❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Det føles nesten som om man skal opp til eksamen [emoji18] så mye slit, hormoner og tanker som ligger bak, og så skal alt avgjøres på fem minutter. Ganske brutale greier.

Går egentlig veldig fint her, takk som spør [emoji11] slitt litt i varmen som har vært, men ser ut til å roe seg nå. Er 16+5 i dag, og teller nå bare dager til oul 19+0. Det føltes ikke virkelig før vi så en sprellende spire 14+0, krysser alt jeg har for at du får samme opplevelse om ca tre måneder [emoji173][emoji173]

Så godt å høre:) du satser kanskje på en kjølig sommer i år du da?;)

Takk for det, det håper jeg også:shy:
 
Kontroll i dag og ny kontroll allerede i morgen. Uttak enten fredag eller mandag [emoji6]
 
Her blir det uttak på mandag men dessverre ikke noe innsett [emoji31] har altfor mange eggposer så de frykter overstimulering [emoji31] så da må jeg allikevel vente til over sommern da...
 
Her blir det uttak på mandag men dessverre ikke noe innsett [emoji31] har altfor mange eggposer så de frykter overstimulering [emoji31] så da må jeg allikevel vente til over sommern da...

Åh så kjedelig. :( Håper du får ut gullegget på mandag! :Heartred
 
Her blir det uttak på mandag men dessverre ikke noe innsett [emoji31] har altfor mange eggposer så de frykter overstimulering [emoji31] så da må jeg allikevel vente til over sommern da...

Er så mange som skriver om det med for mange poser osv. Fikk ingen beskjed eller advarsel om overstimulering. I 2015 henta de ut 22 egg, der 13 delte seg og overlevde. Følte meg mindre bra den første uka, super oppblåst, men gikk veldig bra heldigvis. Så ut som jeg var 15 uker på vei.
 
Er så mange som skriver om det med for mange poser osv. Fikk ingen beskjed eller advarsel om overstimulering. I 2015 henta de ut 22 egg, der 13 delte seg og overlevde. Følte meg mindre bra den første uka, super oppblåst, men gikk veldig bra heldigvis. Så ut som jeg var 15 uker på vei.

Her ikke vært borti det selv før heller...jeg spurte om det var mulighet for innsett om det ikke var tegn til overstimulering, men det var visst ikke aktuelt...
 
Her blei uttak på tirsdag den 22.05. Fikk bare 5 egg fra høyre eggstokk. De klarte ikke og kom frem til venstre eggstokk så da mistet jeg de eggene.
Fra 5 egg 3 blei befruktet og 2 utviklet seg.
Idag 24. 05 blei satt inn en embryo og en på frys.
Nå må jeg bare krysse fingrene! :shy::smiley-angelic001:smiley-bounce016
 
Her blei uttak på tirsdag den 22.05. Fikk bare 5 egg fra høyre eggstokk. De klarte ikke og kom frem til venstre eggstokk så da mistet jeg de eggene.
Fra 5 egg 3 blei befruktet og 2 utviklet seg.
Idag 24. 05 blei satt inn en embryo og en på frys.
Nå må jeg bare krysse fingrene! :shy::smiley-angelic001:smiley-bounce016

Gratulerer som ruger! :)
 
Her blei uttak på tirsdag den 22.05. Fikk bare 5 egg fra høyre eggstokk. De klarte ikke og kom frem til venstre eggstokk så da mistet jeg de eggene.
Fra 5 egg 3 blei befruktet og 2 utviklet seg.
Idag 24. 05 blei satt inn en embryo og en på frys.
Nå må jeg bare krysse fingrene! :shy::smiley-angelic001:smiley-bounce016

Gratulerer og velkommen i rugergjengen;)
 
12 dager etter uttak og 10 etter innsett i dag....herlighet som disse dagene til testdag snegler seg avsted:dead:
 
Over halvveis til testdag, hvis det er noen trøst [emoji18] noen symptomer enda?
Littegrann;) bra det er så fint vær da, så kan man finne på noe i hvert fall.:)

Nei, tror ikke det. Hadde kjempeømme brystvorter etter ovitrelle, men det forsvant for 4 dager siden. Har hatt mensmurringer siden uttak egentlig som kommer og går, så det er nok bare Lutinusen. Så jeg har ikke engang noe jeg kan Google etter:p
 
All done[emoji6] en god opplevelse denne gangen, og 17 egg ut [emoji847]
 
All done[emoji6] en god opplevelse denne gangen, og 17 egg ut [emoji847]

Gratulerer med god fangst! Krysser fingrene for gullegg. :D
 
Back
Topp