♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Ja, hvordan går det med dere? :)
 
Her er ikke så mye å oppdatere foreløpig. Tok 1 mnd å få svar med St.Olavs og da ville de at jeg skulle ta litt flere prøver og at vi begge skulle ta nye HIV og hepatitt prøver (vi trodde vi slapp det siden vi tok før forrige forsøk så gyn hadde ikke bestilt de prøvene før vi ble henvist). Nå er hvertfall prøvene tatt så er det bare å vente på å få høre noe mer.

Ellers har jeg fortsatt på doble femarakurer uten noe resultat som forventet. Regner med at el er i disse dager, men mannen og datteren vår ligger rett ut med omgangssyken begge to så det er lite håp for aksjer denne gangen. Får vel bare smøre meg med tålmodighet og håper det ikke blir så altfor lenge til vi får sette i gang. Regner med det vil bli kort protokoll ved St.Olavs også siden AMH ligger på 90.
 
Og vi venter og venter.. Synes St.Olavs tar seg god tid nå altså. Tror jeg tar en telefon på mandag for å høre om de har fått prøvesvarene.

Ellers inget nytt. Dobbel femarakur igjen og tror el var i går.
 
Ringte St.Olavs igjen på mandag for å høre hva som tok så lang tid. Hun bekreftet at de hadde mottatt de nye prøvesvarene og journalen vår fra Hausken så hun skulle purre på legen. Ikke hørt noe mer. Nå er det over 3 mnd siden vi ble henvist. Mensen kom i dag så blir ikke noe nå hvertfall. Får håpe vi får sette i gang neste syklus.
 
Ringte St.Olavs igjen på mandag for å høre hva som tok så lang tid. Hun bekreftet at de hadde mottatt de nye prøvesvarene og journalen vår fra Hausken så hun skulle purre på legen. Ikke hørt noe mer. Nå er det over 3 mnd siden vi ble henvist. Mensen kom i dag så blir ikke noe nå hvertfall. Får håpe vi får sette i gang neste syklus.

Hmm, hva venter de på da? Håper de får fingeren ut snart så dere får komt i gang [emoji173]️
 
Hmm, hva venter de på da? Håper de får fingeren ut snart så dere får komt i gang [emoji173]️
Det kan man lure på. Jeg ringer nok litt ut i neste uke også for å purre. De har jo fått alt de skal ha. Blir litt oppgitt når de sier ventetiden nå er så kort så ingen vits å gå privat igjen også bruker de over 3 mnd på å vurdere en henvisning :(
Håper inderlig det blir neste syklus, for i juli har de vel stengt
 
Det kan man lure på. Jeg ringer nok litt ut i neste uke også for å purre. De har jo fått alt de skal ha. Blir litt oppgitt når de sier ventetiden nå er så kort så ingen vits å gå privat igjen også bruker de over 3 mnd på å vurdere en henvisning :(
Håper inderlig det blir neste syklus, for i juli har de vel stengt

Jaa ikke sant! Frustrerende [emoji30] Juli har de stengt ja, så håper du får begynt neste syklus [emoji173]️
 
Jaa ikke sant! Frustrerende [emoji30] Juli har de stengt ja, så håper du får begynt neste syklus [emoji173]️
Håper virkelig det ❤ Er så klar for å sette i gang igjen. Håper så inderlig vi kan få et mirakel til ❤
 
Da har vi både fått brev og fått snakket med St.Olavs og er godkjent for nye forsøk med ICSI ❤ Uheldigvis er det fullt den uken som klaffer med forventet mens så da må vi vente til august siden de har sommerstengt. Skulle få ringe de igjen om 1-2 uker for å høre om der var blitt noen avbud slik vi fikk begynne før, men det regnet hun ikke med.
Pratet med gyn også så planen fremover er bare å fortsette med femarakurer frem til forsøk for å holde i gang syklusene mine.
 
Masse lykke til med søsken forsøket! Vi er også i samme situasjon og har nettopp begynte med første forsøk. Det blir spennende å følge deg ❤
 
Masse lykke til med søsken forsøket! Vi er også i samme situasjon og har nettopp begynte med første forsøk. Det blir spennende å følge deg ❤
Tusen takk ❤ Masse lykke til til dere! ❤
 
Fått alle papirer fra St.Olavs nå og resepter er lagt inn så da får jeg bare håpe tiden går fort fremover

Kroppen min skal visst få prøve seg på nye medisiner igjen så spent på hvordan det blir :)

- På første forsøk hadde jeg prednisolon, klexane, bemfola og orgalutran
- På andre forsøk hadde jeg klexane, menopur og orgalutran
-Denne gangen blir det pergoveris og cetrotide

Fortsetter med femar/letrozol frem til forsøk :)
 
Last edited:
Fått alle papirer fra St.Olavs nå og resepter er lagt inn så da får jeg bare håpe tiden går fort fremover

Kroppen min skal visst få prøve seg på nye medisiner igjen så pent på hvordan det blir :)

- På første forsøk hadde jeg prednisolon, klexane, bemfola og orgalutran
- På andre forsøk hadde jeg klexane, menopur og orgalutran
-Denne gangen blir det pergoveris og cetrotide
Nye medisiner er spennende da! Når blir det oppstart? :)
 
Nye medisiner er spennende da! Når blir det oppstart? :)
Blir spennende å se hvordan kroppen responderer på de :) Oppstart i begynnelsen av august ❤
 
Spennende å følge dagboka di :) hvordan går det med deg nå? Har du fått vite noe mer NPR oppstart blir? Selv er jeg på rugedag 7 nå (går privat), men hvis dette ikke går veien blir det St.Olav på oss også neste gang. Krysser fingrene for at du kommer fortest mulig i gang :):Heartred
 
Spennende å følge dagboka di :) hvordan går det med deg nå? Har du fått vite noe mer NPR oppstart blir? Selv er jeg på rugedag 7 nå (går privat), men hvis dette ikke går veien blir det St.Olav på oss også neste gang. Krysser fingrene for at du kommer fortest mulig i gang :):Heartred
Tusen takk ❤ Går greit selv om det alltid er kjedelig å vente på oppstart. Fortsetter med femara/letrozol og har el i disse dager. Oppstart blir 2. uken i august. Kjenner meg veldig klar til å starte opp igjen nå :) Så spennende med ruging. Krysser fingrene for at du får positiv test om noen dager ❤
 
Tok meg en lang forumpause siden jeg holdt på å bli sprø av ventingen.

Nå har vi igjen prøvd å bli gravid i over 1 år - tatt 4 doble kurer med clomid og 6 doble kurer med femara uten resultat. Hadde ikke forventet noe annet, men håpet var jo der likevel..

Forventer tr en av de nærmeste dagene så da er vi endelig i gang med prøverør igjen! Skal starte med 225 IE Pergoveris på syklusdag 3 også etterhvert Cetrotide. Klar for å komme i gang! :)
 
Det var meningen tr skulle komme i går eller i dag, men nå som jeg vil hun skal komme har hun jo selvfølgelig andre planer. Begynner å bli litt stressa siden den "reserverte" plassen i august var avhengig av at jeg ringte inn denne uken. Håper tr dukker opp ila natten eller tidlig i morgen. Tenker uansett å ringe inn til St.Olavs i morgen for om hun ikke kommer i morgen så må hun jo komme i helgen hvertfall. Og tenker jeg bør hente ut medisin i morgen så jeg har det klart
 
Det var meningen tr skulle komme i går eller i dag, men nå som jeg vil hun skal komme har hun jo selvfølgelig andre planer. Begynner å bli litt stressa siden den "reserverte" plassen i august var avhengig av at jeg ringte inn denne uken. Håper tr dukker opp ila natten eller tidlig i morgen. Tenker uansett å ringe inn til St.Olavs i morgen for om hun ikke kommer i morgen så må hun jo komme i helgen hvertfall. Og tenker jeg bør hente ut medisin i morgen så jeg har det klart

Kanskje du er gravid? [emoji1][emoji1]
 
Back
Topp