❤️ Graviditetstestene våre Mai 2018 ❤️

1-2 10 dpo, 2-3 14 dpo, 3+ 21 dpo :)

Men husk at jeg teller 1 dpo fra første dag etter negativ eggløsningstest.

Åkei, EL-testing kan jeg ikke så mye om egentlig.
Hva er vanlig å telle dpo på da?:)

Bruker bare en app jeg, og sjekker EL etter den og evt andre symptomer. Så er jo langt fra sikkert at mine beregninger stemmer:)
 
Åkei, EL-testing kan jeg ikke så mye om egentlig.
Hva er vanlig å telle dpo på da?:)

Bruker bare en app jeg, og sjekker EL etter den og evt andre symptomer. Så er jo langt fra sikkert at mine beregninger stemmer:)

Jeg tester etter EL da jeg har veldig kort tidsluke for el.
Jeg tenker sånn at hvis du hadde testet etter el og fått positiv test idag, men negativ imorgen. Da er eggløsningen din imorgen og hadde begynt å telle dpo fra overimorgen. Jeg ble ikke gravid før jeg begynte å teste etter EL :)
 
IMG_0366.JPG


9 dpo, og fikk denne i dag. Vanskelig å se på bildet, og jeg er usikker på om den er grå eller rosa. Blir spennende i morgen. [emoji4]
 
Lykke til alle sammen! :Heartred
 
Ååååh er 7dpo i dag og jar naturligvis kun fått masse blenda [emoji12] enda 8 dager til ikm, kanskje jeg prøver å teste i helga igjen [emoji1]
 
Fikk denne i går ettermiddag..
men testet nettop, og den var mye svakere:/ ikm idag eller imorgen, ikke helt sikker.

Og urinen var så rar idag morges. Helt lys lys gul og grumsete og kunne ikke se igjennom den engang. Kan det være uvi eller noe, og at testen reagerer på det? Tviler på graviditet nå, siden testen var så svak idag.
 

Vedlegg

  • C40C0B64-4B55-41A9-8359-E62F432CCAF3.jpeg
    C40C0B64-4B55-41A9-8359-E62F432CCAF3.jpeg
    429 KB · Visninger: 170
Last edited:
Tok test nå nettopp og syntes det bare ble en skyggestrek [emoji53] Så gikk nok ikke denne gangen. Testet positivt 9 dpo med andremann.

Ahh, kjipt da:/ men om det er en trøst så er alle svangerskap forskjellige og vi kan teste positivt på ulike tidspunkt under de ulike svangerskapene. Så jeg ville ikke gitt opp enda altså 11 dpo er ikke nødvendigvis langtkommet nok til positiv test:)

Prøv igjen i helgen:)
 
Håper du har rett [emoji7] følt det på meg, men samtidig ikke turt å tenke tanken! Tar ny i morgen [emoji1]
Så spennende!!! Har sett en del skyggestreker og det der tror jeg er en babystrek[emoji7] er selv dpo 10 idag, fikk blendahvit test idag :/ begynner å miste troa, men er bare i pp 1 da..
 
Så spennende!!! Har sett en del skyggestreker og det der tror jeg er en babystrek[emoji7] er selv dpo 10 idag, fikk blendahvit test idag :/ begynner å miste troa, men er bare i pp 1 da..

Helt skjelven, men klarer ikke slappe helt av enda [emoji14] Etter 1 MA og 1 kjemisk så sitter nervene i [emoji53]
 
Helt skjelven, men klarer ikke slappe helt av enda [emoji14] Etter 1 MA og 1 kjemisk så sitter nervene i [emoji53]
Ser den! Når man vil noe så mye så blir nervene helt kokko [emoji23] synd med Ma og kjemisk.. håper det klaffer for deg nå! [emoji258] oppdater imorgen!:) spent på dine vegne!:)
 
Back
Topp