✨ ims skal bli mamma ✨

Lykke til. Håper på fin opplevelse og gratulerer med 7 uker
 
7+0

Wow, første TUL var rett og slett en magisk opplevelse :love017 Det første gynekologen sa var «Ja, her er det noen hjemme» :laughing002
Og når han skrudde på lyden og vi fikk høre hjerteslagene... DET var rørende altså :Heartred

Han ville, ikke overraskende, ha meg til å være 6+6 ifølge menstermin, men jeg går fortsatt ut fra EL. Uansett spiller det ingen rolle. Alt var perfekt!

Veldig hyggelig og flink gynekolog også, gleder meg til neste TUL hos han 11+6.

02C0F741-9E5C-4A04-9170-0191DEDF5435.jpeg
 
Så herlig! Grattis :)
 
:Heartred:Heartred:HeartredFantastisk å se! Helt herlig! Gratulerer såååååå masse :Heartred:Heartred:Heartred
 
gratulerer så mye med vel overstått UL og alt bra.
Fikk du noe mål på spira?
 
Vel overstått TUL :) Herlig med gode nyheter :Heartred
 
7+3

Lite nytt å meddele om dagen igrunn. Dagene går så sakte! :wtf:
Men føler meg i forholdsvis fin form heldigvis. Det verste er egentlig oppblåstheten og at jeg ikke klarer å nyte middagene noe særlig.

Igår feiret vi 30-årsdagen min med pappa, hans kone, broren min og svigerinna mi :) Det var veldig koselig og jeg fikk SÅ fine gaver!
De ville skåle med champagne når vi kom til pappa, og da jeg sa at jeg ikke skulle ha, ble de litt overrasket. Så da sa jeg at jeg hadde en liten i magen :Heartred Det ble motatt med stor glede, og jeg tror pappa ble spesielt rørt :) Så koselig!

Fridag før jobbhelg idag og solen skinner. Blir deilig å gå en tur med hunden etterpå.
 
Gratulerer med dagen på etterskudd!
 
8+0

Hurra for ny uke! :dance008
De siste par dagene har jeg begynt å bli EKSTREMT sulten. Hjelpes... Kunne spist hele tiden føles det som, men helst bare brødskiver eller annen kald mat. Frister svært lite med middag, og klarer bare små porsjoner av gangen.
Men jeg prøver å begrense meg da, vil ikke ende opp som en hval heller :p

Igår bestilte vi oss sydentur til slutten av mai/starten av juni, og jeg gleder meg sååå! :D Håper og satser på at det går bra med tanke på graviditeten.
 
Har det akkurat på samme måte når det gjelder mat! Småspiser hele tiden. Tidligere spiste jeg kun frokost, lunsj og middag. Nå spiser jeg ikke mer mat totalt sett (tror jeg... hehe), men mye oftere!
 
gratulerer med 8 uker
 
8+6

Er jo bare til å bli rar av dette :wtf: Har vært sååå lei og sliten av å være oppblåst, og idag som jeg endelig ikke er så oppblåst blir jeg bare redd for at noe er galt. Bare fordi jeg ikke er oppblåst liksom... Prøver å berolige meg selv og ta det med ro, men det er søren ikke lett altså :(
3 uker igjen til neste TUL... Føles som en evighet! Men samtidig har det jo faktisk gått fort til hvor vi er idag når jeg ser tilbake på ukene...
 
Det er så kjent. Det går opp og ned altså.
Jeg har jo vært så sinnsykt frossen så når jeg plutselig får hetetokter får jeg panikk, samme med luften også altså. Men normalt at det veksler litt

gratulerer med 9 uker
 
Det er så kjent. Det går opp og ned altså.
Jeg har jo vært så sinnsykt frossen så når jeg plutselig får hetetokter får jeg panikk, samme med luften også altså. Men normalt at det veksler litt

gratulerer med 9 uker
Ja, får prøve å tenke på at det et normalt med variasjoner :wacky:
Takk!
 
10+1

Oi, lenge siden jeg har skrevet noe!
Endelig tosifret uke og bare 13 dager igjen til den magiske grensa :Heartred Og bare 13 dager igjen til neste TUL.
Er igrunn lite som skjer, føler meg ganske fin i formen om dagen heldigvis :happy: Mindre trøtt og mindre uggen enn jeg har vært.

Har starta med litt babystrikk, og det er så koselig. Mamma har også begynt - herlig :)
 
Back
Topp