♥ Baby nr.2 ønskes ♥

pp 5 - cd 17 - 1 dpo

Da er jeg i dpo land :D Har lagt inn aksjer alle de 4 siste dagene så får bare krysse fingrene for et lite julemirakel ❤
 
pp 5 - cd 17 - 1 dpo

Da er jeg i dpo land :D Har lagt inn aksjer alle de 4 siste dagene så får bare krysse fingrene for et lite julemirakel ❤
Så bra at dere har muligheten til å legge inn aksjene flere dager på rad. Her prøver jeg heller å treffe i hvert fall 1-2 dager før EL og tar det ellers som det kommer resten av måneden. Vi har en veldig rolig baby, men med mye jobb og oppussing er det ikke alltid jeg tør plage mannen når han detter i seng om kvelden ;)
 
Spørsmål om noe annet. Hvilken størrelse bruker barnet dderes nå? Hvor mange bodyer føler du er en grei antall? Jeg prøver å handle inn neste størrelse, altså 80 og leter etter andres erfaringer.
 
Så bra at dere har muligheten til å legge inn aksjene flere dager på rad. Her prøver jeg heller å treffe i hvert fall 1-2 dager før EL og tar det ellers som det kommer resten av måneden. Vi har en veldig rolig baby, men med mye jobb og oppussing er det ikke alltid jeg tør plage mannen når han detter i seng om kvelden ;)
Ikke alltid vi får lagt inn så bra med aksjer så veldig fornøyd med "innsatsen" denne gangen :p
 
Spørsmål om noe annet. Hvilken størrelse bruker barnet dderes nå? Hvor mange bodyer føler du er en grei antall? Jeg prøver å handle inn neste størrelse, altså 80 og leter etter andres erfaringer.
Hun bruker størrelse 74 nå :) Tellte over nå: 5 ullbodyer, 6 vanlige bodyer og 3 litt finere bodyer (bruker under kjole om vi skal i selskap o.l) For meg er det perfekt antall. Har litt å velge i, alltid ekstra skift tilgjengelig i stelleveska og slipper vaske hver dag :)
 
Lykke til med søskenprøving :D
 
Lykke til med søskenprøving :D
Dette er skikkelig spennende :D
Masse lykke til :D
Tusen takk :D Kjempespennende å være prøver igjen. Enn så lenge er jeg ganske avslappet til det også selv om vi går gjennom hormonkurer. Det stresser meg ikke like mye som når vi prøvde på første. Har nok mye å si at vi hvertfall har fått det mirakelet vi har og hun fyller dagene med så mye glede :)
 
Tusen takk :D Kjempespennende å være prøver igjen. Enn så lenge er jeg ganske avslappet til det også selv om vi går gjennom hormonkurer. Det stresser meg ikke like mye som når vi prøvde på første. Har nok mye å si at vi hvertfall har fått det mirakelet vi har og hun fyller dagene med så mye glede :)

Det er bra :)
Håper du slipper mange kurer da :)
 
Lykke til med prøvinga på nr to :)
 
Det er bra :)
Håper du slipper mange kurer da :)
Er vel egentlig innstilt på at det kanskje må bli prøverør igjen, men håper jo det skal gå uten. Er på 3. kur med clomid nå så etter dette blir det over på femara :)
 
Hvor i syklusen er du nå?
 
Hvor i syklusen er du nå?
9 dpo i dag :) Svidde av en test i morgest selv om jeg vet det er for tidlig - den var blenda. Har hatt mye stikking nederst i magen i går og i dag så håper jo det skal være noe, men kan like godt være tr som er rundt hjørnet.
 
Hva er statusen i dag?
Her gikk det ikke denne måneden heller, selv om jeg ser i etterkant at vi traff perfekt dagen før EL. Er nå på cd3 i pp4. Gleder meg til juleferien uten mens :)
 
pp 6 - cd 5

Var ikke det jeg som skrev for noen dager siden at jeg var litt mer avslappet til prøvingen denne gangen? Joda.... slo meg litt hardere enn jeg forventet når tr kom denne gangen. Usikker på om det var pga 3. doble hormonkuren på 5 måneder + julestress, eller om det var fordi jeg fikk opp forhåpningene så veldig når gyn sa der lå 2 modne egg klar til el, men jeg brøt litt sammen når tr kom. Blir litt fortvilet over at jeg har så korte lutealfaser også - som oftest 8-10 dager. Tror jeg skal høre om jeg kan få prøve lutinus siden jeg brukte det under prøverørsforsøkene. Føler litt på at det kommer til å bli akkurat som med første der vi slet i 4 år, mange hormonkurer, opererte ut en eggleder og måtte gjennom 2 veldig harde prøverørsforsøk. Nå er vi jo heldigvis allerede til jevnlige kontroller med gyn da så veien til prøverør blir hvertfall ikke like lang som sist. Jeg har fått tatt nye hormonprøver og mannen skal ta sædtest nå førstkommende mandag så skulle vi legge en plan etter det. Mest sannsynlig blir det å prøve noen kurer femara siden vi har prøvd 3 kurer clomid allerede. Om prøvene er veldig dårlige spørs det om det blir henvisning til prøverør med det samme. Denne pp blir det hvertfall hormonfritt siden clomid uansett skal virke over 2 sykluser. Forventet el er i romjulen, men tror jeg dropper testing denne runden.
 
Last edited:
Hva er statusen i dag?
Her gikk det ikke denne måneden heller, selv om jeg ser i etterkant at vi traff perfekt dagen før EL. Er nå på cd3 i pp4. Gleder meg til juleferien uten mens :)
Gikk desverre ikke denne gangen heller. Er på cd 5 nå og ser ut til at det er siste dag med mens. Godt å få slippe den oppi jula ja :) Forventer el i romjula siden jeg har fått el de andre pausemånedene mellom hormonkurer, men vet ikke om vi får lagt inn så mye aksjer. Skal til mine foreldre å overnatte i jula, og til svigers å overnatte til nyttår
 
Spent nå:)

Hvordan har syklusene dine blitt etter graviditet, siden du har PCOS?
Siden jeg ikke fikk el uten hormoner før graviditeten og fordi jeg allerede har nedsatt sjanse med PCOS og kun en eggleder så fikk jeg begynne på hormonkurer med det samme tr kom tilbake etter fødsel siden vi ville starte prøvingen med en gang. Gyn mente det var best for å prøve å hindre at jegbare danner flere cyster som gjør det enda vanskeligere fremover. Så kan ikke si med sikkerhet hvordan syklusene ville vært uten, om kroppen kanskje hadde klart el på egenhånd, eller om jeg hadde vært tilbake til sykluser på opptil 250 dager og bare dannet masse nye cyster :)
 
Back
Topp