❤️ August 2018 ❤️

Har prøvd noen år og har en fra før. Så jeg har begynt å tenke at det blir en bonus om det går. Ønsket er stort men har på en måte vent meg til at det ikke kommer til å gå:shy:

Vi er jo heldige som har barn da[emoji173]️ ja det er virkelig en bonus om man får flere men regner med at du som meg kjenner på en tomhet av at noe mangler..
jeg er ikke så ung lengre og kjenner på at klokka tikker og går.. ble gravid i fjor men mistet og hatt en del kjemiske.. så vet at jeg kan bli gravid.. men mulig egga er gått ut på dato.. tenker at siden jeg har ett stort eggreserve må det vell ligge ett gullegg der i allefall.
Skal greie å godta om det ikke blir, men det er sårt og man blir lei seg.. mine to kom til ved «arbeidsuhell» begge var ønsket fra dag 1, og har ikke kunne forestille meg ett liv uten. Men det er litt rart at når man planlegger at nå... blir det ingen[emoji30] hadde en periode hvor jeg følte at det var større sjangse å vinne på lotto..
vi er jo i grunnen lottovinnere alle vi som har fra før [emoji173]️ [emoji7] er vell bare å senke skuldrene å tenke «det som blir..blir»
 
Bruker du 5 mg? Har sendt mld til gyn, så håper bare han er positiv til at jeg kan få teste det ut[emoji1317] Har jo ganske stabile sykluser, men har blitt litt mer ustabil etter ivf-forsøkene.
Gikk på pergotime før i flere sykluser, og de er mer kjent for flerlinger, men hadde ingen ultralyd.

Jeg bruker 5 mg ja, CD2-CD6. :)
 
Bruker 5mg fra CD4 og t.o.m CD 8.
(El kom på CD 15.)
Beklager så mye, var ikke meningen å rote til her :/
 
Da er planen klar her. Lang protokoll med start i slutten av juni. Sannsynligvis egguttak blir første uken i august. Gruer og gleder meg samtidig. Veldig blandede følelser. Dette er mitt første ivf forsøk. Håper at jeg ikke får bivirkninger av nesesprayen og hormonstimuleringen.
 
Da er planen klar her. Lang protokoll med start i slutten av juni. Sannsynligvis egguttak blir første uken i august. Gruer og gleder meg samtidig. Veldig blandede følelser. Dette er mitt første ivf forsøk. Håper at jeg ikke får bivirkninger av nesesprayen og hormonstimuleringen.

Velkommen hit! Vi skal også ha vårt første uttak i starten av august :) veldig spennende, og ganske skummelt. Vi skal ha kort protokoll da, så ingen nesespray. Men da er det jo ikke lenge til du er litt i gang, masse lykke til!
 
Hva er forskjellen på lang og kort protokoll? Fikk dere være med å bestemme?
Lang protokoll er nedregulering til kunstig overgangsalder, oftest med nesespray, og så sprøyter.
Kort protokoll er sprøyter fra syklusstart. Man får sjeldent være med å bestemme.
 
Velkommen hit! Vi skal også ha vårt første uttak i starten av august :) veldig spennende, og ganske skummelt. Vi skal ha kort protokoll da, så ingen nesespray. Men da er det jo ikke lenge til du er litt i gang, masse lykke til!

Tusen takk, jeg skal starte med nesespray fra syklus dag 21. Håper at jeg ikke får bivirkninger av det.
Det er veldig spennende å følge andre som skal ha uttak samtidig [emoji4]
Masse lykke til
 
Hva er forskjellen på lang og kort protokoll? Fikk dere være med å bestemme?

Jeg fikk ikke være med å bestemme. Jeg skal sende svar på noen hormoneprøver til fetilitetsklinikken så snart jeg får mensen. Og fra 21. Syklus dagen skal jeg startet med nesespray som har nedreguleringseffekt.
 
Hører egentlig til Mai, men siden det endte i totalfrys og sommerstengt kommer i veien, hopper jeg inn her med dere [emoji4] Uvisst enda hvordan det blir, men krysser fingrene for så tidlig som mulig [emoji5]
 
Hører egentlig til Mai, men siden det endte i totalfrys og sommerstengt kommer i veien, hopper jeg inn her med dere [emoji4] Uvisst enda hvordan det blir, men krysser fingrene for så tidlig som mulig [emoji5]

Da håper jeg at vi følger hverandre helt til mai-termin istedenfor. ;)

Er det noe informasjon du vil ha med i hovedinnlegget i starten her? :)
 
Da er planen klar her. Lang protokoll med start i slutten av juni. Sannsynligvis egguttak blir første uken i august. Gruer og gleder meg samtidig. Veldig blandede følelser. Dette er mitt første ivf forsøk. Håper at jeg ikke får bivirkninger av nesesprayen og hormonstimuleringen.

Velkommen i august gjengen, håper du lykkes på første forsøk. :)
 
Da håper jeg at vi følger hverandre helt til mai-termin istedenfor. ;)

Er det noe informasjon du vil ha med i hovedinnlegget i starten her? :)

Ja det må vi jo, må vi ikke? [emoji1][emoji173]️

Alvea - #1IVF/#1FER - Søskenforsøk - St.Olavs - Menopur/Orgalutran - 17 egg ut 18. Mai - Insett aug
 
Ok. Kan jeg spørre hva deres årsak er til at dere må ha prøverør?
Fikk time til min gyn på onsdag, så satser på at han skriver ut Letrozol da[emoji5]
Jeg har PCOS og anovulasjon (har ikke eggløsninger i det hele tatt uten hormonkurer). Har også operert ut ene egglederen som hadde vridd seg rundt en 10cm stor cyste. Mannen har svært nedsatt kvalitet og bevegelse. Hormonkurene er egentlig bare for å holde i gang syklusene mine og prøve å forhindre at for mange nye cyster bygger seg opp. Blitt fortalt at sjansen for at vi blir gravid på hormonkurer uten prøverør er på godt under 1%. Jenta vår ble til med ICSI så håper å gjenta suksessen nå :)
 
Back
Topp