❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.
 
4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.

Masse lykke til!! [emoji173]️[emoji173]️ håper du får to[emoji7][emoji1317]
 
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys! Og både uttak og innsett var begge av dr.E, så dette må jo bli bra [emoji28]
Testdato 9.mars.
 
Last edited:
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys! Og både uttak og innsett var begge av dr.E, så dette må jo bli bra [emoji28]
Testdato 9.mars.
Jeg hadde både forsamtale, uttak og innsett av dr. E, veldig fornøyd med opplevelsen [emoji4]
 
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys! Og både uttak og innsett var begge av dr.E, så dette må jo bli bra [emoji28]
Testdato 9.mars.

Gratulerer som ruger! :Heartred
 
Positiv test på meg i dag [emoji173] hvis dette går veien blir det termin 01.11.18 [emoji3] trenger noen dager på å fordøye dette, var så innstilt på at den kom til å bli negativ.

Gratulerer så mye!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg hadde både forsamtale, uttak og innsett av dr. E, veldig fornøyd med opplevelsen [emoji4]

Hatt alle mine uttak og ene innsett med dr. E [emoji4][emoji4] fine rare mannen [emoji7]
 
Jeg er også gravid [emoji33][emoji7][emoji173]️[emoji26][emoji848]
Hadde testdato mandag 19.02 og fikk denne:
IMG_0407.JPG

Om det går bra har jeg termin 29.10.18 [emoji1317][emoji1317]
 
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5

Hvordan har det gått? :)
 
Da har jeg endelig fått dato for innsett og det er på fredag[emoji2] Dette er jo fryse forsøk og min første gang for det,har satt inn på ferskt en gang før. Satte EL sprøyte igår kveld,syntes egentlig dette var veldig tidlig[emoji28] Var på bading med guttungen da de ringte igår så tenkte ikke over det[emoji23] Men er det noen som vet hvorfor den blir satt så tidlig på fryse forsøk?[emoji849]
 
Back
Topp