❤️ IKM uke 10 ❤️

Jeg tror nesten at jeg har hatt el jeg :eek:
Testen var svakere i dag. Vet at hCG ikke spiller noen rolle for har fått negative el-tester etter MAen.. Skal fortsette å teste. Legger ved bilde i morgen :)
 
Fra toppen tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.
Trodde jeg hadde hatt el, men dagens var sterkere enn gårdagens.. denne syklusen går meg på nervene.. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • BD042E7F-2989-41CA-A82E-1ED63818E944.jpeg
    BD042E7F-2989-41CA-A82E-1ED63818E944.jpeg
    607,3 KB · Visninger: 56
Hei :) kan noen hjelpe? Helt ny på dette med eggløsningstest ... Har testa i noen dager, testa i går og da var strekene nesten helt like, i dag er streken mye svakere, kan jeg anta at eggløsning har vært da? Testa på morgenurin og samme tidspunkt :) noen som vet ?
 
Hei :) kan noen hjelpe? Helt ny på dette med eggløsningstest ... Har testa i noen dager, testa i går og da var strekene nesten helt like, i dag er streken mye svakere, kan jeg anta at eggløsning har vært da? Testa på morgenurin og samme tidspunkt :) noen som vet ?

Vanskelig og si når du tester 1 gang om dagen ville ha testa midt på dagen for å få litt oversikt. LH stiger ut på dagen.

Ja, du kan ha hatt el eller om den har prøvd på el. Derfor ville jeg ha testa fleire ganger om dagen for og sikre at den er positiv.
 
Jeg er ikke begynt teste. Tar første på mandag :) tror ikke el er før torsdag-lørdag, så blir spennende.
 
Her dropper vi EL-testing og kjører annenhver dag denne mnd. Begynte for noen dager siden og holder det gående ut hele neste uke [emoji28] Regner med EL på onsdag.
 
Her dropper vi EL-testing og kjører annenhver dag denne mnd. Begynte for noen dager siden og holder det gående ut hele neste uke [emoji28] Regner med EL på onsdag.
Vi jobber så mye at den taktikken hadde aldri fungert her :p. Vi bytter på sene kvelder, og med 3 barn fra før så er det ikke bare bare. Men vet at den taktikken fungerte knall for en veninne 2 ganger på rad :)
 
Regner med jeg kan flytte inn hit. Cd 16 her og forsatt kun høy på monitoren. Nå er jeg tom for strimler til monitoren, men vi får kjøre på neste uka. Har 2 stk clear blue digital EL tester men da ser d ut som TR blir i uke 10 isteden for uke 9 da om jeg får LH stigning i ettermiddag med clearblue digital er ikke EL før mandag/tirsdag!
Men får oppdatere etterhvert
 
Balle,...har fått positiv el test i dag, 4 dager før forventet.....virkelig ikke det jeg trengte.
Samboer er ikke hjemme før onsdag :(
Så da kan jeg strykes i fra gruppen her, da vi ikke får lagt inn aksjer.
 
Jeg tror jeg hører til her.
Cd19 og dag sju med høy på monitoren. Usikker på når EL og IKM er. Pp1 (pp10) etter 2 MA. Prøver på b1
 
Tror jeg melder meg inn her. Har fin stigning på strimlene og eggløsningsslim, så regner med EL kommer i løpet av uka :)

Fand-pp.4- b.2- el ca. 21/2 - ikm ca. 4/3
 
negativ el test i dag også, så er i rute for stabil syklus ihverfall :) håper virkelig på ordenlig el denne gangen slik jeg har vert vandt til, men masse el slim! Har hatt masse av det de gangene jeg hr blitt gravid, og nå de 3 siste pp har jeg ikke hatt i det heletat egenlig :( krysser fingrene
 
Back
Topp