❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Den crypho eller hva det heter, er det app? Skulle hatt kontakt med de i Porsgrunn. Men vet ikke hvordan nå[emoji23]

Er en app ja.
Men nå har de vel tatt ferie? Eller?
 
Aner ikke[emoji23] Trodde kanskje de hadde noen som svarte uansett.

Jeg fikk beskjed om at de stengte etter i går! Fikk inntrykk av at det gjaldt crypho også :( men, går jo an å prøve :)

Jeg synes det er skummelt å ikke ha noen å spørre jeg, hvis noe oppstår med medisinene! Valgte jo selv å ta de nå da, men allikevel...
 
Jeg fikk beskjed om at de stengte etter i går! Fikk inntrykk av at det gjaldt crypho også :( men, går jo an å prøve :)

Jeg synes det er skummelt å ikke ha noen å spørre jeg, hvis noe oppstår med medisinene! Valgte jo selv å ta de nå da, men allikevel...
Jeg har byttet klinikk til fertilitetssenteret, var hos Porsgrunn før. Skulle egentlig bare spørre de om noe[emoji4] På fertilitetssenteret går det en sykepleier med "vakttelefon" hele sommeren. Så pasientene kan ringe og sende SMS ved spørsmål. Det er egentlig veldig trygt!
 
Jeg er ganske frustrert på Porsgrunn for tiden. Umulig og komme i kontakt med de selv med Crypho. Og når jeg til slutt får kontakt så svarer de helt feil. Nå F.eks meldte jeg ifra om negativt forsøk i juni og spurte om vi rakk nytt fryseforsøk i august for vi har ett egg igjen på frys. Fikk så beskjed at de setter meg opp til nytt ferskforsøk i oktober.
Men ønsker jo ikke det og det var ikke det som var spørsmålet. Vil jo bruke det siste egget vi har på frys først [emoji35]
 
Jeg er ganske frustrert på Porsgrunn for tiden. Umulig og komme i kontakt med de selv med Crypho. Og når jeg til slutt får kontakt så svarer de helt feil. Nå F.eks meldte jeg ifra om negativt forsøk i juni og spurte om vi rakk nytt fryseforsøk i august for vi har ett egg igjen på frys. Fikk så beskjed at de setter meg opp til nytt ferskforsøk i oktober.
Men ønsker jo ikke det og det var ikke det som var spørsmålet. Vil jo bruke det siste egget vi har på frys først [emoji35]

Må si meg enig med deg. Virker som de er underbemannet. Føler meg som en plage når jeg må ha kontakt med dem. Det var ikke sånn før. Da var jeg overrasket over hvor raskt jeg fikk svar.
 
Jeg har byttet klinikk til fertilitetssenteret, var hos Porsgrunn før. Skulle egentlig bare spørre de om noe[emoji4] På fertilitetssenteret går det en sykepleier med "vakttelefon" hele sommeren. Så pasientene kan ringe og sende SMS ved spørsmål. Det er egentlig veldig trygt!


Aha! Da kan jeg jo ikke svare[emoji5] trodde det automatisk var Porsgrunn jeg! Ja, det må være betryggende, føler meg jo litt "alene".. jeg har jo ikke noe erfaring!

Håper du kommer i kontakt da[emoji177]
 
Jeg er ganske frustrert på Porsgrunn for tiden. Umulig og komme i kontakt med de selv med Crypho. Og når jeg til slutt får kontakt så svarer de helt feil. Nå F.eks meldte jeg ifra om negativt forsøk i juni og spurte om vi rakk nytt fryseforsøk i august for vi har ett egg igjen på frys. Fikk så beskjed at de setter meg opp til nytt ferskforsøk i oktober.
Men ønsker jo ikke det og det var ikke det som var spørsmålet. Vil jo bruke det siste egget vi har på frys først [emoji35]

Jeg har vært ganske heldig jeg, de svarer med en gang! Nå har jo ikke jeg erfaring med de før Crypho da[emoji5] men, har fungert greit for min del!

Dårlig at de svarer feil da :(
 
Jeg fikk beskjed om at de stengte etter i går! Fikk inntrykk av at det gjaldt crypho også :( men, går jo an å prøve :)

Jeg synes det er skummelt å ikke ha noen å spørre jeg, hvis noe oppstår med medisinene! Valgte jo selv å ta de nå da, men allikevel...

Da jeg var dårlig etter egguttaket fikk jeg beskjed om å ta kontakt med kvinneklinikken i Skien. Di har åpent på kveldene også, og kan mer om dette med ivf og medisinene som følger med enn på legevakten. Så jeg ville kontaktet dem nå om det skulle være noe [emoji4]
 
Jeg er ganske frustrert på Porsgrunn for tiden. Umulig og komme i kontakt med de selv med Crypho. Og når jeg til slutt får kontakt så svarer de helt feil. Nå F.eks meldte jeg ifra om negativt forsøk i juni og spurte om vi rakk nytt fryseforsøk i august for vi har ett egg igjen på frys. Fikk så beskjed at de setter meg opp til nytt ferskforsøk i oktober.
Men ønsker jo ikke det og det var ikke det som var spørsmålet. Vil jo bruke det siste egget vi har på frys først [emoji35]
Jeg har alltid fått svar innen 10 min fra jeg har sendt de melding på crypho, men jeg har kanskje bare hatt flaks jeg da...men så utrolg kjedelig å måtte vente enda en måned altså...de sa at om jeg fikk mensen helt i slutten av august kunne jeg kanskje få starte da, men da slår vel kroppen seg vrang da, og så blir det sikkert ikke før i slutten av september i stedet...
 
Svarer Porsgrunn på Crypho nå eller er de stengt? Fikk medisinplan i posten og er ikke helt fornøyd så ønsker at lege skal vurdere det igjen, men vet ikke om det er noen der før i august?
 
Svarer Porsgrunn på Crypho nå eller er de stengt? Fikk medisinplan i posten og er ikke helt fornøyd så ønsker at lege skal vurdere det igjen, men vet ikke om det er noen der før i august?
Tror ikke de er der før etter sommerferien...de er på jobb 31.7 og 1.8. Så er de på kurs, og tilbake for fullt 7.8 igjen.
 
Jeg fikk også beskjed idag om at det er fullt i august (de to første ukene i alle fall) så får ikke time til nytt fryseforsøk før i september [emoji30]
Æsj da er det vel bare å forberede seg på å måtte vente til september selv [emoji58] noe så kjedelig [emoji27]
 
De svarer ikke før I august igjen nå. Jeg syns også det var litt slitsom med dette nye kommunikasjons systemet deres, men fikk svar relativt raskt og syns jo det er positivt med at de ønsker å økende sikkerheten. Det er jo en del sensitive opplysninger som ofte blir delt over mail. Men håper de får orden på "rote" svarene sine sol mange opplever [emoji27]
 
Fikk datoer til ul som må bestilles hos egen gyn. Det er i det siste vært slik at det ofte ikke er ledig time/legen er ikke på jobb slik at jeg må gå privat. Frustererende da dette koster masse samt at det er fremmede leger som ikke kjenner meg. Virker som Oslolegene er litt "lei av" oss Porsgrunnjenter. Sektetærene hos mine lege stønner iallefall høyt over Porsgrunn som "bare forventer at vi skal ha plass til alle". Flere som opplever dette? Vurderer å bytte gyn selv om jeg er kjempefornøyd med han. Hjelper ikke det når jeg annenhver gang må betale 1500 hos en annen:(
 
Fikk datoer til ul som må bestilles hos egen gyn. Det er i det siste vært slik at det ofte ikke er ledig time/legen er ikke på jobb slik at jeg må gå privat. Frustererende da dette koster masse samt at det er fremmede leger som ikke kjenner meg. Virker som Oslolegene er litt "lei av" oss Porsgrunnjenter. Sektetærene hos mine lege stønner iallefall høyt over Porsgrunn som "bare forventer at vi skal ha plass til alle". Flere som opplever dette? Vurderer å bytte gyn selv om jeg er kjempefornøyd med han. Hjelper ikke det når jeg annenhver gang må betale 1500 hos en annen:(

De sa til meg at de hadde egne gynokologer de brukte, det er jo veldig rart at de da skal bli "lei"[emoji17] ikke noe koselig hvertfall, da man ikke føler seg velkommen! Jeg blir helt satt ut jeg da..

Til meg sa de at jeg sku bruke gyn. Nærmere, men da jeg fikk brev så fikk jeg datoer og klokkeslett - så da vil de vel se der nede!
 
Fikk datoer til ul som må bestilles hos egen gyn. Det er i det siste vært slik at det ofte ikke er ledig time/legen er ikke på jobb slik at jeg må gå privat. Frustererende da dette koster masse samt at det er fremmede leger som ikke kjenner meg. Virker som Oslolegene er litt "lei av" oss Porsgrunnjenter. Sektetærene hos mine lege stønner iallefall høyt over Porsgrunn som "bare forventer at vi skal ha plass til alle". Flere som opplever dette? Vurderer å bytte gyn selv om jeg er kjempefornøyd med han. Hjelper ikke det når jeg annenhver gang må betale 1500 hos en annen:(
Ikke hatt problemer med Lillestrøm gynekologene selv om det alltid er fullt. De setter ab tid mellom pasientene og fakser alltis svaret over til Porsgrunn med engang. De smarbeider
 
Hei dere Porsgrunn-jenter[emoji5]

Veit dere om det er BMI grense i Porsgrunn, og hva den evt er?[emoji5]
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp