❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Neeei! Det går ikke! Har ikke du ikm på søndag først? Jeg håper du tar feil. Hvis ikke får du ta deg en skikkelig ost og vinkveld i morgen, den siste du kan nyte på lenge, siden du kommer til å få to streker til jul... [emoji1303]

Jo, altså, d hele er egentlig ganske usikkert siden jeg plutselig ble tom for el.tester. I tillegg spottet jeg i 4 dager før tr kom forrige syklus, dette er noe nytt som kroppen har bynnt med etter sa'en i sept[emoji19] Men løpet er nok kjørt for denne gang[emoji51]
 
Jo, altså, d hele er egentlig ganske usikkert siden jeg plutselig ble tom for el.tester. I tillegg spottet jeg i 4 dager før tr kom forrige syklus, dette er noe nytt som kroppen har bynnt med etter sa'en i sept[emoji19] Men løpet er nok kjørt for denne gang[emoji51]

Jeg har også spottet fra 9-11 dpo etter MA i juli. Spent på de neste dagene nå. Foreløpig ingenting. Kjedelig når kroppen varsler om dødt løp så tidlig. Da blir ventetiden til neste runde ekstra lang, og msn går glipp av de dagene som gir mest spenning i hele måneden!! [emoji173]️-klem til deg...
 
Ettermiddagens test 9 dpo. Trenger ikke streksyn for å se strek nr to i virkeligheten. Mobilkameraet mitt er nok ikke tipptopp. Får vente noen dager og se om det blir noe mer... Grugleder meg til fortsettelsen [emoji854].
74006fe7337a8b74dd230b78a1c827f4.jpg
f23aedfd033090691289ae6e0c0d6338.jpg
Gratulerer :)
 
Jeg har også spottet fra 9-11 dpo etter MA i juli. Spent på de neste dagene nå. Foreløpig ingenting. Kjedelig når kroppen varsler om dødt løp så tidlig. Da blir ventetiden til neste runde ekstra lang, og msn går glipp av de dagene som gir mest spenning i hele måneden!! [emoji173]️-klem til deg...

D blir vel ikke noe spotting hos deg, du er jo graviiiid[emoji16][emoji1319]
Ja, d er litt kjipt, men er heldigvis ikke uvant, siden vi brukte 20pp på forrige unge, så er ved godt mot sånn sett[emoji12] Hadde nok bare litt FOR høye forventninger til virkningen av letrozol[emoji4]
Takk[emoji173]️
 
D blir vel ikke noe spotting hos deg, du er jo graviiiid[emoji16][emoji1319]
Ja, d er litt kjipt, men er heldigvis ikke uvant, siden vi brukte 20pp på forrige unge, så er ved godt mot sånn sett[emoji12] Hadde nok bare litt FOR høye forventninger til virkningen av letrozol[emoji4]
Takk[emoji173]️

Det er uansett kjipt når tr kommer i prøvetiden. Jeg har vært superheldig og blitt gravid umiddelbart tre ganger tidligere, så jeg gikk helt i kjelleren når tr kom måned etter måned denne høsten. (Bortskjemt) Men nå - på femte forsøk hvis jeg teller med nullrunden etter MA, gikk det. Selv om det kun ble én ladning soldater sendt inn. Håper bare det blir varig, ellers blir kjelleren dyp tror jeg [emoji13].

Masse lykke til med letrozol i neste runde. Når jeg tenker på det, så prøvde jeg jo grapefruktjuice denne runden... kanskje det var det som utgjorde forskjellen? [emoji41]
 
Det er uansett kjipt når tr kommer i prøvetiden. Jeg har vært superheldig og blitt gravid umiddelbart tre ganger tidligere, så jeg gikk helt i kjelleren når tr kom måned etter måned denne høsten. (Bortskjemt) Men nå - på femte forsøk hvis jeg teller med nullrunden etter MA, gikk det. Selv om det kun ble én ladning soldater sendt inn. Håper bare det blir varig, ellers blir kjelleren dyp tror jeg [emoji13].

Masse lykke til med letrozol i neste runde. Når jeg tenker på det, så prøvde jeg jo grapefruktjuice denne runden... kanskje det var det som utgjorde forskjellen? [emoji41]

Hva gjorde du med grapefruitjuice denne runden?
 
Det er uansett kjipt når tr kommer i prøvetiden. Jeg har vært superheldig og blitt gravid umiddelbart tre ganger tidligere, så jeg gikk helt i kjelleren når tr kom måned etter måned denne høsten. (Bortskjemt) Men nå - på femte forsøk hvis jeg teller med nullrunden etter MA, gikk det. Selv om det kun ble én ladning soldater sendt inn. Håper bare det blir varig, ellers blir kjelleren dyp tror jeg [emoji13].

Masse lykke til med letrozol i neste runde. Når jeg tenker på det, så prøvde jeg jo grapefruktjuice denne runden... kanskje det var det som utgjorde forskjellen? [emoji41]

Krysser fingrene for at spira blir værende når den først har festa seg så godt[emoji6]
Takk takk[emoji4]
Kanskje d[emoji38] Prøvde grapefruktjuice selv forrige gang (pluss en HAUG me andre råd), men d var først på letrozolkuren d var noen som ville bli med[emoji12]
 
207b55a221209cb9179c781ac15d0a53.jpg


Tok en ny test som ikke går ut på dato i des 2017. Tror ikke det er så mye tvil lenger. Men det er ennå tidlig, så får vel følge utviklingen frem mot ikm i neste uke [emoji849][emoji39]
Liten tvil der ja! Gratulerer så mye :Heartred Litt skrekkblandet fryd antar jeg.
 
Last edited:
Hva gjorde du med grapefruitjuice denne runden?

Jeg har aldri prøvd det før. Denne runden prøvde jeg et lite glass daglig mellom tr og el, for å se om det endret på utfloden. Ble en haug med vannete utflod i dagene før el, og mindre av egehvite-slim (sorry for detaljene). Aner ikke om det hadde noe å si for utfallet denne gangen... Men litt spennende er det [emoji12]
 
Liten tvil der ja! Gratulerer så mye Litt skrekkblandet fryd antar jeg.

Tusen takk! [emoji7] Veldig skrekkblandet fryd. I går kveld tok angsten helt overhånd. Tør nok ikke tro helt på dette før det nærmer seg ikm i neste uke. Så får jeg prøve å ta en dag av gangen og håpe det er en «stayer» denne gangen...
 
Tempen sank i dag, 3 dager over ikm. Greit å vite at tr er rett rundt hjørnet i alle fall, lite kult med negative tester og at tr ikke dukker opp, man vil jo starte neste pp asap! Gratulerer alle sammen med positiv test[emoji179]
 
Spotting rosa på torsdag... ingen ting i går. Litt lys brunt i dag, men ikke mye. IKM i går eller i dag .. hva skjer med kroppen min da???
 
Tempen sank i dag, 3 dager over ikm. Greit å vite at tr er rett rundt hjørnet i alle fall, lite kult med negative tester og at tr ikke dukker opp, man vil jo starte neste pp asap! Gratulerer alle sammen med positiv test[emoji179]

Ja, det er så frustrerende å gå sånn. Masse lykke til i ny pp! [emoji173]️
 
Tempen sank i dag, 3 dager over ikm. Greit å vite at tr er rett rundt hjørnet i alle fall, lite kult med negative tester og at tr ikke dukker opp, man vil jo starte neste pp asap! Gratulerer alle sammen med positiv test[emoji179]

Æsj altså. Det er så kjipt med forsinket tr. Rekker jo å få opp forhåpningene for hver dag tempen er høy og tr er borte... sender deg en klem, og håper du får to streker til jul!!
 
Back
Topp