✨ ims skal bli mamma ✨

Gratulerer med 10 uker og bedre form
 
Var det ikke i dag du skulle på UL? :) Hvordan gikk det? ❤️
 
11+6

Idag var vi på TUL nr. 2 og fikk se og høre lille som hadde vokst kjempefint siden sist. Alle mål stemte med antall uker og dager og lille hadde ingen andre avvik - helt perfekt :love017

Lille var superaktiv inni magen, så var ikke bare lett for gynekologen :laughing002 Sprøtt å se h*n bevege seg så mye uten at jeg kjenner noe.

:Heartbigred

542B0807-64CC-48B5-A44E-37615C698D9A.jpeg
 
Åhh så herlig altså! Ingenting er bedre enn det[emoji120]

Og jeg er helt enig med deg ang. det å ikke kjenne noe når man ser at de strekker på seg og sparker der inne - skikkelig merkelig[emoji87]
 
11+6
Idag var vi på TUL nr. 2 og fikk se og høre lille som hadde vokst kjempefint siden sist. Alle mål stemte med antall uker og dager og lille hadde ingen andre avvik - helt perfekt :love017

Lille var superaktiv inni magen, så var ikke bare lett for gynekologen :laughing002 Sprøtt å se h*n bevege seg så mye uten at jeg kjenner noe.

:Heartbigred

Vis vedlegget 250463
Er så herlig og så sprøtt å se hvordan de spretter rundt der inne uten at man merker noe selv:Heartred
 
12+0
Hurra for å være over den magiske grensa!! :D

Igår kveld la vi ut bilder på Facebook av årets påskeegg - ett til oss hver, ett til hunden og... ett til baby i magen! :happy: Og idag fortalte jeg det til sjefen - veldig koselig. Det blir på en måte litt mer virkelig, selvom det fortsatt er litt uvirkelig allikevel :wacky:

Imorgen er det første svangerskapskontroll hos legen - spennende! Vet jo at det ikke skjer så mye spennende da akkurat, men da er man offisielt igang føler jeg :)
 
12+0
Hurra for å være over den magiske grensa!! :D

Igår kveld la vi ut bilder på Facebook av årets påskeegg - ett til oss hver, ett til hunden og... ett til baby i magen! :happy: Og idag fortalte jeg det til sjefen - veldig koselig. Det blir på en måte litt mer virkelig, selvom det fortsatt er litt uvirkelig allikevel :wacky:

Imorgen er det første svangerskapskontroll hos legen - spennende! Vet jo at det ikke skjer så mye spennende da akkurat, men da er man offisielt igang føler jeg :)

Gratulerer så mye med 12-ukers milepælen[emoji7][emoji7][emoji7] og lykke til på kontroll[emoji173]️
 
gratulerer med vel overstått UL og 12-ukers grensa.

God påske
 
12+0
Hurra for å være over den magiske grensa!! :D

Igår kveld la vi ut bilder på Facebook av årets påskeegg - ett til oss hver, ett til hunden og... ett til baby i magen! :happy: Og idag fortalte jeg det til sjefen - veldig koselig. Det blir på en måte litt mer virkelig, selvom det fortsatt er litt uvirkelig allikevel :wacky:

Imorgen er det første svangerskapskontroll hos legen - spennende! Vet jo at det ikke skjer så mye spennende da akkurat, men da er man offisielt igang føler jeg :)
Gratulerer med 12 uker! Og så gøy! Vil du vise bilde du la ut kanskje? :D
 
13+0

Sprøtt hvor fort tiden egentlig går nå, syntes jeg var 12+0 nesten akkurat. Men det er jo bare bra, husker hvor ufattelig sakte dagene gikk i starten :wacky: Sikkert fordi jeg var mer nervøs for om ting skulle gå bra eller ikke.
Nå kjenner jeg at jeg slapper av og nyter graviditeten - og det er SÅ deilig!

Første svangerskapskontroll før påske var helt super. Var så koselig å ha med mannen, og legen min må være en av de beste! Så blid, engasjert, behagelig osv osv. Må tilbake neste uke for blodprøver da, for de hadde visst tatt meg inn "for tidlig". Og siden jeg glemte helt å spørre om OUL, så aner jeg ikke om han har sendt henvisning. Håper ikke jeg får det supersent - er sååå spent! :woot:

Ellers har babymagen kommet for fullt nå virker det som :Heartred Mannen koser på den hele tiden, blir helt rørt av det jeg :joyful:

Også har vi kjøpt både vogn, vognpose og babycall! :D Det er stas!
Det ble en Emmaljunga Super Nitro fra 2016 med City-bag'en, altså brukt. Veldig veldig fin synes vi. Også ble det Easygrow Grandma helårspose og Philips Avent SCD860 babycall.
 
Gratulerer med 13 uker, første kontroll overstått og shopping påbegynt.
Du ligger noen uker bak meg, men samtidig foran. Vi har kjøpt en vognpose og thats' it vi...
 
Gratulerer med 13 uker, første kontroll overstått og shopping påbegynt.
Du ligger noen uker bak meg, men samtidig foran. Vi har kjøpt en vognpose og thats' it vi...
Tusen takk! :) Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe enda, men så begynte vi å snakke om å handle vogn brukt, og da var jeg på Finn.no med èn gang :p Så kom det visst litt mer også. Men greit å fordele utgiftene litt utover og stas å komme igang med handlingen.
 
Absolutt greit å fordele utover og kjekt å shoppe, føles bare så skummelt synes jeg
 
Så fint bilde du la ut på Facebook! Koselig. :)

Jøss, dere har jammen kjøpt mye allerede! Så gøy. Vi ser også etter brukt Emmaljunga. Det finnes så mye som ser bra ut, til veldig bra priser!
 
Så fint bilde du la ut på Facebook! Koselig. :)

Jøss, dere har jammen kjøpt mye allerede! Så gøy. Vi ser også etter brukt Emmaljunga. Det finnes så mye som ser bra ut, til veldig bra priser!
Takk :)

Ja, det er veldig stas :D Hadde egentlig ikke lyst til å kjøpe brukt i det hele tatt, men er veldig glad jeg ombestemte meg! Spart ca. 6500kr på vogn liksom :woot: Og den ser jo nesten ny ut. Er mye å velge blant!
 
Back
Topp