❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mange mange gode klemmer sendes din vei. At det skulle være så himla vanskelig :( :(

Takk <3 ja Off! Jeg vet vi er mange her inne som har det tøft med prøvingen. Unner virkelig ingen å gå igjennom dette her:( Håpet så indelig det skulle gå raskt etter at vi mistet men :(
 
Takk <3 ja Off! Jeg vet vi er mange her inne som har det tøft med prøvingen. Unner virkelig ingen å gå igjennom dette her:( Håpet så indelig det skulle gå raskt etter at vi mistet men :(

❤️❤️❤️❤️❤️
 
Vi har bare brukt naturlig syklus frem til nå, men livmorhinnen var ofte alt for tynn:/ så da gikk vi tilbake til å prøve progynova :/

Så dumt når det ikke vil funke uansett hva man prøver :/
Har de sagt noe om hva de vil prøve videre?
 
Så dumt når det ikke vil funke uansett hva man prøver :/
Har de sagt noe om hva de vil prøve videre?

Ja det er veldig frustrerende:/ han sa at di skal gå over forsøkene mine å prøve å finne ut en god løsning. Han hadde ingen umiddelbar plan nå, ettersom vi ikke vet helt hva som er galt :/
 
Ja det er veldig frustrerende:/ han sa at di skal gå over forsøkene mine å prøve å finne ut en god løsning. Han hadde ingen umiddelbar plan nå, ettersom vi ikke vet helt hva som er galt :/

Vet om andre som sliter som du med slimhinne i fryseforsøk, og hvor det går bra på sikt. Håper de finner en løsning som funker for dere ❤️
 
Off ja håper indelig det[emoji173]️ Takk for gode ord[emoji173]️

Så leit med enda et avbrutt [emoji53] er spent selv jeg nå, første forsøk med estradot ble avbrutt, andre forsøk med menopur og letrozol var negativt, og nå har jeg begynt med estradot og progynova, ul kontroll på torsdag...frykter at det går som sist jeg brukte estradot...
 
Så leit med enda et avbrutt [emoji53] er spent selv jeg nå, første forsøk med estradot ble avbrutt, andre forsøk med menopur og letrozol var negativt, og nå har jeg begynt med estradot og progynova, ul kontroll på torsdag...frykter at det går som sist jeg brukte estradot...

Off ja! Krysser fingrene for deg! Avbrutt er noe dritt!
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Dette var fryktelig trist å høre :(
God klem til deg ❤️
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille [emoji813]bigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(
Helt forferdelig, mange varme tanker og gode klemmer til deg [emoji173] ta vare på hverandre i den vonde perioden fremover
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Så forferdelig. Mine tanker går til deg <3 håper alt kommer ut, og at du snart kommer deg hjem!
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Så utrolig vondt å høre. :( Håper du får reise hjem snarest og at det ikke er rester. Ta vare på hverandre. :Heartred
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, men har hatt en lang og sårt trengt pause siden misslykket forsøk i Mars. Vært innom å lest litt innimellom da.
Er godt i gang med forsøk nr 2 og skal sette inn 2 egg i dag faktisk. Veldig spent:Heartred Tvi tvi :)
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(
Så trist å lese :( God klem til deg❤️
 
Lenge siden jeg har vært innom her nå, men har hatt en lang og sårt trengt pause siden misslykket forsøk i Mars. Vært innom å lest litt innimellom da.
Er godt i gang med forsøk nr 2 og skal sette inn 2 egg i dag faktisk. Veldig spent:Heartred Tvi tvi :)

Oy, så spennende :) lykke til! Jeg håper på uttak neste uke. Ønsker de helst å sette inn blasto eller 2/3-dagers?håper jeg også evnr kan få innsett av 2 (blir 9.innsett..)
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Nei, så innmari leit[emoji17]
Gode klemmer til deg[emoji177]
 
Da ligger jeg her på Ullevål etter en MA.. :( 9+1 ble den lille :Heartbigred Pillene funket ikke i går, så skulle egentlig ha kirurgisk abort, men da jeg var på do i stad skjønte jeg at de funket allikevel. Surrealistisk å bli "glad" for at det kom ut så mye, når du har hatt de jævligste to døgn. Jeg ville ikke ha utskrapning da jeg har hørt at det "skader" livmoren litt. Så håper det meste kom ut og at jeg slipper å fjerne noen rester. Nå vil jeg bare hjem :(

Nei nei nei! Dette var vond lesning :( Håper du og mannen får noen rolige dager til å få sørge over den lille <3 sender det alt jeg kan av gode tanker og klemmer<3
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp