~❤️~ IKM UKE 17 ~❤️~

Hm, sist jeg var gravid fikk jeg svakt utslag på dpo som er i dag. Bildene her er samme test. De de to øverste er samme versjon og samme.

Først fikk den en svak strek på feil sted. En millimeter til vestre fra kanten på tapen, hvis dere forsvant og den svaaake dukka opp kanskje syv min etter jeg tok testen.

Får teste igjen i kveld. Har en digital, men redd for å teste for tidlig.

Ka dokke tru?

Ser antydning til svak strek på de nederste :)
 
Gratulerer til alle som har fått positiv test[emoji173]️

Her var ikm man/tirs, jeg har fortsatt ikke fått tr i dag.. men testen i går var negativ så venter bare på tr☹️
 
Gratulerer til alle som har fått positiv test[emoji173]️

Her var ikm man/tirs, jeg har fortsatt ikke fått tr i dag.. men testen i går var negativ så venter bare på tr☹️
Samme her :( Men,jeg føler ikke at mens kommer så skal teste imorgen med mer sensitiv test. Detter er første gang at mens har ikke kommet og at jeg er ikke gravid-har vart gravid 4 ganger i siste 2 år,noe stemmer ikke her.
 
Ser antydning til svak strek på de nederste :)
Godt ikke jeg er den eneste! Mannen har naturlig nok ikke vært inne her og nistudert tester og han så nada. Ny test når jeg kommer hjem nå.
 
Klarte ikke å dy meg og til den digitale. «Ikke gravid» og mens jeg satt på do kom TR en dag for tidlig :(
 
Gratulerer såå masse til alle med positiv test[emoji173]️ Og en god varm klem til dere det ikke klaffet for denne pp. Her begynte spottingen i dag, så jeg kan settes opp på tr.
Det er egentlig helt greit, for da vet jeg at kroppen er i rute igjen etter SA. Klar for en ny pp og håper det klaffer neste mnd[emoji120][emoji173]️
 
Takk for all støtte:)
 
Bare å vente på tr, ikke gidde og tatt g-test i går eller i dag.
IMG_6846.jpg
 
C8963C09-9BFC-46AF-A674-02D00F825ABF.jpeg
Føler jeg skimter noe på den midterste. Ser jeg syner? Eller kanskje det er skyggestrek :( Den nederste er el-test. Er 11dpo.
 
Back
Topp