❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

Ops.. bildet kom opp 3 ganger. Er samme bilde xD

De andre er cd 9 og cd 10.

Synes jeg ser litt tegn til klarere EL test
Begynner å nærme seg ja :)
 
Jeg har ikke brukt de digitale testene men bruker monitoren. På den viser det høy (som er det samme som blinkefjes tenker jeg) fra 0 til 5 dager før max, eller positiv test da.
Når tester du med strimmel? LH øker utover dagen så den kan være negativ på morgenen men sterkere på ettermiddag.

Tester med strimmel itillegg, bare for å se. Tar 2 stk iløpet av dagen nå når de begynner å bli sterkere
received_241605956496237.jpeg


Tok denne for ca 1 time siden. Tar ny i morgen sammen med cb. Tenker el sikkert kommer i morgen eller i overimorgen
 
IMG_2790.JPG


Fikk denne søndag kveld kl 20. Den er vel tilnærmet positiv. Den natten reiste vi på ferie og mandag kl 14 tok jeg en ny test med mye svakere strek så da hadde vel EL vært. Fikk ikke lagt inn noen aksjer før tirsdag formiddag.... En ørliten sjanse for at egget levde en stund..?
 
Vis vedlegget 270750

Fikk denne søndag kveld kl 20. Den er vel tilnærmet positiv. Den natten reiste vi på ferie og mandag kl 14 tok jeg en ny test med mye svakere strek så da hadde vel EL vært. Fikk ikke lagt inn noen aksjer før tirsdag formiddag.... En ørliten sjanse for at egget levde en stund..?
Veldig nær positiv ja. Hvis du hadde mys svakere test mandag så kan jo hende at du hadde EL den dagen. EL er når LH er på vei ned igjen. Testen fra søndags kveld, var det den sterkeste testen du har fått? Egget kan leve opptil 24 timer etter EL, men har også lest at det kan leve opptil 48 timer.
 
Veldig nær positiv ja. Hvis du hadde mys svakere test mandag så kan jo hende at du hadde EL den dagen. EL er når LH er på vei ned igjen. Testen fra søndags kveld, var det den sterkeste testen du har fått? Egget kan leve opptil 24 timer etter EL, men har også lest at det kan leve opptil 48 timer.

Det var den sterkeste jeg fikk ja! Testet kl 20 og dagen etter kl 14 var den veldig mye svakere... Satser på at EL var i går formiddag og ikke den natta så vi akkurat rakk det i dag formiddag [emoji1374]
 
Blir EL-testene gradvis svakere etter EL, eller blir de klart negative med en gang?
Usikker på EL, men da jeg fikk tester i posten tok jeg en. Den var langt fra positiv, men likevel tydelig. Har tatt to etter det, som begge er nesten lik, men en anelse svakere. Kan disse svake testene være tegn på at EL har vært eller er testene så svak etter EL at det ikke er tvil om at EL har vært? Noen som skjønner hva jeg mener? :)
 
Tok en nå på kvelden pga mye slim og litt stikkinger i venstre side ( kan være luft)

Hva synes du/dere?
Tror ikke det er så langt unna :)
 
Blir EL-testene gradvis svakere etter EL, eller blir de klart negative med en gang?
Usikker på EL, men da jeg fikk tester i posten tok jeg en. Den var langt fra positiv, men likevel tydelig. Har tatt to etter det, som begge er nesten lik, men en anelse svakere. Kan disse svake testene være tegn på at EL har vært eller er testene så svak etter EL at det ikke er tvil om at EL har vært? Noen som skjønner hva jeg mener? :)
Hos meg kan det variere litt. Av og til er det klart negativ etter positiv test, og noen ganger går det litt saktere.
 
Spm er hvor langt unna. Mannen er egentlig litt for trøtt ikveld, .men vil jo gjerne få inn noen flere forsøk og før EL..
Kanskje positiv i morgen eller om to dager.
 
Oj, oj, min første EL test :D Måtte bare dele :p

Denne er jo negativ, jeg er bare på CD 8. Allikevel er den sterkere enn jeg forventet. Kanskje det skjer noe i løpet av helga.... Hva tror dere mer erfarne el testere? :)
 

Vedlegg

  • 540050C5-F12B-4634-AC7A-0955552DB5F1.jpeg
    540050C5-F12B-4634-AC7A-0955552DB5F1.jpeg
    855,8 KB · Visninger: 48
Oj, oj, min første EL test :D Måtte bare dele :p

Denne er jo negativ, jeg er bare på CD 8. Allikevel er den sterkere enn jeg forventet. Kanskje det skjer noe i løpet av helga.... Hva tror dere mer erfarne el testere? :)

Jeg vil tro det fort kan skje noe iløpet av helga!
 
Back
Topp