❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Jo, jeg gjør jo det. Skal gi det til over helga. IKM på søndag, så om tanta ikke er kommet og testene er like til da skal jeg stikke å ta blodprøve.

Kan være lurt :) Da får du iallfall skikkelige svar!
 
Jeg hopper videre til august 2018 [emoji4]
ed63b15098acd8011a35ae65af757d58.jpg
 
Hurraaa!! :D CB har talt, da er jeg offisielt gravid! Helt utrolig, håper det går bra helt til termin <3
Så gøy! Gratulerer så masse :Heartpink Kan jeg spørre om DPO-dager på strimmeltestene du la ved? (hilsen hun som testet blenda i dag 11 DPO, men fortsatt håper på strek :rolleyes:)
 
Negativ test her i dag, så da er jeg litt negativ for denne pp...eneste håpet er dersom el viser seg å ha vært senere enn jeg trodde[emoji51]
 
Meldte meg inn her for en stund siden, men ser jeg ikke har kommet med på listen. Kaja9, PP2, B2, EL 13.11, IKM 27.11. Har testet vilt siden første antydning til strek 8dpo og fikk i dag disse 10 dpo. Så tror jeg kan settes på gravid! Hurra :happy:

Gratulerer så mye!! [emoji2][emoji2]
 
Så gøy! Gratulerer så masse :Heartpink Kan jeg spørre om DPO-dager på strimmeltestene du la ved? (hilsen hun som testet blenda i dag 11 DPO, men fortsatt håper på strek :rolleyes:)
Tusen takk! :happy: Jeg har ikke tatt EL-tester, men har logget forskjellige kroppslige tegn på EL. Så er ikke 100% sikker, men tipper den første var 7 eller 9 DPO, men den streken måtte en virkelig legge godviljen til for å se altså.. Var egentlig først idag jeg var sikker på at strimmeltesten definitivt var positiv. Ikke mist håpet, jeg krysser fingrene for at det kommer en til strek hos deg også! :smiley-angelic001
 
Back
Topp