♥ Testene våre ♥

Mine tester:
2 dager før IKM:
2 dager før IKM.JPG

Morgen IKM
IKM.JPG
Kvelden 4+2:
kveld 4+2.JPG
Morgen 4+3:
4+3.jpg
 
Er det bare jeg som er testetøs?:p
15 dpo:
Vis vedlegget 142464
Jeg er testetøs, men liker ikke helt det jeg ser. Føler ikke at strekene blir noe særlig sterkere. Vet jo at det har vært stigning ihvertfall til onsdag da clearblue viste 2-3 på 4+2.
Denne er fra i går: Neste bilde er i dag, og reisen under er torsdag, fredag, lørdag (mulig noen er i feil rekkefølge da datteren min lagde sitt eget system da jeg gikk ut av badet...)DSC_5095.JPG
DSC_5111.JPGDSC_5113.JPG
 

Det er sikkert veldig individuelt, hvordan var det sist du var gravid da? :)
 
Jeg er testetøs, men liker ikke helt det jeg ser. Føler ikke at strekene blir noe særlig sterkere. Vet jo at det har vært stigning ihvertfall til onsdag da clearblue viste 2-3 på 4+2.
Denne er fra i går: Neste bilde er i dag, og reisen under er torsdag, fredag, lørdag (mulig noen er i feil rekkefølge da datteren min lagde sitt eget system da jeg gikk ut av badet...)Vis vedlegget 142588
Vis vedlegget 142587Vis vedlegget 142586

Har du tatt dine på morgen urin? Mine blir alltid mye svakere på morgenurin.

Alt er nok i skjønneste orden, er noe med fargestoffene i hver test også som kan ha noe å si.
 
Har du tatt dine på morgen urin? Mine blir alltid mye svakere på morgenurin.

Alt er nok i skjønneste orden, er noe med fargestoffene i hver test også som kan ha noe å si.
Ja alle på morgenurin. Hmm, kan prøve en på kvelden og. Vi får se hva som skjer. Temperaturen er fortsatt høy og ingen blødning, så da er det jo bare å se om noen dager igjen
 
Endte opp med 3 tester! ;)
Den til venstre og den digitale ble begge tatt på onsdag, 10dpo. Den svakeste på morgenurin. Den nederst til høyre ble tatt på fredag kveld - 12dpo.
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    631,8 KB · Visninger: 50
ImageUploadedByBV Forum1445867829.138534.jpg

Her er mine tester. Billigtestene ligger litt hulter til bulter, så vet ikke hvilken som er tatt dag for dag :p
 
Utrulig sterke tester dere har. I følge mensen termin er jeg 4+5 i dag. Men hadde el rundt 12/13 oktober. Så vet ikke hvor langt jeg er på vei.

ImageUploadedByBV Forum1445868789.854307.jpg
Disse to tatt i dag.
 
Back
Topp