✿ IKM uke 21 ✿

Vet hvordan du har det [emoji15] har 27 pp bak meg, noen ganger har mensen vært forsinka... og er ikke akkurat noe særlig når man bare vil inn i ny prøveperiode...
Oii, 27 PP! :wideyed: Vi er kun på PP 2, men med forbehold om tette eggledere og at det kan dra ut..
men håper virkelig det klaffer for dere snart, unner ingen å gå og vente på noe så viktig så lenge:Heartred
 
Oii, 27 PP! :wideyed: Vi er kun på PP 2, men med forbehold om tette eggledere og at det kan dra ut..
men håper virkelig det klaffer for dere snart, unner ingen å gå og vente på noe så viktig så lenge:Heartred

Om man venter 3pp eller 27pp så er det like sårt... alle vil jo at det skal klaffe med engang! Men selvfølgelig blir mer og mer utålmodig det må jeg innrømme... vi har endelig fått hjelp, så vis tr kommer så starter uansett utredninga så for vi se hva som skjer [emoji4] men hadde vært artig vis det gikk nå og at man slapp det [emoji16]
 
Snakk om dødsdeppa..vært på middag med en venninne som snart skal gifte seg og som presterer å si at de som har små barn eller er gravide egentlig bare kan holde seg hjemme, for de kommer ikke til å by på seg selv eller bidra til festen.. Går det an å si noe sånt og være så ensidig? Ble helt sjokkert jeg..
 
Snakk om dødsdeppa..vært på middag med en venninne som snart skal gifte seg og som presterer å si at de som har små barn eller er gravide egentlig bare kan holde seg hjemme, for de kommer ikke til å by på seg selv eller bidra til festen.. Går det an å si noe sånt og være så ensidig? Ble helt sjokkert jeg..

Haha - HVAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Folk sier merkelige ting. Eller har hun kanskje slitt med å bli gravid og vil derfor ikke ha gravide eller babyer i bryllupet?
 
Snakk om dødsdeppa..vært på middag med en venninne som snart skal gifte seg og som presterer å si at de som har små barn eller er gravide egentlig bare kan holde seg hjemme, for de kommer ikke til å by på seg selv eller bidra til festen.. Går det an å si noe sånt og være så ensidig? Ble helt sjokkert jeg..

[emoji43][emoji43][emoji43] er det mulig å si no sånt?? [emoji23][emoji23][emoji23] sorry, men vill ho kun ha drita fulle gjester og thats it?
 
Haha - HVAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Folk sier merkelige ting. Eller har hun kanskje slitt med å bli gravid og vil derfor ikke ha gravide eller babyer i bryllupet?

Skulle ønske jeg kunne tillegge henne en "god" grunn, men nei- dessverre. Derimot vet hun at vi potensielt sett har utfordringer på den fronten så jeg ble ganske lei meg over at hun i det hele tatt sa noe sånt..
 
[emoji43][emoji43][emoji43] er det mulig å si no sånt?? [emoji23][emoji23][emoji23] sorry, men vill ho kun ha drita fulle gjester og thats it?

Fatter og begriper ikke at man kan si noe sånt.. At man ikke vil ha barn som gjester i et bryllup, det kan jeg forstå. Men gravide, og evt de som har barn hjemme? Nei ærlig talt.. Litt egosentrisk tilnærming.. Som om andre legger hele livet sitt på vent fordi noen skal gifte seg.:
 
Skulle ønske jeg kunne tillegge henne en "god" grunn, men nei- dessverre. Derimot vet hun at vi potensielt sett har utfordringer på den fronten så jeg ble ganske lei meg over at hun i det hele tatt sa noe sånt..

Nei da er det jo ganske spess å si da! Finnes mange som ikke tenker før de snakker, gitt.
 
Snakk om dødsdeppa..vært på middag med en venninne som snart skal gifte seg og som presterer å si at de som har små barn eller er gravide egentlig bare kan holde seg hjemme, for de kommer ikke til å by på seg selv eller bidra til festen.. Går det an å si noe sånt og være så ensidig? Ble helt sjokkert jeg..
Hjelpes :eek:
Så fordi man er gravid eller har barn så er man kjedelig da eller liksom? Haha
Tror faktisk jeg hadde begynt å le litt om noen hadde sagt det til meg. Blir jo altfor dumt.
 
Hjelpes :eek:
Så fordi man er gravid eller har barn så er man kjedelig da eller liksom? Haha
Tror faktisk jeg hadde begynt å le litt om noen hadde sagt det til meg. Blir jo altfor dumt.

Jeg ble så målløs, men måtte humre litt etterpå. Man tror jo omtrent det er kødd liksom[emoji85][emoji23] Jeg ender stort sett med å danse på bordet uansett, så hun kan bare ta det med ro[emoji23]
 
Kjapt innom for å oppdatere etter å ha fått pm om det. Beklager, er ikke her inne lengre, men skal prøve som best å få oppdatert denne uka IKM-tråden. :)

Gratulerer til Veivalsa, J15J789 og ØnskerEnTil:Heartred med positive tester! :wav

Dersom det er noen jeg har glemt, så rop ut! :)
 
Neineinei... der kom tanta på besøk, gitt. 6 dager før tiden. Nå tulles det fælt i syklusen min...hvordan skal dette gå neste PP.

PP2, here I come.
 
Så kjempe skuffa[emoji20] tester fra søndag til i dag[emoji20] da får jeg bare vente på at tanta kommer...
bddd201733a55e5c92fecf78a484e257.jpg
fdd0d5196a6e29dcca3b9e27ce9a2bb6.jpg
 
Samme skyggestrek/strek på testen i dag... ikm er i dag! Ingen tegn på at den skal komme... men regner med den kommer i løpet av dagen... skjønner ikke dette her tatt fem forskjellige typer å alle har vist strek som har vært godt synlig [emoji30]
 
Så kjempe skuffa[emoji20] tester fra søndag til i dag[emoji20] da får jeg bare vente på at tanta kommer...
bddd201733a55e5c92fecf78a484e257.jpg
fdd0d5196a6e29dcca3b9e27ce9a2bb6.jpg

Jeg fikk også "ikke gravid" på min digitale når cb var så svak[emoji4] Så det er fortsatt håp! Hadde heller testet med vanlig cb eller strimmel fram til IKM og tatt ny digital da [emoji4]
 
Hm, er forsinket med tr! Jeg trodde den var igang pga spotting (eller, en tråpe blod var mer likt). Men neida. Vet veldig godt når jeg hadde el pga sterke smerter.

Kan kroppen gi store el smerter men allikevel ikke el?? :rolleyes:

Tok 5 tester fra fredag til mandag som var blandahvit (For jeg skulle hatt tr igår).
 
Back
Topp