❤️ IKM uke 10 ❤️

jeg har hørt at annenhver dag er mer enn bra nok! (klaffet for flere veninne på den måten ihvertfall) :)

Hvis EL skjer akkurat nå er det jo over i morgen, og da hjelper det vel ikke stort å legge inn aksjer? I så fall tenker jeg det er bedre å sende inn noen ekstra svømmere i kveld heller enn i morgen ;) Får se hva vi orker når han våkner! Heia heia!
 
Oioi, skikkelig EL-smerter! Helt i rute og 14 dager etter første mensdag. Hadde sex i går, skal jeg vente til mannen våkner før nattevakt og kjøre på med ei ekstra runde? Eller vente til i morgen så det blir annenhver dag? [emoji51]

Jeg har oppfattet det slik at så lenge mannen har normal kvalitet er det ingen grunn til å begrense aktiviteten til annhver dag;)
 
6CB08393-1814-4E0A-A511-5370ABFA190D.jpeg

Håper på positive tester i morgon.

Drikker solvipect som brus og el slim renner som .......
 
Morgenaksjer i dag! [emoji51] Jeg lå og sov, mannen kom hjem fra nattevakt, kl.06.15, og smøg seg inn bak meg. Ca. ett halvt minutt etter det hele var over hører jeg skritt, og opp i sengen hopper storesøster [emoji28] Fjo! Skakke stå på innsatsen denne måneden ;) Lenge leve kjærleiken!
 
Da kom TR her, og ny pp i gang :) Håper det er mange som ender med positiv test!

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan, lykke til alle sammen :Heartpink

Mandag 5.mars
☆Starlight☆ - PP26 - B2 - EL ca 14/15.2
Ønskefrue - pp0 - prøver på barn nr 2 - el 19.02/20.02

Tirsdag 6.mars
Kvakkis: PP 6 (nr. 1 etter 2 MA) - B: 1 - EL: ca 18/2
Moltemor-pp? -b2-el ca15. 02

Onsdag 7.mars
Stardust - pp5 (pp3 etter MA) - EL 19/20.02
Igloo - PP4 etter senabort - B2 (3) - EL 25.02
Mellow - PP4 - B2 - EL 22.02
Stjerneskudd18 - PP3 - B1 - EL 23.02
Emina* - PP8 - B3 - EL 21.02S.Rose-PP22- B1-EL 22.02
S.Rose-PP22- B1-EL 22.02

Torsdag 8.mars
OmpaLompa123 - pp3 - B2 - EL 23.02
Solfaktor, baby nr 3, PP 1 , el 22.2

Fredag 9.mars
Lusemus 71 - pp ? - B6 - EL 23.02

Lørdag 10.mars
Turbo - PP 18- B6 - EL 24.04
Anlipa - 2pp - B2- El ca25.2

Søndag 11.mars
KL# pp4 - b 4 - el: 24/25.02






Gravide:love7

TR :arghh:

Over IKM/Usikker/ventende:wideyed:


PP 10, barn nr 2, EL 21.02, IKM 07.03
 
fremedels ikke posiiv el test.. Håpe SERR at den er positiv i måren! hatt masse el slim, og begynt å murre i dag. DET er et godt tegn :)
 
Ingen positiv test her enda. Mulig el har vært, men får bare vente å se. Plutselig er testen positiv. Har også vinterferie, så å snike seg bort for en test er vanskelig :nailbiting:

Edit:
Æææh! Fikk på følelsen om at el er rett rundt hjørnet. Tok en test, og voila! Vil tro den er helt positiv i morgen :-D
 

Vedlegg

  • CC9DDC8C-333B-4914-BFCC-8D5CBC7AAAC0.jpeg
    CC9DDC8C-333B-4914-BFCC-8D5CBC7AAAC0.jpeg
    776,8 KB · Visninger: 55
Last edited:
Ingen positiv test her enda. Mulig el har vært, men får bare vente å se. Plutselig er testen positiv. Har også vinterferie, så å snike seg bort for en test er vanskelig :nailbiting:

Edit:
Æææh! Fikk på følelsen om at el er rett rundt hjørnet. Tok en test, og voila! Vil tro den er helt positiv i morgen :-D
Jeg har det som deg :p forventer egentlig positiv test i går. Eller i dag. Negativ på morgenen. Men de andre syklusene har jeg hatt positiv på ettermiddag/kveld. Så krysser fingrene for i kveld!
 
Var ikkje positiv el no heller. Så kommer det ikkje i dag så tror jeg aksjane på onsdag er for seint. Er på hytta og vi er 15 stk, deler rom med min søster. Så det blir ikkje noe sengekos.
Har kun 2 el tester igjen.
 
Hei. Prøver å snike meg inn her fra uke 9.hadde forhåpentligvis EL 21.02.

Klarsåklar-PP5-B0-EL21/02?-IKM i løpet av uken
 
Jeg har det som deg :p forventer egentlig positiv test i går. Eller i dag. Negativ på morgenen. Men de andre syklusene har jeg hatt positiv på ettermiddag/kveld. Så krysser fingrene for i kveld!

Jeg er litt usikker på syklusen, da jeg ikke har peiling på om det var en forlengelse av blødningen etter MA jeg hadde, eller om det var mensen som kom. Skal ta ny test ganske straks, speeeent! Håper jeg kan få i gang syklusen, få en mensen ooog starte prøvingen igjen snart :)
Krysser fingrene for el hos deg også! :D
 
Er ingen forandring. Så her begynner jeg og miste alt håp. Får ikkje aksjer igjen før søndags kveld.
Blir ikkje positiv el i kveld heller.
Da får jeg håpe på el er søndag men det kommer ikkje til å skje.
 
Er ingen forandring. Så her begynner jeg og miste alt håp. Får ikkje aksjer igjen før søndags kveld.
Blir ikkje positiv el i kveld heller.
Da får jeg håpe på el er søndag men det kommer ikkje til å skje.

Krysser fingrene for deg!!

Jeg hadde EL i går (tror jeg ganske sikkert), og nå har vi lagt inn aksjer hver dag, unntatt én dag, denne runden.. så hvis ikke det går nå, bærer det rett til legen!
 
Back
Topp