✿ IKM uke 21 ✿

Fisk84 - pp1(prøvde halvveis i høst) - barn nr 2 - EL 7/5(?) - IKM 21/5

I følge womanlog har jeg IKM slutten av uke 20 men veldig ustabil syklus så større sjans for uke 21 tror jeg [emoji5]
 
Jeg prøver også salvie te denne pp.. og temping :) og concieve + ! Og grapefruktjuice :)

Ja, du har ikke tempet før? Eller? Ble brått usikker... Er alt det du ramset opp nytt for denne PP´n? Ikke prøvd før noe av dette?

Jo! Du har jo drukket grapefruktjuice i alle fall. Det var jo bildet ditt fra vårkonken som fristet meg og fikk meg til å kjøpe juicen. Så det kan jo sies, at jeg drikker jo den, men det er uavhengig EL-slim, for jeg synes den er god. :p
 
Ja, du har ikke tempet før? Eller? Ble brått usikker... Er alt det du ramset opp nytt for denne PP´n? Ikke prøvd før noe av dette?

Jo! Du har jo drukket grapefruktjuice i alle fall. Det var jo bildet ditt fra vårkonken som fristet meg og fikk meg til å kjøpe juicen. Så det kan jo sies, at jeg drikker jo den, men det er uavhengig EL-slim, for jeg synes den er god. :p

Heheh så bra at bildet førte til noe da:) jeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt :) men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te :)
 
Heheh så bra at bildet førte til noe da:) jeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt :) men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te :)

Mange tips her [emoji1] sia EL-slimet uteble sist pp trur eg eg ska prøve meg på grapefrukt og te[emoji1303] har ei venninne som nettop har blitt gravid og eg håpe så inderlig at eg klare å joine ho på den [emoji16]
 
Koselig å ha deg her som vår heiamaskot. :)
Det er godt å høre :)
Håper på mange fine tester her altså, og håper virkelig alle spirene blir værende ut tida ♡♡♡

Vi tok en liten "test" her hjemme nå. EL er forventet tidligst lørdag egentlig, så vi hadde ubeskytta sex akkurat en uke før [emoji14]
Har gjort det en gang tidligere, men da hadde vi også sex dagen etter EL da, og da ble jeg gravid...
 
Heheh så bra at bildet førte til noe da:) jeg har drukket grapefruktjuice før ja, jeg syns også det er veldig godt :) men det er et forsøk på å få mer el slim da jeg ikke har hatt noe særlig siden den pp jeg ble gravid sist (oktober) concieve + bruker jeg også hver mnd. Tempingen derimot er noe nytt for meg og salvie te :)

Du har entret en spennende verden med temping! Blir å glede seg til å sovne og våkne opp til julaften hver morgen, spent på hva tempen og grafen blir! :D Tror det passer deg fint og blir bra for deg å tempe. FF du plotter inn tempen på, eller?

Lykke til og hold oss oppdatert! ;)
 
Back
Topp