♫ Skravletråd Mars ♫

Ja, kanskje det. Jeg er sånn som ikke kan se på tv uten å ha noe annet å gjøre på, så får Sol oftest ikke med meg hva som skjer. Så kanskje hvis jeg hadde lært meg å strikke, så kunne jeg ha sittet med det om kveldene. Hvis jeg noen gang blir så flink at jeg klarer begge deler samtidig da :p
Det kommer ganske fort, spesielt om det er en film du har sett før og feks bare rett masker du strikker [emoji6]
I mellomtiden kan radio, lydbøker og podcaster være kjekke å kombinere med strikking.
 
Æsj...
Der begynner mannen å bli virkelig forkjølet (eller så bare prøver han å snike seg unna kirken i morgen :p )
 
Hihi. Kjørte til farmor nå og hu sa at hu enda har skjerfet jeg begynte når jeg var barn. Aldri blitt ferdig det [emoji23][emoji23]
Herlig!

En gang vi var hos besto kom hun med veven jeg hadde som liten, så største hadde noe hun kunne holde på med. Og der var det en på pågynt en, og den må være gammel :p Alt bestemødre tar vare på. Haha
 
Det kommer ganske fort, spesielt om det er en film du har sett før og feks bare rett masker du strikker [emoji6]
I mellomtiden kan radio, lydbøker og podcaster være kjekke å kombinere med strikking.
Ikke dumt. Nei, kanskje jeg får ta ett lynkurs hos bestemor. Har alltid hatt lyst å lære meg det :)
 
Oh my god så mye dere har skravlet her allerede! [emoji44] er det mulig? [emoji23] jeg kommer aldri til å klare å holde følge med dette her selv så mye som jeg sitter med telefonen!
 
Oh my god så mye dere har skravlet her allerede! [emoji44] er det mulig? [emoji23] jeg kommer aldri til å klare å holde følge med dette her selv så mye som jeg sitter med telefonen!
Er ikke så mye da , bare at tråden for mars ble ebdret til april
 
Back
Topp