~❤️~ IKM UKE 17 ~❤️~

Fortsatt negative tester, men bekkenløsninga er må så ille at jeg ikke orker å gå på jobb hvis ikke bekken og barn kan gjøre noe i morgen tidlig når jeg har fått time. Og bbhugme-puta som er lånt bort! Blæh
 
Jeg kan settes på gravid[emoji7][emoji1405]

IMG_1120.jpg


IMG_1108.jpg


Måtte denne lille spira sitte på riktig plass og gjemme seg i magehuset til termin[emoji847][emoji177]
 
Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg er utrolig oppblåst/forstoppet [emoji19]

Siden jeg nå er på CD 63 har jeg utrolig lite lyst til å ta fatt på en ny syklus. Dersom neste syklus blir like lang, får jeg ikke en ny sjans før i slutten av juni [emoji37]
 
Å nei:( klem<3

Takk:Heartred Alltid vondt men får bare krysse fingrene for neste runde. Venter i spenning nå på brev om når vi får starte med IVF, så heldigvis håp i det:)

Gratulerer så mye forresten til alle med positiv test, måtte det gå hele veien!!
 
Hm, sist jeg var gravid fikk jeg svakt utslag på dpo som er i dag. Bildene her er samme test. De de to øverste er samme versjon og samme.

Først fikk den en svak strek på feil sted. En millimeter til vestre fra kanten på tapen, hvis dere forsvant og den svaaake dukka opp kanskje syv min etter jeg tok testen.

Får teste igjen i kveld. Har en digital, men redd for å teste for tidlig.

Ka dokke tru?
 

Vedlegg

  • 6B073FAD-69D3-42D7-92E3-CDDB733CF603.jpeg
    6B073FAD-69D3-42D7-92E3-CDDB733CF603.jpeg
    531,8 KB · Visninger: 78
Back
Topp