❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Da har jeg endelig fått dato for innsett og det er på fredag[emoji2] Dette er jo fryse forsøk og min første gang for det,har satt inn på ferskt en gang før. Satte EL sprøyte igår kveld,syntes egentlig dette var veldig tidlig[emoji28] Var på bading med guttungen da de ringte igår så tenkte ikke over det[emoji23] Men er det noen som vet hvorfor den blir satt så tidlig på fryse forsøk?[emoji849]
Den skal settes 36t før 'eggløsning' også må du legge til hvor mange dager egget var når det ble fryst.
 
Hei,
Jeg tilhører Porsgrunn også. Dette er mitt første ivf forsøk. Lang protokoll, startet med synarela og 1 uke menopur. Hadde UL i går og jeg har 4-5 egg som var store nok (sa legen). Hospitalet ringte meg i går og sa at jeg skulle ha utak mandag og jeg måtte ha ovitrelle i dag ( lørdag) kl 23.00. Søndag fri fra medisiner. Det jeg lurer på er hvor mye ovitrelle jeg skal ha. Kanskje jeg skal ha hele dosen i pakke. Noen som vet noe?
 
Hei,
Jeg tilhører Porsgrunn også. Dette er mitt første ivf forsøk. Lang protokoll, startet med synarela og 1 uke menopur. Hadde UL i går og jeg har 4-5 egg som var store nok (sa legen). Hospitalet ringte meg i går og sa at jeg skulle ha utak mandag og jeg måtte ha ovitrelle i dag ( lørdag) kl 23.00. Søndag fri fra medisiner. Det jeg lurer på er hvor mye ovitrelle jeg skal ha. Kanskje jeg skal ha hele dosen i pakke. Noen som vet noe?
Hei og velkommen! Du skal ta alt i pennen, vri på enden til du ser 250 i et lite vindu.
 
Den skal settes 36t før 'eggløsning' også må du legge til hvor mange dager egget var når det ble fryst.

Ja det er det jeg ikke skjønner så mye av[emoji28] det er 2 dagers i fryseren så vidt jeg vet så jeg får ikke det til å gå opp[emoji85] Skal sende dem en meld og få litt svar[emoji4]
 
Ja det er det jeg ikke skjønner så mye av[emoji28] det er 2 dagers i fryseren så vidt jeg vet så jeg får ikke det til å gå opp[emoji85] Skal sende dem en meld og få litt svar[emoji4]
Kanskje de skal dyrke til blasto før de setter inn? Er jo en mulighet..
 
Positiv test på meg i dag [emoji173] hvis dette går veien blir det termin 01.11.18 [emoji3] trenger noen dager på å fordøye dette, var så innstilt på at den kom til å bli negativ.

Gratulerer!! ❤️
 
Hei. Jeg er ny her. Jeg er sendt til Porsgrunn for ivf. Gikk galt den gangen her [emoji17] egga mine slutta å vokse etter at jeg gikk ned på menopur dosen. Har noen erfaring med det? Eller er jeg på feil plass nå? [emoji13]
 
Hei,
Jeg tilhører Porsgrunn også. Dette er mitt første ivf forsøk. Lang protokoll, startet med synarela og 1 uke menopur. Hadde UL i går og jeg har 4-5 egg som var store nok (sa legen). Hospitalet ringte meg i går og sa at jeg skulle ha utak mandag og jeg måtte ha ovitrelle i dag ( lørdag) kl 23.00. Søndag fri fra medisiner. Det jeg lurer på er hvor mye ovitrelle jeg skal ha. Kanskje jeg skal ha hele dosen i pakke. Noen som vet noe?

Velkommen i gjengen, og så spennende med uttak nå. Lykke til! :)
 
Hei. Jeg er ny her. Jeg er sendt til Porsgrunn for ivf. Gikk galt den gangen her [emoji17] egga mine slutta å vokse etter at jeg gikk ned på menopur dosen. Har noen erfaring med det? Eller er jeg på feil plass nå? [emoji13]

Du er velkommen og hører til her siden du har behandling i Porsgrunn. :)

Så kjedelig at eggene har sluttet å vokse. :( (Jeg har ikke erfaring med det.)
 
Hei. Jeg er ny her. Jeg er sendt til Porsgrunn for ivf. Gikk galt den gangen her [emoji17] egga mine slutta å vokse etter at jeg gikk ned på menopur dosen. Har noen erfaring med det? Eller er jeg på feil plass nå? [emoji13]

Velkommen hit til oss [emoji8]
 
Da er vi i gang igjen , fikk mensen i går og har startet med estradot og progynova vaginalt. Planen er innsett i uke 11:)

Så bra du er i gang. Krysser fingrene for gullegg på frys. :D
 
Negativt! Fryseforsøk uke 15
 
Hadde egguthenting på mandag, fikk ut 6 egg 5 ble befruktet men overlevde bare 1 natt. Fikk telefon fra hospitalen en time før vi skulle kjøre ditt. Utrolig sårt og meningsløst... Jeg er knust . Jeg husker at legen sa ( i første time samtale) at jeg hadde bare 5% sjanse til å lykke i første forsøk, men alltid hadde en liten håp. Vet ikke helt hva var problemet. Hadde jeg dårlig kvalitet på eggene? Hva kan jeg gjøre for å forbedre kvaliteten? ....Noen med erfaring her?
 
Back
Topp