❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hahaha :hilarious: Men ja, ble på fornavn og fikk spørsmålet om hvorfor jeg var her for 8 gang på 3 uker når vi hadde uttaket :p

Ja, men godt du var der så mange ganger at det gikk så bra til slutt! :D :Heartred
 
Virket ikke som de samarbeidet med noen i nærheten av her. :rolleyes: Men jeg kjører til Porsgrunn jeg da. :D
Ah, det var jo litt dumt. Men, til gjengjeld er det jo heller ikke så dumt at dem som skal gjøre jobben tar sjekken også da:happy:
 
Ah, det var jo litt dumt. Men, til gjengjeld er det jo heller ikke så dumt at dem som skal gjøre jobben tar sjekken også da:happy:

Neida, har vært vant med en god del kjøring til de andre klinikkene også, så sånn er det. :p Ut på tur for å lage barn liksom. :D
 
Hvor lang tid pleier det å ta for å få svar i Crypho? :angelic:
 
Hvor lang tid pleier det å ta for å få svar i Crypho? :angelic:

Jeg synes det varierer veldig etter hva jeg skriver. Er det eggløsning så synes jeg det får fort. Er det rene spørsmål så går det sakte, samme med positiv graviditetstest. Di vurderer nok etter viktighet og «hastegrad»:)
 
Hvor lang tid pleier det å ta for å få svar i Crypho? :angelic:

Om du trykker på den du har sendt, så kan du se at de har lest den... de leser som regel kjapt men svarer ikke fullt så kjapt [emoji1]
Nå har jeg siste forsøk og gir litt f så har ikke vært så aktiv på Crypho denne runden som jeg har vært tidligere... [emoji28]
 
Jeg synes det varierer veldig etter hva jeg skriver. Er det eggløsning så synes jeg det får fort. Er det rene spørsmål så går det sakte, samme med positiv graviditetstest. Di vurderer nok etter viktighet og «hastegrad»:)

Ja, er nok litt sånn ja. Er "sakte" type mer enn en uke? Eller pleier det å være raskere enn det uansett? :angelic:
 
Om du trykker på den du har sendt, så kan du se at de har lest den... de leser som regel kjapt men svarer ikke fullt så kjapt [emoji1]
Nå har jeg siste forsøk og gir litt f så har ikke vært så aktiv på Crypho denne runden som jeg har vært tidligere... [emoji28]

Ja, de så meldingen etter bare noen minutter. Så nå var jeg bare spent på hvor mange dager jeg skulle vente på svar. :p Utålmodig type jeg gitt. :angelic:

Skjønner den. Da kan du jo snart svare på spørsmålene for dem isteden, kjenner Porsgrunn-systemet godt. :shy:
 
Godt nyttår ladies! :)

Noen som kunne tenke seg å ta over oppdatetingen av denne tråden?

Hvis du fortsatt ønsker at noen skal overta så kan jeg gjøre det. :) Skal jo hvert fall være her til august så. :shy:
 
Ja, er nok litt sånn ja. Er "sakte" type mer enn en uke? Eller pleier det å være raskere enn det uansett? :angelic:
Jeg mener de sa til meg at man helst skal få svar innen tre dager..:)
 
Nei det var kanskje litt i overkant, sa ville jeg sendt ny melding å spørr om di har sett meldingen din. Di har nok glemt p svare deg:)

Åh, har ikke gått en uke altså, bare to døgn. :p Jeg bare lurte på hvor lenge jeg kunne forvente å vente. Jeg håper jeg får svar før det har gått en uke så jeg kan planlegge litt med medisinene jeg bruker. :angelic: :knegg: Tusen takk, da får jeg nok svar i tide. :)
 
Hvis du fortsatt ønsker at noen skal overta så kan jeg gjøre det. :) Skal jo hvert fall være her til august så. :shy:

Gjerne :)
Ser at det kan bli litt lite tid til å oppdatere her nå ;)
 
Fikk svar nå. :D De har stengt uke 27-30. Så mandag 30. juli burde jeg sikte på første kontroll. Jeg fikk ikke svar angående om jeg skulle ha kontroll før sprøytestart, men da regner jeg med det. Så da burde jeg ha sprayet i ca 2 uker 30. juli, det betyr oppstart på mens ca. 25. juni. Det betyr at jeg burde prøve å utsette blødningen nå til ca. 5. februar. Så da fortsetter jeg med medisinene en stund til. :)
 
Hei! Liten oppdatering fra meg. Jeg har vært gjennom et frys, som ble negativt. Så hadde jeg nytt innsett (frys) igår - så nå er det bare å vente :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp