❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

så flott! kan ikke vente til å starte prosessen selv.. går så sakte. nesespraystart imorra.
Er det én følelse jeg sitter igjen med etter første forsøk er det at ventingen er noe av det mest mentalt slitsomme med hele prosessen. Og jeg har vært heldig med tanke på kort stimuleringsperiode og vellykket uttak og innsett på første forsøk, uten justering av doser underveis. Lykke til med oppstart på spray, da er du i gang [emoji3]
 
Hvor lenge må man vente mellom ferskforsøk og frysforsøk i Porsgrunn? Litt rosa på papiret i morges, så nå prøver jeg å mentalt innstille meg på at det ikke har klaffet og forberede meg på veien videre.
 
Hvor lenge må man vente mellom ferskforsøk og frysforsøk i Porsgrunn? Litt rosa på papiret i morges, så nå prøver jeg å mentalt innstille meg på at det ikke har klaffet og forberede meg på veien videre.

Spørs på ventetiden. Du kan i teorien gå rett på, men i praksis er det nok ventetid.
 
UL vel gjennomført, 6 fra 16-21mm, 13, 11, 11, 8, 8. Så da venter jeg bare på telefonen!
 
UL vel gjennomført, 6 fra 16-21mm, 13, 11, 11, 8, 8. Så da venter jeg bare på telefonen!

Høre ut som uttak mandag eller tirsdag dette! Krysser fingrene :)
 
Høre ut som uttak mandag eller tirsdag dette! Krysser fingrene :)

Det ble mandag, ovitrelle settes lørdag kveld og endelig en medisinfri dag til søndag <3 Da blir det et glass hvitvin på mandag før det er 9 måneder til neste gang :)
 
Hvor lenge må man vente mellom ferskforsøk og frysforsøk i Porsgrunn? Litt rosa på papiret i morges, så nå prøver jeg å mentalt innstille meg på at det ikke har klaffet og forberede meg på veien videre.

Håper det bare er litt uskyldig blod. :Heartred

Det virker som det er litt ventetid på frys der nå. :(
 
Det ble mandag, ovitrelle settes lørdag kveld og endelig en medisinfri dag til søndag <3 Da blir det et glass hvitvin på mandag før det er 9 måneder til neste gang :)

Lykke til! :D
 
Dere jeg lurer på noe[emoji4] Jeg skal ta en liten dose menopure men det står ikke noe klokkeslett på når jeg skal ta den[emoji28] Det har alltid vært nøye før når jeg skal ha egg uttak[emoji4] Nå skal jeg ha innsett så er det det samme når jeg tar sprøyta?[emoji28]
 
Håper det bare er litt uskyldig blod. [emoji813]red

Det virker som det er litt ventetid på frys der nå. :(

Spørs på ventetiden. Du kan i teorien gå rett på, men i praksis er det nok ventetid.
Takk for svar. Det har blitt med den ene blødningen, så fått tilbake litt av troen [emoji4] det kan forsåvidt være greit med litt ventetid, så får man mentalt nullstilt seg litt.
 
Da er det på tide med uttak! [emoji26] samboeren skal straks i ilden med TESA og jeg med uttak om litt over en time...
 
Da er det på tide med uttak! [emoji26] samboeren skal straks i ilden med TESA og jeg med uttak om litt over en time...

Masse lykke til! :Heartred
 
Back
Topp