken er i grunn ikke ideell når man skal prøve å ikke stresse :confused:
 
Hei! Jeg hører også hjemme her.

Bifrost - pp1 etter MA - B2 - EL ca 06.05 - IKM ca 21.05

Akkurat ferdig med første mens siden påvist MA og påfølgende Cytotec-kur sent i påskeuka, kjennes forsåvidt godt at kroppen tilsynelatende kom raskt i gjenge igjen.. Jeg er veldig klar for prøving, har vært helt besatt på å bli gravid igjen siden jeg mistet - føler meg helt koko til tider..!


:welcome
Leit å høre om din erfaring med MA. Håper kroppen din kommer seg raskt og at dere snart lykkes med en liten :dummy::dummy1:
Blir spennende å følge deg i tiden framover :)
 
Hehe... Er nettopp det, tiden i dpo-land går så sakte, og man vil jo bare vite om man har lykkes eller ikke. Spesielt, som du sier, når man ser testene til alle andre. Testesyken er i grunn ikke ideell når man skal prøve å ikke stresse :confused:

Det er en evig sirker. Men for meg betyr det mye å ikke ha kjøpt tester som ligger hjemme, for det tar 30 min å reise ut til apoteket og det har jeg aldri tid til [emoji23]
 
Det er en evig sirker. Men for meg betyr det mye å ikke ha kjøpt tester som ligger hjemme, for det tar 30 min å reise ut til apoteket og det har jeg aldri tid til [emoji23]

Hehe... God strategi :D
Eneste grunnen til at jeg ikke har gått helt amokk med å kjøpe inn tester er at vi har stramt budsjett pga oppussningsplaner, og har ingen planer om at den lille summen jeg kan disponere som jeg vil hver måned skal svis bort på tester :p
 
Eg skulle gjerne skrive at eg ikkje skal stresse i mai. Men kalenderen min sier desverre noko anna.
Full jobb og student ved siden av. Skal levere mappeeksamen rett etter EL.
I uka med EL skal vi også i bryllup (der eg er forlover!) og i to konfirmasjoner.
Og jammen er eg i syden den uka med IKM.

Kom mai du skjønne milde! =p

Men - eg har brukt 6 lange veker på å vente på TR etter en BO/MA/SA i mars. Så nå er vi endelig klare! Går all inn og håpar på full klaff! =p
 
Eg skulle gjerne skrive at eg ikkje skal stresse i mai. Men kalenderen min sier desverre noko anna.
Full jobb og student ved siden av. Skal levere mappeeksamen rett etter EL.
I uka med EL skal vi også i bryllup (der eg er forlover!) og i to konfirmasjoner.
Og jammen er eg i syden den uka med IKM.

Kom mai du skjønne milde! =p

Men - eg har brukt 6 lange veker på å vente på TR etter en BO/MA/SA i mars. Så nå er vi endelig klare! Går all inn og håpar på full klaff! =p

Oi, ja, da blir det jo ikke lett å ikke stresse... Får håpe at dere får brukt prøvingen som en slags avkobling midt oppe i eksamen, bryllup og konfirmasjon.
Håper det klaffer for dere denne måneden :)
 
Jeg har også mann som jobber på sjøen, setter litt kjepper i hjulene når han er så mye vekke [emoji849]. Kan jeg spørre hvordan dere gjør det med inseminasjon? Per nå går jeg på letrozol annenhver mnd når han er hjemme, men kjedlig at vi mister så mange forsøk.. ingen leger har foreslått dette for oss, satt oss bare på venteliste til ivf.

Det er ikke bare bare å få ting til å klaffe med mann på sjøen, her er det alltid sånn i grenseland med EL (akkurat når han kommet hjem/ eller skal dra) får liksom aldri en helt sikker hjemme periode med EL..

Jeg starter min 7 femar/letrozol kur imorgen, de tre siste har vært dobbel kur. Sist EL tok jeg ovitrell (dagen før mannen dro [emoji85]) men det klaffet ikke..
Ble gravid med ovitrell og femar i okt, men endte i SA uke 6[emoji22]

Vi går til privat klinikk, de har heletiden rådet oss til ineminasjon, men vi har holdt igjen fordi det koster jo en del.. Jeg og mannen var inne til time nå i april, hvor han leverte sæd, de er kvalitetsjekket og fryst ned (god kvalitet heldigvis).. Jeg har time til UL på CD 11 som er 09.05, da sjekker de min folikkel.. får etter det vite dato jeg skal sette EL sprøyte og komme inn for å insemineres dagen etter sprøyta er satt[emoji846]

Går dere på sykehus eller?

Ups, ble nesten ei bok dette [emoji85]
 
Det er ikke bare bare å få ting til å klaffe med mann på sjøen, her er det alltid sånn i grenseland med EL (akkurat når han kommet hjem/ eller skal dra) får liksom aldri en helt sikker hjemme periode med EL..

Jeg starter min 7 femar/letrozol kur imorgen, de tre siste har vært dobbel kur. Sist EL tok jeg ovitrell (dagen før mannen dro [emoji85]) men det klaffet ikke..
Ble gravid med ovitrell og femar i okt, men endte i SA uke 6[emoji22]

Vi går til privat klinikk, de har heletiden rådet oss til ineminasjon, men vi har holdt igjen fordi det koster jo en del.. Jeg og mannen var inne til time nå i april, hvor han leverte sæd, de er kvalitetsjekket og fryst ned (god kvalitet heldigvis).. Jeg har time til UL på CD 11 som er 09.05, da sjekker de min folikkel.. får etter det vite dato jeg skal sette EL sprøyte og komme inn for å insemineres dagen etter sprøyta er satt[emoji846]

Går dere på sykehus eller?

Ups, ble nesten ei bok dette [emoji85]

Dere har hatt litt av ein reise altså! Håper det klaffer for dere denne mnd [emoji173]️

Vi går til privat spesialist, men han har ikke klinikk i den forstand at han inseminerer/prøverør etc, da henviser han videre. Her startet vi med å flytte syklusen min sånn at el havner 1 uke etter han er hjemme, men det har ikke hjelpt så langt. På vår andre runde med dobbel letrozol nå, spent på hva gyn ser på UL på fredag når han skal sjekke om det produseres egg! Sist var det ett lite egg, men ingen lykke..
 
Dere har hatt litt av ein reise altså! Håper det klaffer for dere denne mnd [emoji173]️

Vi går til privat spesialist, men han har ikke klinikk i den forstand at han inseminerer/prøverør etc, da henviser han videre. Her startet vi med å flytte syklusen min sånn at el havner 1 uke etter han er hjemme, men det har ikke hjelpt så langt. På vår andre runde med dobbel letrozol nå, spent på hva gyn ser på UL på fredag når han skal sjekke om det produseres egg! Sist var det ett lite egg, men ingen lykke..

Ja, en lang reise! Jenta vår blir 6 år i år, med henne klaffet alt med en gang.. Alt dette tullet fordi jeg gikk på psprøyte i 1 år [emoji22] Håper inseminasjon funker (selv om det er KUN 16-20% sjangse ca) [emoji848] Men bedre det enn at han er på sjøn..

Åja, skjønner [emoji846] Men da vet du værtfall at EL er mens han er hjemme da, så synd å minste annenhver mnd [emoji20] Du før høre om det er mulighet for inseminering for dere også[emoji1360] En mye mindre komplisert handling enn prøverør..
krysser fingrene for deg på fredag! Vi må få høre hvordan der går da[emoji16]
 
Ja, en lang reise! Jenta vår blir 6 år i år, med henne klaffet alt med en gang.. Alt dette tullet fordi jeg gikk på psprøyte i 1 år [emoji22] Håper inseminasjon funker (selv om det er KUN 16-20% sjangse ca) [emoji848] Men bedre det enn at han er på sjøn..

Åja, skjønner [emoji846] Men da vet du værtfall at EL er mens han er hjemme da, så synd å minste annenhver mnd [emoji20] Du før høre om det er mulighet for inseminering for dere også[emoji1360] En mye mindre komplisert handling enn prøverør..
krysser fingrene for deg på fredag! Vi må få høre hvordan der går da[emoji16]

Ja, sønnen vår blir to år nå, han og klaffet med en gang (prøvde først i to år, ble slankeoperert og gikk ned i vekt, og da ble jeg gravid på første forsøk). PCOS er noe dritt [emoji849]

Ja, jeg skal jammen sjekke opp i det altså, det er jo bedre med 16-20% sjangse enn ingen vertfall [emoji173]️

Skal holde dere oppdatert ja [emoji4][emoji4]
 
Jeg kommer inn hit. Fikk tr nå, den kom på cd19 denne gang. Hadde mest sannsynlig ikke el.
Håper mai gir el, skal til gyn neste uke.
 
:welcome
Leit å høre om din erfaring med MA. Håper kroppen din kommer seg raskt og at dere snart lykkes med en liten :dummy::dummy1:
Blir spennende å følge deg i tiden framover :)

Takk for det, Belka87. :) Har blitt raskt gravid tidligere, men det er jo ingen garanti for at det blir slik denne gangen. Er i alle fall klar som et egg med å komme i gang med prøvingen, bare å hive seg i det da jeg forventer EL ca søndag. Er i gang med EL-jakta fra i dag av, har kjøpt meg en hel haug med tester fra Ebay i tillegg til at jeg bruker ClearBlue monitor. :playful:

Blir spennende å følge deg og dere andre her utover i syklusen, måtte det klaffe for oss alle! :gen014
 
Back
Topp