✿ IKM uke 21 ✿

Merker at det eneste jeg synes er kjipt med forum som dette er at jeg blir litt skrudd mtp at jeg føler at "alle" tester positivt tidlig..så når jeg får blenda 10dpo så innbiller jeg meg nesten at håpet er ute..kan noen "kjefte" litt på meg og si at det ikke er tilfelle?[emoji85][emoji23]

Eg kan kjefte litt på oss begge[emoji85] tenker at nå ska eg prøve å ikkje teste mer før mensen blir for sein [emoji28]
 
Tok denne nå, er det bare jeg som ser streken? Hva tror dere? Er det bare skyggestrek? Det var selvfølgelig den siste testen jeg hadde, så får ikke tatt noen fler før i ettermiddag eller morgen tidlig[emoji85][emoji85]

20170526_064637.jpg
 
Ikm idag, men har ikke sett snurten til tr! Tipper på at den er litt forsinka bare, har nok hatt el seinere enn antatt eller noe
 
Merker at det eneste jeg synes er kjipt med forum som dette er at jeg blir litt skrudd mtp at jeg føler at "alle" tester positivt tidlig..så når jeg får blenda 10dpo så innbiller jeg meg nesten at håpet er ute..kan noen "kjefte" litt på meg og si at det ikke er tilfelle?[emoji85][emoji23]
Haha.
Skjønner hva du mener. Jeg er litt glad for å se at det kan være "normalt" å være testetøs, men samtidig vrient å huske på at det faktisk er relativt normalt ikke å teste før IKM eller ikke få positiv test før det eller etter det...
 
Tok denne nå, er det bare jeg som ser streken? Hva tror dere? Er det bare skyggestrek? Det var selvfølgelig den siste testen jeg hadde, så får ikke tatt noen fler før i ettermiddag eller morgen tidlig[emoji85][emoji85]

Vis vedlegget 226190
Vrient å se, men kan kanskje skimte noe. Men så har jeg en uvane med stadig å se streker på de testene og... håper det beste
 
Tatt både strimmel og digital i dag- negative. Begynner å miste håpet nå. 10 eller 11 dpo...aaaargh!!!
10-11 dpo er utrolig tidlig. Skjønner du begynner miste håpet, men jeg mener det definitivt er for tidlig for en digital ihvertfall.
 
Gratulerer. Er det ikke typisk?
Interessant med positiv digital og så svak strimmel. Hva slags strimmel/hvilken sensitivitet?
 
Gratulerer. Er det ikke typisk?
Interessant med positiv digital og så svak strimmel. Hva slags strimmel/hvilken sensitivitet?

Takk, ja det er veldig typisk.. men har hatt positive graviditetstester to ganger til de siste tre mnd, men har mistet kort tid etterpå. Så skal se at det går bra noen uker før jeg tror det!

Testen er noe eBay-ræl, den er Jo kjempetynn, så vises bedre på nærmere avstand:

a7c591b738aabb6ab32dcf8fd9a6b825.png


Skal være 10 mlu, men det er jeg neimen ikke sikker på om den er.. men likevel, det var nok strek der til at jeg satsa en digital [emoji23]
 
Takk, ja det er veldig typisk.. men har hatt positive graviditetstester to ganger til de siste tre mnd, men har mistet kort tid etterpå. Så skal se at det går bra noen uker før jeg tror det!

Testen er noe eBay-ræl, den er Jo kjempetynn, så vises bedre på nærmere avstand:

a7c591b738aabb6ab32dcf8fd9a6b825.png


Skal være 10 mlu, men det er jeg neimen ikke sikker på om den er.. men likevel, det var nok strek der til at jeg satsa en digital [emoji23]
Hehe. Da er du enten veldig tøff eller har erfaring med de strimlene. For det var ikke rare streken til å være sensitivitet på 10 og utslag på digital.
Håper denne sitter. Har selv hatt kjemiske de site tre syklusene..
 
Back
Topp