❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

Men den nederste syns jeg ikke ser ut til å bli sterkere [emoji849] så føler at EL har vært [emoji85]
 
Da gjør jeg det og ser om det blir sterkere eller ikke [emoji5][emoji5] spennende å se hvilken vei det kommer til å gå. Om det blir svakere eller sterkere [emoji85][emoji23]
Veldig spennnede :)

Syns ikke det var mye forskjell [emoji849]

Øverste er fra i går og nederste i dag
834762a51bb6879341e7929d2a21722d.jpg
Syns den nederste er bittelitt sterkere, men så har jo gårsdagens test tørket så litt vanskelig å sammenligne.
 
Veldig spennnede :)


Syns den nederste er bittelitt sterkere, men så har jo gårsdagens test tørket så litt vanskelig å sammenligne.
Dette er bilde er fra i går, så kansje det synes noe annet på dette bilde [emoji854] eller hva syns du ? [emoji85]

7b5a385bc8aa08610d10041d4017062f.jpg
 
Ser ganske lik ut.
Ja, ser mer på det siste bilde selv at de strekene er ganske like [emoji38] så tipper på at EL har vært ja [emoji849] kansje gtest er neste [emoji57] men på FF appen står det at jeg kan teste ca. 2 dager før TR [emoji854]
 
Ja, ser mer på det siste bilde selv at de strekene er ganske like [emoji38] så tipper på at EL har vært ja [emoji849] kansje gtest er neste [emoji57] men på FF appen står det at jeg kan teste ca. 2 dager før TR [emoji854]
Lykke til med g-testing når den tid kommer :)
 
Det er det [emoji5] for har hatt en del murring ell hva det het i de siste dagene [emoji849][emoji5] så vet ikke om det er et positivt tegn eller ikke [emoji854]
Det kan være tegn på begge deler.
 
Og har vært kvalm i de siste dagene. Det kom opp i går [emoji849] men vet ikke heller om det noe positivt tegn eller om det var kroppen som ikke var bra der og da [emoji849]
Jeg har alltid tenkt at kvalme skal være et godt tegn, men noen ganger har jeg fått det i forbindelse med EL eller helt uten grunn. Men oppkast skulle jeg trodd være et godt tegn.
 
Jeg har alltid tenkt at kvalme skal være et godt tegn, men noen ganger har jeg fått det i forbindelse med EL eller helt uten grunn. Men oppkast skulle jeg trodd være et godt tegn.
Var kvalm i sist syklus også, men da kom det ikke opp av seg selv [emoji849] men har bare kastet opp en gang så hadde vell vært mer godt tegn hvis det var nesten hver dag ?? Det er kansje mer forskjell fra person til person [emoji28]
 
Var kvalm i sist syklus også, men da kom det ikke opp av seg selv [emoji849] men har bare kastet opp en gang så hadde vell vært mer godt tegn hvis det var nesten hver dag ?? Det er kansje mer forskjell fra person til person [emoji28]
Det er nok det.
 
Men det finner jeg fort ut når jeg tar testen [emoji5] syns venting ikke er gøy [emoji28] må vente i ca 10 dager som føles i evigheten [emoji849]
Venting er ikke noe gøy nei.
 
den øverste er fra i dag og under er fra i går og dagen før der igjen [emoji23]

Ble ikke sterkere i dag [emoji849]
92fc07e0527cbca98a542439c0991d10.jpg
 
Back
Topp