♧Symptomtråden♧

Nå som jeg er 6+3 har kvalmen kommet krypende. Ikke overveldende slik at jeg må kaste opp, men veldig uggen.

I tillegg er jeg mye trøtt, og selv om brystene ikke er så veldig såre har de vokst... og brystvortene er fryktlig hovne [emoji50]
 
Nå som jeg er 6+3 har kvalmen kommet krypende. Ikke overveldende slik at jeg må kaste opp, men veldig uggen.

I tillegg er jeg mye trøtt, og selv om brystene ikke er så veldig såre har de vokst... og brystvortene er fryktlig hovne [emoji50]
 
Nå som jeg er 6+3 har kvalmen kommet krypende. Ikke overveldende slik at jeg må kaste opp, men veldig uggen.

I tillegg er jeg mye trøtt, og selv om brystene ikke er så veldig såre har de vokst... og brystvortene er fryktlig hovne [emoji50]
Signerer denne! Hjelper litt å spise flere mellommåltider. Hvis kroppen rekker å bli sulten blir jeg ekstra uggen. Må også ta en ekstra hvil på ettermiddagen
 
Kvalm om kvelden... orker ikke være på kjøkkenet engang.. Så er litt vanskelig å få gjort klar noe middag til gubben som kommer hjem rundt halv 8...
 
Jeg laget den svære amerikanske sjokoladekaka, men klarte bare ett liiiiite stykke av den.. den laget jeg på fredag. Det er bare ikke likt meg i det hele tatt. Har litt «velting» nederst i magen med litt som kan minne om mensmurringer. Vond korsrygg av og på.

Begynte å lure første kvelden jeg sovnet klokken 6 på kvelden sånn helt plutselig. Øyelokkene samarneidet ikke i det hele tatt, men det er ikke hver kveld. Småuggen hver gang jeg har spist litt mye:p økt puls.
 
Kvilepulsen har steget fra 54 te 64... ligamentsmerter, hyppig vannlating, småuggen, kronisk sulten.
 
Jeg er litt ekstra sensitiv, vært på gråten flere ganger over småting.

Også har jeg verdens mest sensitive brystvorter og det hadde jeg ikke i det hele tatt forrige svangerskap når jeg gikk med sønnen min.

Trøtt.
 
Jeg merker mye mer hyppighet av restless legs ..Har det innimellom til vanlig også men nå har jeg det nesten hver kveld/natt...Pleier ikke å ha det hver kveld vanligvis :( Er litt slitsomt for ikke å snakke om himla ubehagelig.. Meeen, jeg sliter ikke med så mye annet så jeg skal ikke klage så mye :p Har forresten en del mageknip, er trøtt, litt mer sentimental og ekstra sulten og hyppigere på do :) Haha, da hadde jeg visst noen symptomer likevel da:laughing002 Er fortatt tidlig, i min 5 graviditetsuke, heldigvis merker jeg ikke noe særlig til kvalme...enn så lenge;):smug:
 
Jeg griner av alt! Altså absolutt alt! Mange ganger om dagen... Pinlig!

Og oppblåst og null matlyst.... Jeg som vanligvis elsker middag og å lage mat...
 
Er 6+1. Fått mindre symptomer. Mindre vondt i korsryggen, ikke lenger ømme brystvorter, ikke murringer.. men fortsatt sulten hele tiden. Lagt på meg allerede :smiley-ashamed008
 
Noen som ca ei uke før ikm har iiiiiiiskalde hender og føtter? Har det til vanlig, men nå kjennes det ut som man nettopp har hatt dem i isvann rett og slett. Dette var merkelige greier. Har hørt om kald på beina, men hendene?:p et litt nytt symptom for min del:)
 
Huff jeg har sånn halsbrann og kvalme! Hadde glemt det av siden sist hvor ille det kunne være
 
Jeg merker mye mer hyppighet av restless legs ..Har det innimellom til vanlig også men nå har jeg det nesten hver kveld/natt...Pleier ikke å ha det hver kveld vanligvis :( Er litt slitsomt for ikke å snakke om himla ubehagelig.. Meeen, jeg sliter ikke med så mye annet så jeg skal ikke klage så mye [emoji14] Har forresten en del mageknip, er trøtt, litt mer sentimental og ekstra sulten og hyppigere på do :) Haha, da hadde jeg visst noen symptomer likevel da:laughing002 Er fortatt tidlig, i min 5 graviditetsuke, heldigvis merker jeg ikke noe særlig til kvalme...enn så lenge;):smug:
Har du prøvd magnesium mot urolige bein? Det virker for noen hvertfall. Men nå vet ikke jeg hvordan det er med magnesium og svangerskap..
 
Jeg er vanligvis ikke en som tar lett til tårene, men herlighet - jeg griner jo for alt om dagen :p :p
 
- Urolige ben
- Ekstremt følsom, gråter lett og blir lett sint
- Blodårer på brystvortene og rundt
- Smerter i livmor og eggstokk og i korsrygg
- Gulper i munnen
- Ekstremt sulten
- Ømme bryst
 
Har du prøvd magnesium mot urolige bein? Det virker for noen hvertfall. Men nå vet ikke jeg hvordan det er med magnesium og svangerskap..

Jeg kan ta det opp med lege hvis det ikke gir seg eller blir verre og høre da om jeg kan ta noe magnesium i tillegg til den Lifeline gravid pakken jeg tar som inneholder noe magnesium så vidt jeg husker :) Hadde vært greit om noe sånt hadde funket ja.
 
- Urolige ben
- Ekstremt følsom, gråter lett og blir lett sint
- Blodårer på brystvortene og rundt
- Smerter i livmor og eggstokk og i korsrygg
- Gulper i munnen
- Ekstremt sulten
- Ømme bryst

Flere som sliter med urolig bein ser jeg:wtf: Tar du noe spesielt for å lindre det eller lever du bare med det? Tenkte å rådføre meg med lege om det ikke gir seg... :)
 
Skulle se film på flyet for å få tida til å gå (konferanse i USA, så lang flytur), men begynte jo å grine av ALLE filmene! Endte opp med barnefilmer, men begynte jo å grine av dem også :p lettere pinlig berørt der jeg satt og tørka tårer foran tegnefilmen min :p Blir også en del pauser i konferansen der jeg må en tur på hotellrommet og ta meg en liten blund. Såååå trøtt.... Hjelper jo ikke at jeg våkner kl 4 hver morra pga jetlag heller da :sleep011
 
Pulsering mederst i magen
Småkvalmen når jeg sitter
Vondter i korsrygg og ilinger i hofter
Iiiiiiiiiskald på nena og hender av og på
Halsbrann på ettermiddagen
 
Back
Topp