❊ IKM uke 26 ❊

Ja :Heartred
Om jeg ikke får mensen på søndag/mandag (14-15 dager etter -siste- positiv el-test), tenker jeg å få gyn time fordi det da er nesten 7 uker siden uttak av spiral uten at noe har skjedd. Verken blødning eller eggløsning antageligvis. Vil se hva det er som skjer der nede og eventuelt få hjelp med å få satt i gang eggløsning.
Skjønner! Absolutt greit å få sjekka når det har gått så lang tid ja ❤️
 
Åh det var skikkelig synd! Håper du får svar hos gyn og at du snart får en liten reke du også :Heartred
Takk :Heartred På mandag ringer gyn meg opp, så da får vi avtale når det er best med en time, avhengig av om jeg har fått mensen da, fortsatt negativ test osv. Blir stressa av tanken på at det skal ta lang tid å bli gravid :( Er liksom klar nå og vil bli ferdig med det å gå gravid så fort som mulig
 
Takk :Heartred På mandag ringer gyn meg opp, så da får vi avtale når det er best med en time, avhengig av om jeg har fått mensen da, fortsatt negativ test osv. Blir stressa av tanken på at det skal ta lang tid å bli gravid :( Er liksom klar nå og vil bli ferdig med det å gå gravid så fort som mulig
Kjenner veldig til tankegangen din. Vil bare bli ferdig med det.. Dette «rykk tilbake til start» opplegget er noe piss.. får håpe du får svar når du er hos gyn da, eller bedre, at testene dine viser noe koselig ila helgen :Heartred
 
Back
Topp