❤️ August 2018 ❤️

Takk for det! Skal ta blodprøve 19.7. - men blir sikkert litt hjemmetesting før det. [emoji3]

Det blir spennende! Du må holde oss oppdatert om hver test. :D
 
Har glemt å ta med tester på hytta[emoji85] Så da blir det ikke testing på meg før i kveld eller i morgen tidlig.
 
Altså! Mensen er jo nå en uke forsinket. Testet med en graviditetstest på fredag, negativ. Siden jeg ikke hadde graviditetstest tilgjengelig, tok jeg bare en eggløsningstest nå som er er positiv! Har jeg eggløsning så sent? Eller kan jeg være gravid allikevel? Herregud!
 
Altså! Mensen er jo nå en uke forsinket. Testet med en graviditetstest på fredag, negativ. Siden jeg ikke hadde graviditetstest tilgjengelig, tok jeg bare en eggløsningstest nå som er er positiv! Har jeg eggløsning så sent? Eller kan jeg være gravid allikevel? Herregud!

Ta en ny gravidtest:) spennende!
 
Ta en ny gravidtest:) spennende!

Ja må jo det da [emoji23] men altså, syntes det høres veldig rart ut! Både at evt jeg har eggløsning nå eller at jeg er gravid og det ikke har slått ut på testen. Jeg sparer på urinen og «løper» i butikken [emoji23]
 
Ja må jo det da [emoji23] men altså, syntes det høres veldig rart ut! Både at evt jeg har eggløsning nå eller at jeg er gravid og det ikke har slått ut på testen. Jeg sparer på urinen og «løper» i butikken [emoji23]

Ja fort deg! Nå er jeg spent! Håper du er gravid:D
 
Altså! Mensen er jo nå en uke forsinket. Testet med en graviditetstest på fredag, negativ. Siden jeg ikke hadde graviditetstest tilgjengelig, tok jeg bare en eggløsningstest nå som er er positiv! Har jeg eggløsning så sent? Eller kan jeg være gravid allikevel? Herregud!

Jeg har hatt syklus på over 50 dager, da med ekstremt sen EL, så alt er jo mulig, men mye morsommere om det er graviditet. :D Venter spent på neste testen din. ;)
 
Haha var negativ ja! Så veeeeeldig sen el da:( det er jo typisk! Da blir jeg vel ikke med i august gjengen, men heller september gjengen ;)
 
Haha var negativ ja! Så veeeeeldig sen el da:( det er jo typisk! Da blir jeg vel ikke med i august gjengen, men heller september gjengen ;)

Æsj; så kjedelig med forsinkelser sånn. Lykke til i september! :Heartred
 
Tok en test når jeg kom hjem i går og den var negativ, 10 dpo. I dag har jeg begynt å spotte noe jeg aldri gjør og det virker som om TR er på vei. Forventer egentlig TR om 4 dager i henhold til EL-tester. Noen som vet om det er vanlig med syklus som er litt på tur etter en kjemisk/SA?
 
Hurra! Positiv el.test, hvis el da blir imorgen og jeg regner med det går likt som sist blir det egguttak mandag 6.august! :D mandag jeg hadde egguttak sist! Samme "syklus"

Jey!! Så bra! :D Og egentlig kort tid igjen til uttak for deg nå da. :D
 
Tok en test når jeg kom hjem i går og den var negativ, 10 dpo. I dag har jeg begynt å spotte noe jeg aldri gjør og det virker som om TR er på vei. Forventer egentlig TR om 4 dager i henhold til EL-tester. Noen som vet om det er vanlig med syklus som er litt på tur etter en kjemisk/SA?

Ja, veldig vanlig med sykluskluss etter SA (både kjemisk og senere varianter av SA).
 
Flere som jakter en ventespire i sommer? Hadde vært morsomt å følge hverandre med litt spenning frem til August også[emoji846] Jeg har ikke helt gitt opp håpet på å få til en på egenhånd så her blir det 2 seriøse prøveperioder med EL-testing før neste fryseforsøk. Er 8dpo i pp 1 i dag. Syklus nummer 2 etter laproskopi. Tenker å teste mandag morgen (10 dpo).

Jakter også ventespire, og håper også å kunne klart å bli gravid uten ivf. Første syklus på Letrozol denne mnd, og syklusdag 14. Venter spent på eggløsningstesten skal bli positiv...masse lykke til til deg. Krysser fingrene for positiv test[emoji7]
 
Når i syklus begynner dere å teste etter eggløsning, og hvilken dag bruker dere ha positiv test?
Har vært på ferie to uker og glemt å teste. Tatt første test i dag på syklusdag 14 som var negativ...tatt Letrozol denne syklusen.
 
Når i syklus begynner dere å teste etter eggløsning, og hvilken dag bruker dere ha positiv test?
Har vært på ferie to uker og glemt å teste. Tatt første test i dag på syklusdag 14 som var negativ...tatt Letrozol denne syklusen.
Ved forsøk, (innsett av frys) tester jeg tidlig (CD6 og utover) sånn i tilfelle. Før vi gav opp å få flere hjemmelagde barn, testet jeg fra CD12. Håper det blir ventespire på dere :)
 
Når i syklus begynner dere å teste etter eggløsning, og hvilken dag bruker dere ha positiv test?
Har vært på ferie to uker og glemt å teste. Tatt første test i dag på syklusdag 14 som var negativ...tatt Letrozol denne syklusen.

De syklusene jeg bruker Letrozol begynner jeg gjerne å teste rundt CD 10-12, og den pleier å bli positiv mellom CD 14 til CD 18. Men jeg vet om flere som får tidligere positiv enn det, og tidligere EL enn meg med Letrozol.
 
Ved forsøk, (innsett av frys) tester jeg tidlig (CD6 og utover) sånn i tilfelle. Før vi gav opp å få flere hjemmelagde barn, testet jeg fra CD12. Håper det blir ventespire på dere :)

Tusen takk[emoji173]️ Det hadde jeg også håpet på
 
De syklusene jeg bruker Letrozol begynner jeg gjerne å teste rundt CD 10-12, og den pleier å bli positiv mellom CD 14 til CD 18. Men jeg vet om flere som får tidligere positiv enn det, og tidligere EL enn meg med Letrozol.

Har vanligvis brukt å ha EL rundt disse dager, men har kjent flere stikninger i området mens vi har vært på ferie...trenger jo ikke være EL da. Jeg får fortsette å teste i dagene fremover[emoji41]
 
Back
Topp